Rechercheur uit Utca die een seriemoordenaar zoektquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:53 schreef Postbus100 het volgende:
Wie is die man van dat bonnetje? Is dat die journalist of is dit weer een ander personage?
Doet geen belletjes rinkelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Rechercheur uit Utca die een seriemoordenaar zoekt
Ik weet het niet. Vorig seizoen kwam ik tot de conclusie dat ze op de regeltjes is, maar verder niet goed of slecht. Zolang het maar past in het systeem.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:13 schreef FlokiPeaches het volgende:
Ik vertrouw die Kamphuis voor geen cent. Zou me niks verbazen als zij dadelijk ook in die sekte zit.
volgens mij was dat ook de bedoelingquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heerlijke eerste aflevering, ik ben echt positief verrast, al vond ik het begin (handboeien openen met paperclips) ietwat ongeloofwaardig.
En ik dacht echt dat dat oude vrouwtje in die fiat bij Virtus et Justitia hoorde! Ik kreeg alweer een flashback dat Eva haar lift haar weer terug bracht naar dat vreselijke huis van Bols een paar seizoenen terug.
Denk et ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook de bedoeling
Misschien wil Kamphuis strijken met de eer. Ruikt ze promotie.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toch denk ik niet dat Kamphuis erbij zit. Het zou te obvious zijn.
Is dat die stank?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Misschien wil Kamphuis strijken met de eer. Ruikt ze promotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |