Waar woon je?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:53 schreef fsociety59 het volgende:
Heb alleen een accu boor en eigenlijk weinig zin om een klopboor van 50+ aan te schaffen voor 1 plankje wat ik wil ophangen
Het is daadwerkelijk een accuboormachine. Ik ben niet de beste klusjesman maar dat weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Als het daadwerkelijk een accuboormachine is zou je een poging kunnen wagen maar ik gok dat een accuschroevendraaier is en dat gaat niet werken.
Niet nodig dus?quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waar woon je?
Als je bereid bent naar Assen te rijden wil ik je wel een klopboormachine of een boorhamer lenen.
Of op je elektradradenquote:Op zondag 9 december 2018 22:22 schreef 88-4 het volgende:
Voor beton moet je toch echt een goede boor hebben. En elektrisch uiteraard.
En dan hopen dat je niet op staaldraad aan het boren bent
Dat is ook niet handig idd.quote:
Dat heb ik een keer gehad. Kastje ophangen samen met de buurman, 3 gaatjes boren op zaterdagochtend, moet lukken, biertje erbij en ju.quote:Op zondag 9 december 2018 22:22 schreef 88-4 het volgende:
Voor beton moet je toch echt een goede boor hebben. En elektrisch uiteraard.
En dan hopen dat je niet op staaldraad aan het boren bent
Herkenbaarquote:Op zondag 9 december 2018 22:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad. Kastje ophangen samen met de buurman, 3 gaatjes boren op zaterdagochtend, moet lukken, biertje erbij en ju.
Mijn accuboor naar de kloten, die van de buren naar de kloten, en uiteindelijk met de boorhamer van mn vader en een krat bier verder 3 gaten van 3cm in die kutmuur zitten vanwege de staaldraad om een kastje van nog geen 10 kilo op te hangen.
Was een mooie klusdag.
Hier was het alle drie godnondeju! En dat ging vanwege de biertjes erbij steeds minder goedquote:Op zondag 9 december 2018 22:36 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Herkenbaar3 gaatjes boren...twee gaatjes geen enkel probleem, maar dan wil opeens dat laatste gaatje niet
Daarom heb je dus een bob: een bewust onbeschonken boorder.quote:Op zondag 9 december 2018 22:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier was het alle drie godnondeju! En dat ging vanwege de biertjes erbij steeds minder goed
Goddommequote:Op zondag 9 december 2018 22:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Daarom heb je dus een bob: een bewust onbeschonken boorder.
Tjonge, wat flauw
Heeeeel flauwquote:Op zondag 9 december 2018 22:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Daarom heb je dus een bob: een bewust onbeschonken boorder.
Tjonge, wat flauw
Hoe duur is zoiets? Stel dat ik een dag een betonboor nodig heb...quote:Op zondag 9 december 2018 22:43 schreef Zolderkamer het volgende:
Bij de meeste bouwmarkten kun je er eentje lenen of huren..
De kans van slagen hangt ook nogal af van de kwaliteit van je boortje.. en die van het beton.. een stukje stucwerk of het cement tussen stenen is geen probleem.. Beton is een ander verhaal..
Bij Bauhaus krijg je hem gratis mee..quote:Op zondag 9 december 2018 22:46 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Hoe duur is zoiets? Stel dat ik een dag een betonboor nodig heb...
Valt mee dan. Volgens mij ben je voor een beetje goede kwaliteit klopboor echt wel een paar honderd euro kwijt.quote:Op zondag 9 december 2018 22:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Bij Bauhaus krijg je hem gratis mee..
Bij anderen zal een simpele klopboor een tientje zijn en een boorhamer hooguit 25 (dat is al vrij duur) in die richting moet je een beetje denken..
Nou.. ik heb een boor/breekhamer die minder gekost heeft dan het ding vier uur bij gamma huren zie ik net..quote:Op zondag 9 december 2018 22:50 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Valt mee dan. Volgens mij ben je voor een beetje goede kwaliteit klopboor echt wel een paar honderd euro kwijt.
Een paar honderd? Neuh.quote:Op zondag 9 december 2018 22:50 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Valt mee dan. Volgens mij ben je voor een beetje goede kwaliteit klopboor echt wel een paar honderd euro kwijt.
quote:Op zondag 9 december 2018 22:31 schreef vosss het volgende:
Dat heb ik een keer gehad. Kastje ophangen samen met de buurman, 3 gaatjes boren op zaterdagochtend, moet lukken, biertje erbij en ju.
Mijn accuboor naar de kloten, die van de buren naar de kloten, en uiteindelijk met de boorhamer van mn vader en een krat bier verder 3 gaten van 3cm in die kutmuur zitten vanwege de staaldraad om een kastje van nog geen 10 kilo op te hangen.
Was een mooie klusdag.
Prima ding. Anderhalve versleten in de verbouwing (in garantie) en mijn derde ligt in de kast. Nog ff een Lidl met 6 joule ofzo erbij gekocht laatst.quote:Op zondag 9 december 2018 22:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nou.. ik heb een boor/breekhamer die minder gekost heeft dan het ding vier uur bij gamma huren zie ik net..![]()
Deze heb ik incl koffer beitels en boren voor ¤25,- Bij de Makro.. (wel een aantal jaren terug)
En dat ding is echt goed.. alleen werkelijk niet te tillen..
[ afbeelding ]
Nouja.. had ik.. want iedereen leent dat ding van me en brengt hem nooit terug..
Hij ligt nu al een half jaar bij pa.. En vorige week stond ik dus met mn klopboor gaten te boren gvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |