Dat dus. Of gewoon niet aannemen. In mijn vorige huis nam ik ook alleen maar voor 1 kant van de buren aan en de andere kant niet. Niet omdat die nooit thuis was, maar gewoon omdat dat een bokkelul eerste klas was. Dus dan verrek je maar en ga ik niet de goeie buur uithangen.quote:
Ik doe niet open en neem niet aan. Mijn klacht is dat ze zo vaak bij mij aan de deur komen. En dat ze dus continue dingen laten bezorgen en zelf niet thuis zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus. Of gewoon niet aannemen. In mijn vorige huis nam ik ook alleen maar voor 1 kant van de buren aan en de andere kant niet. Niet omdat die nooit thuis was, maar gewoon omdat dat een bokkelul eerste klas was. Dus dan verrek je maar en ga ik niet de goeie buur uithangen.
Hang eeen briefje op:quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:47 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik doe niet open en neem niet aan. Mijn klacht is dat ze zo vaak bij mij aan de deur komen. En dat ze dus continue dingen laten bezorgen en zelf niet thuis zijn.
Opgelost; slotjequote:Beste bezorger,
Tief op met je pakketjes die voor de buren zijn!
Gr gr,
Pierre
i like itquote:Op zaterdag 8 december 2018 13:52 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
deze op je deur plakken
en daaronder een stickerquote:
zo is dat.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus. Of gewoon niet aannemen. In mijn vorige huis nam ik ook alleen maar voor 1 kant van de buren aan en de andere kant niet. Niet omdat die nooit thuis was, maar gewoon omdat dat een bokkelul eerste klas was. Dus dan verrek je maar en ga ik niet de goeie buur uithangen.
Ze kunnen ook op vrijdag bestellen natuurlijk zodat zaterdag geleverd wordt. Of gewoon zaterdag kiezen als levermoment. Dat kan bij bijna elke webshop tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Mja, kunnen je buren verder weinig aan doen dat die achterlijke bezorgfirma's alleen tijdens kantooruren leveren
Klopt, doordeweeks ben ik op ook op mijn werk. Gaat om de zaterdag. Doordeweeks zullen ze misschien nog vaker komenquote:Op zaterdag 8 december 2018 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze kunnen ook op vrijdag bestellen natuurlijk zodat zaterdag geleverd wordt. Of gewoon zaterdag kiezen als levermoment. Dat kan bij bijna elke webshop tegenwoordig.
Nog genoeg waar het niet bij kan. Ik zou graag hebben dat elke webshop de mogelijkheid gaf voor zo'n pickup point.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze kunnen ook op vrijdag bestellen natuurlijk zodat zaterdag geleverd wordt. Of gewoon zaterdag kiezen als levermoment. Dat kan bij bijna elke webshop tegenwoordig.
Dan zo een sticker op de deur. Probleem opgelost. Bellen ze ook niet meer aan. En als ze wel aanbellen dan wijs je de beste man gewoon even op de sticker en dat je verder niet meer wil dattie nog aanbelt met pakketten voor de buren.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Klopt, doordeweeks ben ik op ook op mijn werk. Gaat om de zaterdag. Doordeweeks zullen ze misschien nog vaker komen
Wat een autistenuitvindingquote:Op zaterdag 8 december 2018 13:52 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
deze op je deur plakken
Ideaal voor TSquote:
Als je nou weet dat je de hele dag de hort op bent, laat het dan gewoon bij een pakketpunt bezorgen ipv te hopen dat de buren het wel voor je oplossen.quote:
Hallo webcare van de PostNL.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:57 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Aangezien de man een kleinzoon heeft neem ik aan dat hij "op leeftijd" is, maar gezien het feit dat hij weet te bestellen middels het internet kan je hem misschien wijzen op de mogelijkheid producten te laten bezorgen op afhaallocaties.
Vaak kan dit direct bij het bestellen worden aangegeven, maar bijvoorbeeld bij MediaMarkt heb je die mogelijkheid (voor zover ik weet) niet. Wat je dan kan doen, althans wat ik doe, is de zogenaamde Track & Trace-code invoeren in de PostNL-applicatie. (De link in de e-mail omtrent je verzending doet dat waarschijnlijk automatisch, ervan uitgaande dat je de link opent met je smartphone waarop je de applicatie geïnstalleerd hebt.) Vervolgens kan je in de applicatie (vaak, op een gegeven moment) alsnog aangeven je pakket bezorgd te willen hebben op een afhaallocatie naar keuze.
Succes
Dat kan pas nadat ze minimaal 1 keer aan de deur zijn geweest. Dan hebben ze hem vaak al bij de buren gedumpt voordat je een afhaalpunt kunt selecteren.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:57 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Vervolgens kan je in de applicatie (vaak, op een gegeven moment) alsnog aangeven je pakket bezorgd te willen hebben op een afhaallocatie naar keuze.
Je kunt op veel plekken tegenwoordig een ophaalpunt selecteren dus onterecht.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Mja, kunnen je buren verder weinig aan doen dat die achterlijke bezorgfirma's alleen tijdens kantooruren leveren
quote:
Mij is het tot nu toe wel gelukt bij de eerste pogingen tot bezorgen, moet ik zeggen. Het pakketje moet geloof ik wel in een bepaalde "fase" zitten voordat je de wijziging omtrent het bezorgadres door kunt voeren. Ik meen dat het mogelijk is vanaf wanneer het pakket de magazijn verlaat, totdat het depot bereikt wordtquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat kan pas nadat ze minimaal 1 keer aan de deur zijn geweest. Dan hebben ze hem vaak al bij de buren gedumpt voordat je een afhaalpunt kunt selecteren.
Bestel je toch op kantoor, wat is dit nou voorn slap geneuzel?quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Nee te contactgestoord zijn om even een pakketje aan te nemen voor je buren is 'the way to go'quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bestel je toch op kantoor, wat is dit nou voorn slap geneuzel?
Dude... Laat je moeder even meelezen zeg als je dit niet snapt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee te contactgestoord zijn om even een pakketje aan te nemen voor je buren is 'the way to go'
Is dat dan avondbezorging op dezelfde dag of..?quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:02 schreef Sorella het volgende:
Sommige webshops ( bv bol.com) doen ook aan avond bezorging, kost wel 0.99 cent extra. Misschien weten je buren dat niet of zijn te te gierig.
Ik snap het prima, ik kan alleen helemaal niks met die asociale houding, niet eens een pakketje willen aannemen voor je burenquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dude... Laat je moeder even meelezen zeg als je dit niet snapt.
Sommigen hebben ruzie, en sommigen bestellen wel echt altijd, als je dan nooit thuis bent is dat niet heel netjes.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap het prima, ik kan alleen helemaal niks met die asociale houding, niet eens een pakketje willen aannemen voor je buren
Het is anno 2018 niet netjes om dingen online te bestellen en fulltime te werken, check.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sommigen hebben ruzie, en sommigen bestellen wel echt altijd, als je dan nooit thuis bent is dat niet heel netjes.
dan laat je het bezorgen op je werk of bij een afhaalpunt maar val andere mensen niet lastig met jouw koopacties.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Echt om te huilen dat onze samenleving uit dusdanige sneeuwvlokjes bestaat dat het aannemen van een pakketje voor de buren al 'lastig vallen' is. Onze (over)grootouders draaien zich collectief om in hun graven.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan laat je het bezorgen op je werk of bij een afhaalpunt maar val andere mensen niet lastig met jouw koopacties.
Dingen online bestellen, is wat anders dan iedere dag een pakje bij de buren laten bezorgen zonder dat af te spreken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is anno 2018 niet netjes om dingen online te bestellen en fulltime te werken, check.
Ik laat nooit wat afleveren bij de buren. Ik bestel wel dingen online, en soms levert de postbode dat bij de buren af. En ik krijg wekelijks ook wel een pakje van mijn buren.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dingen online bestellen, is wat anders dan iedere dag een pakje bij de buren laten bezorgen zonder dat af te spreken.
Vraag voortaan twee euro per in ontvangst genomen pakket.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
NAHJA ZEG. ALSOF HET MIJN PROBLEEM IS DAT ZIJ NIET THUIS ZIJN.
Een heel enkele keer zou niet erg zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt om te huilen dat onze samenleving uit dusdanige sneeuwvlokjes bestaat dat het aannemen van een pakketje voor de buren al 'lastig vallen' is.
Wekelijks is ook niet erg.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een heel enkele keer zou niet erg zijn.
Misschien wat minder proberen je gelijk te halen en wat beter te lezen dan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik laat nooit wat afleveren bij de buren. Ik bestel wel dingen online, en soms levert de postbode dat bij de buren af. En ik krijg wekelijks ook wel een pakje van mijn buren.
Geen probleem natuurlijk. Ik ben nog opgevoed met het idee dat je elkaar beetje moet helpen.
Ja, en de mensen die dat denken vind ik vervelende sneeuwvlokjes met de mentale weerbaarheid van een goudvis.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat vind jij. Voor velen is dat een hinderlijke inbreuk op de rust/privacy.
Sneeuwvlokjes die continu stompzinnige aankoopjes doen op internet en vervolgens anderen lastigvallen met de bezorging daarvan hebben doorgaans de mentale weerbaarheid van een bedorven pot kwark.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en de mensen die dat denken vind ik vervelende sneeuwvlokjes met de mentale weerbaarheid van een goudvis.
Er zijn ook mensen die niet op een kantoor of vaste standplaats werken he. Altijd makkelijk in je eigen straatje denken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bestel je toch op kantoor, wat is dit nou voorn slap geneuzel?
Ja er zijn uitzonderingen, boehoe, huilie huilie.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:28 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet op een kantoor of vaste standplaats werken he. Altijd makkelijk in je eigen straatje denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |