abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:14:38 #51
545 dop
:copyright: dop
pi_183668313
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijk, zo levert een modschap tenminste nog wat op!

Maar goed, ik snap dat contact met het UWV en afhankelijkheid van het UWV heel stressvol kan zijn, als je nog niet ziek bent dan word je het wel van sommige trajecten, maar jou ervan betichten bewust informatie achter te houden wijst op zeer ernstige paranoia (al dan niet veroorzaakt door de werkwijze van het UWV).
Die diagnose durf ik op basis van een aantal topics wel te stellen :7
je mag het niet zeggen, maar je zou er gemakkelijk een eerder genoemde diagnose op kunnen plakken. :)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:23:26 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183668498
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:14 schreef dop het volgende:

[..]

je mag het niet zeggen, maar je zou er gemakkelijk een eerder genoemde diagnose op kunnen plakken. :)
Dat denk ik dan weer niet.
TS lijkt kwaad te zijn dat de verzekeringsarts een diagnose gesteld heeft.
Dat deze mogelijk gebaseerd is op een eerdere gedwongen opname maakt het niet heel vreemd dat de verzekeringsarts een "diagnose" meent te kunnen stellen, zeker niet als het gedrag van TS heel duidelijk os en overeenkomt met de diagnose waar de gedwongen opname voor was.

Soms hoef je geen arts te zijn om een conclusie te kunnen trekken, en soms kan ook een basisarts de conclusie wel trekken dat de problematiek waarmee cliënt bekend is nog steeds speelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:37:20 #53
545 dop
:copyright: dop
pi_183668820
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat denk ik dan weer niet.
TS lijkt kwaad te zijn dat de verzekeringsarts een diagnose gesteld heeft.
Dat deze mogelijk gebaseerd is op een eerdere gedwongen opname maakt het niet heel vreemd dat de verzekeringsarts een "diagnose" meent te kunnen stellen, zeker niet als het gedrag van TS heel duidelijk os en overeenkomt met de diagnose waar de gedwongen opname voor was.

Soms hoef je geen arts te zijn om een conclusie te kunnen trekken, en soms kan ook een basisarts de conclusie wel trekken dat de problematiek waarmee cliënt bekend is nog steeds speelt.
ik bedoel dat ik zelf geen diagnose mag stellen in het topic, maar dat het simpel lijkt.
Je verhaal klopt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')