SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Paul Di'Anno heeft er anders niet zo veel meer hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Op de leden van Maiden zat ook best veel Hair.
Daarom "zat"quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Paul Di'Anno heeft er anders niet zo veel meer hoor.
Oh ja, nu zie ik hetquote:
Naar dat blik te loeren zeker.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:33 schreef Koen66 het volgende:
of je blijft in een gesloten topic hangen
Als je nou gewoon mod wordt, kan je er eeuwig in blijven hangen en posten. Je moet alleen niet veel antwoord verwachten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:33 schreef Koen66 het volgende:
of je blijft in een gesloten topic hangen
quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je nou gewoon mod wordt, kan je er eeuwig in blijven hangen en posten. Je moet alleen niet veel antwoord verwachten.
Het dubbelleven van Florian Silbereisenquote:
Gewoon, lekker vrolijk geram, met een Duitse tetterstem erbij.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:37 schreef brother52 het volgende:
Ik heb de hele hype rond Rammstein nooit echt gesnapt. Live een erg leuke show maar meer is het eigenlijk ook niet.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het dubbelleven van Florian Silbereisen
Voor mij mag er wel wat meer diepgang in zitten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon, lekker vrolijk geram, met een Duitse tetterstem erbij.
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:39 schreef peaceman het volgende:
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
In m'n studententijd echt zoooooooo ziek van geworden. Daarna echt nooit meer aangeraakt!quote:
Ik heb een hekel aan mensen die hun zin nietquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:39 schreef peaceman het volgende:
Lekker op dreef, man!quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:39 schreef peaceman het volgende:
Stuiteren in bedquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:41 schreef brother52 het volgende:
Ik was van plan om naar bed te gaan maar dat gaat nu niet...
ja sorryquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:42 schreef brother52 het volgende:
Beetje deja vu ook.... Vorige week deed Peaceman precies hetzelfde....
ik heb dat met Amaretto gehad, gat in m'n kop opgelopen omdat ik misselijk met m'n kop tegen de muur vielquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
In m'n studententijd echt zoooooooo ziek van geworden. Daarna echt nooit meer aangeraakt!
Cider wel!
't Is al bijna morgenquote:
Da's best lang de adem inhouden.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ook alweer sinds 1980 aan de verkeerde kant van het gras.
Vermoedelijk blijft hij het nog wel een tijdje volhouden.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best lang de adem inhouden.
Met kerstballen en al.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:59 schreef ok01 het volgende:
Ik kom hier raar genoeg wel in de kerststemming van
quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:59 schreef ok01 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. Dat ik het volgehouden heb tot middernacht is een groot compliment voor je.
Ik zou het zo laten, echt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja ik wilde m'n kerst UI opzoeken maar dat ging een beetje fout
ja, had niet zoveel voorbereidingquote:Op zaterdag 8 december 2018 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je draait toch wel live hè, ouwe postzegelverzamelaar.
Trusten daar!quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:33 schreef peaceman het volgende:
onze wekker gaat weer vroeg, dus ik ga zo afsluiten. bedankt voor het gedeelte wat ik gehoord heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2018 00:59:42 ]
quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
Kusje voor EggsTCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fapLambo of Rekt
quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
Kusje voor EggsTCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2018 01:09:32 ]
zwartquote:Op zaterdag 8 december 2018 01:10 schreef Rafeiro het volgende:
Die neus is niet rood
En een neus uit 010
quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, draai ff kut, eggs, mot roken.
Niet te doenquote:Op zaterdag 8 december 2018 01:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godverdorie, dit is wel héél bizar lekker heur.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:31 schreef Charlotte3 het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Zelfde artiest als shantrip , ziek hequote:
Goderrrrredomme!quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zelfde artiest als shantrip , ziek hehij maakt er 1 grote teringchaos van, maar toch klopt het
check dmquote:Op zaterdag 8 december 2018 01:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Regio midden en zuid
23-02-2019
03-03-2019
9
quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker he dit.
Echt het is hier 00:38. Anders had ik hem keihard aangezet
okokquote:Op zaterdag 8 december 2018 01:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
HAAAAAAGS, ook luisteren naar eitje.. kom
quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
00:10 - 03:00
DJ Eggs - Met eitjes de nacht in [ afbeelding ]
moest werken (heb standby)quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 02:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, da's mooi één stukje van de schijf van vijf.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 03:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dames en heren, ik ga enorm rotten en ronken.
Wereldsessie, dank je. eggs!
Dank je.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:00 schreef just me het volgende:
[..][ afbeelding ]
![]()
gefeliciteerd met je verjaardag
Het slapen gaat momenteel niet zoals ik zou willenquote:Op zaterdag 8 december 2018 07:07 schreef Melting het volgende:
Wat ben je vroeg op, just me? Je weet toch wel dat het zaterdag is?
Hè, wat vervelend.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:10 schreef just me het volgende:
[..]
Het slapen gaat momenteel niet zoals ik zou willen
Ik heb het een beetje druk in mijn hoofdquote:Op zaterdag 8 december 2018 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè, wat vervelend.![]()
Weet je hoe het komt?
Straks gewoon even een powernap doen.
Zorg dat je op tijd je hoofd tot rust brengt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje druk in mijn hoofd![]()
Vandaag maar vroeg boodschappen doen dan kan ik vanmiddag een klein powernapje doen
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 8 december 2018 07:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zorg dat je op tijd je hoofd tot rust brengt.
Want je moet wel goed kunnen slapen.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
ik zorg dat ik vanavond uitgerust ben
Oh ja.... heb ik ook gehad. Maar ik vind het aanbod tegenvallen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:31 schreef just me het volgende:
Net nog even 3 gratis ebooks besteld, kadootje van KPN
Het zijn geen toptitels, misschien wel goed om bij in slaap te vallenquote:Op zaterdag 8 december 2018 07:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja.... heb ik ook gehad. Maar ik vind het aanbod tegenvallen.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Het zijn geen toptitels, misschien wel goed om bij in slaap te vallen
Ga je je verjaardag nog vieren, kopje thee en een gebakje bij je ouders ?quote:
Vandaag nar de Efteling. Krijg daar een gratis gebakje.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je je verjaardag nog vieren, kopje thee en een gebakje bij je ouders ?
Hier komen de honden en katten volop naar beneden vallenquote:Op zaterdag 8 december 2018 07:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag nar de Efteling. Krijg daar een gratis gebakje.
Morgen vier ik mijn feestje.
Hier voorspellen ze ook regen. Maar ach.... ben er dan wel even uit.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:38 schreef just me het volgende:
[..]
Hier komen de honden en katten volop naar beneden vallen![]()
Hopen dat het bij jou beter is en anders dat gratis gebakje laten schieten
Met de regen zijn er minder mensen, geen lange wachtrijen, snel een gebakjequote:Op zaterdag 8 december 2018 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier voorspellen ze ook regen. Maar ach.... ben er dan wel even uit.
Je weet het.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:41 schreef just me het volgende:
[..]
Met de regen zijn er minder mensen, geen lange wachtrijen, snel een gebakje
![]()
Ja en dan Vout tevoorschijn halenquote:Op zaterdag 8 december 2018 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet het.
En gewoon weer lekker op tijd naar huis.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en dan Vout tevoorschijn halen
HIj heeft lang genoeg opgesloten gezeten dus het mag wel weer een keertjequote:
Nou.... vooruit dan maar. Ik hoop dat het meevalt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:48 schreef just me het volgende:
[..]
HIj heeft lang genoeg opgesloten gezeten dus het mag wel weer een keertje
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 8 december 2018 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou.... vooruit dan maar. Ik hoop dat het meevalt.
We wachten af.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
We wachten af.
Zo eerst maar eens even brood halen, nu is het nog niet druk bij de bakker.
Dank je.quote:
Oh ja, wintertijdquote:Op zaterdag 8 december 2018 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Maar ik vertrek pas rond 9 uur. Anders sta ik aan een gesloten poort.
Dank je wel, Diaan.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:10 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
En Melting natuurlijk van harte gefeliciteerd met je gratis gebakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |