Al eerder gezegd, maar heb echt moeten huilen toen ik dat portret zag. Poes zei al dat ik zou gaan huilen en ze had gelijkquote:
Ik wilde eerst je kat tekenen. Maar Poes zei dat je dit waarschijnlijk leuker zou vinden en idd zou moeten huilenquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Al eerder gezegd, maar heb echt moeten huilen toen ik dat portret zag. Poes zei al dat ik zou gaan huilen en ze had gelijk
Heeft ze gelijk inquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde eerst je kat tekenen. Maar Poes zei dat je dit waarschijnlijk leuker zou vinden en idd zou moeten huilen.
Blij dat je t mooi vindt.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk inDit is zo veel specialer voor mij.
![]()
Ja hij heeft een mooi plekje gekregen.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:47 schreef Poes. het volgende:
En ik huilde een beetje met LP mee hoor![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:20 schreef LPFAN het volgende:
Zo lekkere kop chocomelk nog met mini marshmellows voor het slapen gaan
Hahah ja gaat vast lukkenquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekker man
Sweet dreams voor zo, moet wel lukken denk ik
Dumbledore, uit boek 1quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:22 schreef Poes. het volgende:
Hij is super mooi geworden![]()
Van wie was die quote?
Hij is leukkk!quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:10 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker!
Mijn drieluikje is klaar:
[ afbeelding ]
Bijna klaar. Op de achterkant van de quote wil ik nog een Fantastic beasts quote. Maar ik weet nog niet welke.
Jij ook truste!quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:24 schreef Vlindur het volgende:
Tweak. Dat is internet. Daar werkt mijn man
En verder hoi, dag en welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |