SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
hahaha ja hoor. was een vermoeiende maar leuke week. voel me er goed. natuurlijk moet ik het qua werk en collega's wel allemaal nog beter leren kennen, maar dit was een goed begin!quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:59 schreef livelink het volgende:
Hoe is je 1e week gegaan, peaceman? Ben je alweer wat bijgekomen van de pietengym?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha ja hoor. was een vermoeiende maar leuke week. voel me er goed. natuurlijk moet ik het qua werk en collega's wel allemaal nog beter leren kennen, maar dit was een goed begin!
Oh ja, je had een nieuwe baan gekregen. Mooi dat het goed bevielquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha ja hoor. was een vermoeiende maar leuke week. voel me er goed. natuurlijk moet ik het qua werk en collega's wel allemaal nog beter leren kennen, maar dit was een goed begin!
quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:02 schreef peaceman het volgende:
Iggy & the Stooges - Search and Destroy
Wil jij dan even zetten, pleasequote:Op vrijdag 7 december 2018 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Poll: Moet er nog koffie gedronken worden?
• Nee joh, het is vrijdag en 21.00 uur geweest!
• Koffie...![]()
• Oké, één kopje dan![]()
• KOFFIE!!! Jeuj!![]()
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
tis wel omschakelen... van 80% mannen naar 80% vrouwen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, je had een nieuwe baan gekregen. Mooi dat het goed beviel
Niks mis mee toch, heb ik ook met mijn studie taalwetenschapquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis wel omschakelen... van 80% mannen naar 80% vrouwen.
andere dynamiek is het vooral.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, heb ik ook met mijn studie taalwetenschap
Oh, is is alweer 5% bijgekomen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis wel omschakelen... van 80% mannen naar 80% vrouwen.
Rijd dan hier eerst even langs. Ik kan wel wat gebruiken. Val zowat om...quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij je ben is het koud.
Vroeg naar bed zit er echt nooit in bij je. livelink 2.0quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rijd dan hier eerst even langs. Ik kan wel wat gebruiken. Val zowat om...
Ik heb echt een hekel aan zelf koffie zetten. Maar door jouw poll wel ineens zin in koffie gekregen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij je ben is het koud.
Ik kom net thuis uit mijn werk. Morgen mag ik ook weer tot laat, dan ben ik pas rond 22 uur thuis.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vroeg naar bed zit er echt nooit in bij je. livelink 2.0
Wat voor een soort werk doe je, brother?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis uit mijn werk. Morgen mag ik ook weer tot laat, dan ben ik pas rond 22 uur thuis.
Ik zit op een callcenter. Technische servicedesk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat voor een soort werk doe je, brother?
Oh, daar heb ik geen problemen mee. die talloze keren op een dag naar de keuken lopen om koffie te zetten is al jaren gewoonte. Wijn gaat sneller, dat wel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan zelf koffie zetten. Maar door jouw poll wel ineens zin in koffie gekregen.
Dilemma. Ik kan ook een wijntje pakken natuurlijk.
Hmm, beroerde tijden zeg.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis uit mijn werk. Morgen mag ik ook weer tot laat, dan ben ik pas rond 22 uur thuis.
Ik vind het op zich niet zo erg om 's avonds te werken. Alleen zondag is weer beroerd. Dan moet ik om 8 uur alweer beginnen. Dat gaat weer een erg kort nachtje worden.quote:
Ik vind hier het rap-gedeelte juist het leukst. Vanwege zijn stem denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
Rappen, ik heb het nooit begrepen
Refrein is nog wel leuk.
heerlijk nummer ditquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, peace, dat had ik niet van je verwacht.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Björn en Benny componeerden leuk met z'n tweeën.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
staat dit nummer eigenlijk wel in de top 2000?
Stable geniusesquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Björn en Benny componeerden leuk met z'n tweeën.
Dat moet wel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
staat dit nummer eigenlijk wel in de top 2000?
daarom draai ik ook het origineelquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zijn een hoop remixes te vinden van dit nummer en allemaal doen ze afbreuk aan het origineel.
Dan kan je morgen beter niet luisteren van 8 tot 9.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom draai ik ook het origineel
Qua stemming? Verder was het toch een joekel van een hit?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens heb ik dit jaar op Voulez-vous gestemd van ze, zeer ondergewaardeerd nummer van ze.
Ik vind dat ook een van hun mindere nummers, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens heb ik dit jaar op Voulez-vous gestemd van ze, zeer ondergewaardeerd nummer van ze.
Relatief gezien is het geen favoriet onder abba fans, terwijl ik die toch een van hun beste vind.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Qua stemming? Verder was het toch een joekel van een hit?
en terecht hoor. heerlijkquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:24 schreef brother52 het volgende:
![]()
Begin dit bandje steeds leuker te vinden.
Kijk, dit noem ik nou een meesterwerk, op een meesterlijk albumquote:
en dit staat niet in de top 2000quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kijk, dit noem ik nou een meesterwerk, op een meesterlijk album
Deep Purple wordt vreselijk behandeld in de top 2000, er moeten minstens 15 nummers van ze in zitten. Rainbow moet er ook deel van uitmaken, maar helaas kent helemaal niemand hen.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:27 schreef MTheBassman het volgende:
Deep Purple wordt vreselijk behandeld in de top 2000, er moeten minstens 15 nummers van ze in zitten.
Nou, er zijn inderdaad steengoede nummers van ze, maar 15 stuks op 2000 is wel wat veel van het goede.quote:
Dan zou ik toch eens wat meer naar Rory Gallagher luisterenquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:27 schreef MTheBassman het volgende:
Sowieso wordt Blackmore zwaar ondergewaardeerd, hij is mijn all-time favoriet.
Zoiets hebben ze er ook wel staan geloof ik.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
CCR, er moeten minstens 15 nummers van ze in de Top 2000 staan.
ow... Symph zat in het goede topicquote:
Beste optreden van dit jaar was met overmacht Nick Cave op Down the Rabbitholequote:
en dan vooral de live uitvoering van dit nummer. hoe hij het publiek bespeeldequote:Op vrijdag 7 december 2018 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beste optreden van dit jaar was met overmacht Nick Cave op Down the Rabbithole
En met grote afstand.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beste optreden van dit jaar was met overmacht Nick Cave op Down the Rabbithole
Dit was niet ontspannend genoeg?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Bedankt voor de deuntjes Peace, maar ik ga nog even lekker ontspannen vanavond.
Veel luisterplezier nog iedereen
tsss dan hoe ik later vanavond Rainbow ook niet te draaienquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Anders ontspannen bedoel ik ermee, zonder te veel prikkels (waaronder muziek)quote:
fijne avondquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Thanks, Bassman. Ontspan ze.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
wie?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Komende week ga ik mijn stemlijst maar een keer draaien![]()
Iemand die het repertoire van Mary Servaes heeft?
quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Hier heb ik vorig jaar nog op gestemd, maar dit jaar niet meer. Kennelijk was ik vorig jaar meer in een jaren '80 mood tijdens het stemmen dan dit jaar.quote:
En dit jaar dan?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier heb ik vorig jaar nog op gestemd, maar dit jaar niet meer. Kennelijk was ik vorig jaar meer in een jaren '80 mood tijdens het stemmen dan dit jaar.
35 nummers, ja?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Tot zit de laatste tijd in de luierindustrie... houd meer van billencremes dan muziek...quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen lok quote voor ToT, dit.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tot zit de laatste tijd in de luierindustrie... houd meer van billencremes dan muziek...
Van alle decennia wel wat, gok ik.quote:
de onbekende nummers zijn mij onbekend.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik vind de stem van de zangeres van The Motels erg fraai. Sinds decennia fan van, met name de meer onbekendere nummers.
Ja, met Mexico op 1quote:
helemaal eens, die stem is prachtigquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik vind de stem van de zangeres van The Motels erg fraai. Sinds decennia fan van, met name de meer onbekendere nummers.
Nee hoor, dan ben je het gewoon alweer vergeten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
de onbekende nummers zijn mij onbekend.
quote:
dat is wel hardquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Freek de Jonge maakte ooit een grap over Mary Servaes. Dat ze op het land mooi geulen kon trekken met die manke poot en Manke Nelis het na het inzaaien mooi ff aan kon stampen.
Was wel uit zijn beste periode. Door de manier waarop hij het bracht en voordeed, móest je wel lachen.quote:
ik heb nog nooit om de beste man kunnen lachenquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was wel uit zijn beste periode. Door de manier waarop hij het bracht en voordeed, móest je wel lachen.![]()
Hier tot kaak/buikkrampen en bijna broekpissen toe van het lachen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit om de beste man kunnen lachen
Ken het hele nummer niet en vind hetquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:05 schreef peaceman het volgende:
David Bowie - I'm Afraid of Americans (VI) [Radio Edit]
best wel een onbekend meesterwerkjequote:Op vrijdag 7 december 2018 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het hele nummer niet en vind het
ik ook hoor, echt een wereldverteller die manquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier tot kaak/buikkrampen en bijna broekpissen toe van het lachen.
tsss ik ging van de 50s naar nuquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:08 schreef livelink het volgende:
Net mijn top2000-lijst even gecontroleerd op jaartal.
Ik red het net met alle decennia sinds de zestiger jaren. Een nummer uit 2011 heeft me gered voor het laatste decennium. Ik zie dat ik een ruk naar de jaren 70 heb gemaakt.
mijn lijst van dit jaar wijkt af van al mijn voorgaande lijstenquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik red het net met alle decennia sinds de zestiger jaren. Een nummer uit 2011 heeft me gered voor het laatste decennium. Ik zie dat ik een ruk naar de jaren 70 heb gemaakt.
ja je had 1 plaatje anders?quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn lijst van dit jaar wijkt af van al mijn voorgaande lijsten
de seventies verdienen ook meer aandachtquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:08 schreef livelink het volgende:
Goede switch welquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zangeres zonder naam eruit en Mary Servaes erin
quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zangeres zonder naam eruit en Mary Servaes erin
Dead or Alive erin, ACDC erin, Erasure erin, Won ton ton erin, Styx erin, Brighouse erin, Jovanotti erin, Grohnemeyer erin, Mecano erin, Donna Summer erin, Motors erinquote:
De oude Nederlandse band Mecano?quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dead or Alive erin, ACDC erin, Erasure erin, Won ton ton erin, Styx erin, Brighouse erin, Jovanotti erin, Grohnemeyer erin, Mecano erin, Donna Summer erin, Motors erin
Donna Summer heb ik er nu ook in. Waarschijnlijk met hetzelfde nummer als jijquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dead or Alive erin, ACDC erin, Erasure erin, Won ton ton erin, Styx erin, Brighouse erin, Jovanotti erin, Grohnemeyer erin, Mecano erin, Donna Summer erin, Motors erin
de Spaanse versiequote:Op vrijdag 7 december 2018 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De oude Nederlandse band Mecano?
Red Hot Chili Peppersquote:
ik had Dark Necessities erbij staan. Echt dat laatste album was eindelijk weer eens een sterk album.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers![]()
Vergeten in mijn stemlijst![]()
Dat zal dan ook wel één van je meest recente nummers zijn geweest denk ik?quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik had Dark Necessities erbij staan. Echt dat laatste album was eindelijk weer eens een sterk album.
ja dat was by far the meest recente.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel één van je meest recente nummers zijn geweest denk ik?
Is misschien wel een leuk idee voor het lijstje van D. straks. Nummers van 2010-2018
Welterustenquote:
dit is op een bepaalde manier echt prachtigquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
hie rmoet je echt fucking stoned voor zijn
Het is meer een hoorspel. Intrigerend wel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:39 schreef peaceman het volgende:
Dit vind ik dus prachtig en verontrustend tegelijkertijd.![]()
Jenny Hval - Untamed Region
Echt hequote:Op vrijdag 7 december 2018 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is op een bepaalde manier echt prachtig
Voor MiniToT waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:45 schreef ToT het volgende:
War of the worlds!
Nog in het theater gezien een tijdje geleden!
Ja, dat bedoelde ik met 'voor MiniToT'quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, mijn broer nodigde me uit.Was nog voordat mini-ToT geboren was.
Owwwwwwquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik met 'voor MiniToT'
quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToTieeeeeeeeeeeeeeeeee!
Sjarreltieeeeeeeeeeeeeee!
ToT klaar voor vandaag met de luieroorlog?quote:
Hell no, die ligt hier nog naast mij te kraaien en aandacht te trekken!quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ToT klaar voor vandaag met de luieroorlog?
quote:
Eensquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:00 schreef peaceman het volgende:
dit vind ik dus ook een onbekend meesterwerk van The Beatles
ik had per ongeluk CAPS aanquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Is het alweer Caps-letter day?
Of ben je gewoon blij weer eens hier te zijn?
<Lieve Lucky <3quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToTieeeeeeeeeeeeeeeeee!
Sjarreltieeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:08 schreef brother52 het volgende:
Paniek!
Mijn laptop is op hol geslagen lijkt het wel. Komen allemaal rare geluiden uit.
schrikken?quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ook net begonnen, vlak nadat ik de rekening van de zonnepanelen zag.
Nee hoor, ik wist wat het bedrag was en moest even betalen en belastingteruggave regelen.quote:
beidequote:Op vrijdag 7 december 2018 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit nummer, of het vorige? Vorige nummer was voor mij de 1e keer.
Whisky.quote:
drinkt inderdaad verdacht makkelijkquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Whisky.Proost, koen.
In militaire dienst ben ik toch ooit bezopen geweest van Apfelkorn, heel bar. Wist ik veel, het dronk weg als limonade.
Gewone cola hier. En nog steeds eigenlijk zin in koffie.quote:
koffie had ik net nogquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewone cola hier. En nog steeds eigenlijk zin in koffie.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat je al uren van de wijn zat te tutteren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik was al een beetje moe en van wijn stort ik dan helemaal in. Daar draait peaceman te lekker voor.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat je al uren van de wijn zat te tutteren.
Morgenavond kan je het mooi compenseren en dan is het ook hard nodig.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik was al een beetje moe en van wijn stort ik dan helemaal in. Daar draait peaceman te lekker voor.
Birmingham? Plymouth?quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:27 schreef peaceman het volgende:
en hierna weer een totaal andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |