Ik heb dit seizoen al meerdere acteurs gezien die in eerdere seizoenen een andere rol hadden. Volgens mij zijn de goede acteurs (naar de mening van de makers) op.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook niet erg vinden mocht het stoppen. Ik vind het nog wel leuk om te kijken hoor, maar is er spanning? Nee, ik vind van niet.
Denk nog steeds dat die link er is.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:26 schreef Piebe het volgende:
Ik had het vermoeden dat die zaak van Marjon en Romeo met dat meisje een link zou vormen naar de zaak van dat andere meisje (Alke of zoiets)
Kan in feite nog steeds natuurlijk.
Nu weer, of niet? Die actrice met zwart haar achter romeo in de klas.quote:Op maandag 28 januari 2019 00:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen al meerdere acteurs gezien die in eerdere seizoenen een andere rol hadden. Volgens mij zijn de goede acteurs (naar de mening van de makers) op.
Welk meisje? Hun zaak is toch Alle?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:26 schreef Piebe het volgende:
Ik had het vermoeden dat die zaak van Marjon en Romeo met dat meisje een link zou vormen naar de zaak van dat andere meisje (Alke of zoiets)
Kan in feite nog steeds natuurlijk.
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Was er voor de undercoveractie van Romeo wel een vooraf goedgekeurd onderzoeksplan inclusief urenbegroting?
Hoop iedere keer dat de zaken op een over andere manier in verbinding staan met de 'verhaallijn', maar als het al zo is dan hadden ze de link wel beetje mogen bedrukken;quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:16 schreef eRKa het volgende:
Verhaallijn (is die er?) doet wel érg goedkoop en dun aan. Net alsof het door enkele studenten in elkaar gebreid is. Hele doorzichtige constructies die je van mijlen ver doorziet.
Sorry, begint nu op een belediging van mijn verstand te lijken.
Maar ja, wie begon er? Met haar ' ik ben vrouw en ik heb het ver geschopt 'quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:13 schreef King_Merc het volgende:
Dat was wel vaag, die vrouwelijke functionaris, zal toch ook wel denken "ik word erin geluisd '
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
De vorige aflevering was compleet onrealistisch. Op zich een goede setup met Wolfs buitenspel, maar hij weet ineens snel te bewijzen dat hij onschuldig is, Eva is ineens om (ook onrealistisch hoe snel ze hem ineens niet meer geloofde) en binnen een paar scenes is iedereen ervan overtuigd dat het zo is gegaan.
Zelfs met Romeo.
Je moet je eigen tijdsbeleving niet op de serie projecteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:03 schreef JJ76 het volgende:
Eva lijkt haar verslaving aan en uit te kunnen schakelen, was het al weer bijna vergeten en ineens slaat ze er weer enorm ver in door.
Bodetquote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Pascal Baudet
Dit worden kamervragen.
Zou dat de bedoeling zijn geweest?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:28 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Bodet![]()
Die Eva ziet me er een partij slecht uit zeg.
Tuurlijk maar het is wel erg hard achteruit gegaan, vorige week nog niks te zien nu een lopend lijk.quote:
Dat stuk van Eva hoort ook bij de rode draad.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:07 schreef Postbus100 het volgende:
Dat verhaal met Wolfs is de eerste verhaallijn van dit seizoen die ik ècht interessant/leuk vond. Dat stuk met Eva hadden ze daarentegen wat mij betreft mogen skippen. Dat waren hier de koffie- en plaspauzes.
Overigens lijkt die verdachte van Wolfs ook bij dat geheime genootschap te zitten. Die zit ook in die justitiële boom ofzo. En de mensensmokkelaars bij Eva lijken de lui van vorige week van dat vrachtschip?
Ja, maar saaaaaaaiquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat stuk van Eva hoort ook bij de rode draad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |