Naar wat ik las heeft ze hem vannacht eindelijk zo ver gekregen. Als dat zo is dan heeft ze hem nu helemaal in haar klauwen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lotus is gewoon een dwingeland. Als ze Mike niet had, dan zong ze wel een paar toontjes lager
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En gooit ook constant bommetjes om daarna op een afstand te blijven kijken naar het effect.
Toen ze merel aan het zieken waren door daar te gaan slapen was ook tekenend. Die was echt van plan om Merel te gaan pesten samen met Tim.
Ze waren nog niet binnen of ze trok haar valse hoofd en zei dat ze het liefst nu over de schutting zou gaan kijken
Tim zei toen dat hij dat niet interessant vond en bleef gewoon op bed zitten. De teleurstelling droop van haar gezicht.
zo ver tot wat?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Naar wat ik las heeft ze hem vannacht eindelijk zo ver gekregen. Als dat zo is dan heeft ze hem nu helemaal in haar klauwen.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Naar wat ik las heeft ze hem vannacht eindelijk zo ver gekregen. Als dat zo is dan heeft ze hem nu helemaal in haar klauwen.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
De Brandonburger was dat een idee van Hiske of Merel?
adriaan en Brandonquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
De Brandonburger was dat een idee van Hiske of Merel?
Zo is ze. Ze gaat niet voor niets met de grootste rat daar. Wat dat betreft passen ze perfect bij elkaar.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En ze vertelde Lotus vanmiddag dat Gerrit en Shelly er op uit waren om Lotus over de rooie te laten gaan. En dat ze dat niet snapte en tegen G &S gisteren dat ze Lotus niet begreep.
Ik las dat ze seks hadden gehad. Geen idee of het waar is hoor.quote:
Of is het een kwestie van geen eigen mening hebben en meelopen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is ze. Ze gaat niet voor niets met de grootste rat daar. Wat dat betreft passen ze perfect bij elkaar.
Echt? Ik las posten dat er heel wat handwerk werd gedaan tussen die twee. Nou weet ik het helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze sliep vannacht toch in haar eigen bed?
ze heeft vannacht in der eigen bed geslapenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt, huisvrouwen doen meestal ook de vaat.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als ik en vele andere huisvrouwen zo zouden denken zou er nooit geen pan eten meer op tafel staan
In een relatie of dat nu 1 op 1 is of met zijn 15 ..is het geven en nemen ..
Vandaag geef je wat , morgen neem je wat..
Der tanden zijn gebleekt, de bek zit vol bottox ..ik denk dat ze genoeg cadeau heeft gekregen..
Dan moet ze even 10 min der handrn extea vuil maken om af te wassen nou nou nou dat is erg
Verwende nesten zijn het allemaal
Of ze is echt seksverslaafd zoals ze zelf beweert en gaat met de eerste de beste die op haar wil kruipen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of is het een kwestie van geen eigen mening hebben en meelopen?
Ze had gisteren juist dat gedoe met Gerrit en heeft hem eruit gegooid. Daarna is ze in haar eigen bed gaan liggen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt? Ik las posten dat er heel wat handwerk werd gedaan tussen die twee. Nou weet ik het helemaal niet meer.
Oh gelukkig. Dan is er nog hoop voor Mikequote:Op vrijdag 7 december 2018 17:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze heeft vannacht in der eigen bed geslapen
Daarom moest gerrit ook weg bij shelley
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze had gisteren juist dat gedoe met Gerrit en heeft hem eruit gegooid. Daarna is ze in haar eigen bed gaan liggen.
Ik weet het niet. Ik vind het zo'n raar kind.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze is echt seksverslaafd zoals ze zelf beweert en gaat met de eerste de beste die op haar wil kruipen.
niet vanachtquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las dat ze seks hadden gehad. Geen idee of het waar is hoor.
Met nadruk op kin.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind het zo'n raar kind.![]()
Met nadruk op kind.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Grappig want nu suggereer je eigenlijk dat mannen geen eigen wil meer hebben als ze eenmaal het bed hebben gedeeld met een vrouw...quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dan is er nog hoop voor Mike
Iemand die wel tanden wil laten bleken en botox in laat spuiten kan niks aan die naar voren staande kaak laten doen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar kan ze nou net niets aan doen, itt haar gedrag.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twinning = boring
Mannen zijn nou eenmaal het zwakke geslacht. Ze denken met het verkeerde hoofdquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Grappig want nu suggereer je eigenlijk dat mannen geen eigen wil meer hebben als ze eenmaal het bed hebben gedeeld met een vrouw...
Ik ben voor!!
Who runs the world...girls...
Girlpower
Ik weet niet of dat zo makkelijk kan. Het lijkt me dat dat veel eerder had moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand die wel tanden wil laten bleken en botox in laat spuiten kan niks aan die naar voren staande kaak laten doen?
Dat kan nog makkelijk, alleen zal ze nu hoogstwaarschijnlijk zelf moeten dokken.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo makkelijk kan. Het lijkt me dat dat veel eerder had moeten gebeuren.
Merel denkt echt dat ze het i s daar in Utopiaquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Tim heeft een goed punt.Merel zat er ook met Jessie en Jeff in
Weet ik niet. Het lijkt me nogal ingrijpend. En daarbij moet ze dat zelf weten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kan nog makkelijk, alleen zal ze nu hoogstwaarschijnlijk zelf moeten dokken.
Tim geniet met volle teugen...quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
tim gaat merel uit het huisje schoppen is vanaf nu zijn huisje en dat gaat hij opeisen. Echt wat een walgelijk naar ventje. Sinds die erin zit is het zo een gezeik daar in utopia. Treiteren en treiteren en dreigen is het enige wat hij doet. En nu regelmatig Franny neuken.
Huisje is groot genoeg voor 4 personenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
Oh tim mag niet neuken in de yurt van Joa dus eist hij nu het huisje van merel op.
En ze heeft er volgens mij nog een aandeel in ook.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:48 schreef Soulraven het volgende:
Flikker op Hiske. Je weet wel dat dit expres is.
Was het haar idee dan? Of was ze er bij betrokkenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hiske probeert zich schoon te praten
Hij houdt geen rekening met anderen. J en J deden niet met merel in de buurt aan sex.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Huisje is groot genoeg voor 4 personen
Jij zegt dat ze er niks aan kan doen. Dat kan dus wel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het lijkt me nogal ingrijpend. En daarbij moet ze dat zelf weten.
eten ze marraconi?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze er niks aan kan doen. Dat kan dus wel.
Neee echtquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beiden dames weten er wel degelijk van.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Jeeeees Hiske hou eens op met je vragen en kom eens met je mening.
Weet ik niet, heb niet opgelet.quote:
Ik denk toch echt dat er al zat gebeurt is onder dat dekbedquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Neee echt
Ze dachten zeker streams storing ff gebruik van maken. Die 2 doen alles off streams of zonder zender. Knap irritant
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb niet opgelet.
Hij maakt alleen TV, maar is totaal niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Die tim zorgt elke keer voor ruzie en strijd en voegt totaal niets toe voor de groep.
Ze vloggen in opdracht van de regie, kan gebruikt worden in de uitzending. Net als house of talentquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:40 schreef Soulraven het volgende:
Mike wil een shoarmaschotel ruilen tegen een vlog? Ja die populaire vlogs die nergens te vinden zijn.
Champignons en een kipburger.quote:
Nou echt wel!!quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij houdt geen rekening met anderen. J en J deden niet met merel in de buurt aan sex.
Eergisteren.quote:
Ik zeg dat ik het niet weet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze er niks aan kan doen. Dat kan dus wel.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]Tjemig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren was het nog Gerritquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Die tim zorgt elke keer voor ruzie en strijd en voegt totaal niets toe voor de groep.
Ok maar dan nog gaan ze heus geen reclame uitzenden tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze vloggen in opdracht van de regie, kan gebruikt worden in de uitzending. Net als house of talent
Nee, dan moesten de andere we blijven........inderdaad..........quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij houdt geen rekening met anderen. J en J deden niet met merel in de buurt aan sex.
Ja, ze zien er niet uitquote:
Niet te geloven... wat een commerciële #zooi is het weer geworden....quote:
Kan ook wel kloppen, zijn bijna allemaal van die schijnheilige vrouwen die er zittenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:57 schreef Koos1958 het volgende:
Merel zegt dat Tim alleen de strijd aangaat met vrouwen en niet met de mannen.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet te geloven... wat een commerciële #zooi is het weer geworden....
MIjn god... dat hadden ze beter 30cm, lager kunnen inspuiten ..quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zien er niet uit
[ afbeelding ]
Idd Lotus klimt er steeds bovenop maar Mike wijst haar steeds (half) af zoo triestquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat er al zat gebeurt is onder dat dekbed
Hij heeft opeens een hele andere dictie als hij zo quasi boos doet, echt heel opvallendquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij maakt alleen TV, maar is totaal niet serieus te nemen.
Aha, goed nieuws is er dus ook!quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:00 schreef -sabine- het volgende:
De drie jurtboys hebben nu de jurt en twee huisjes?
Huisjesmelkersquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, goed nieuws is er dus ook!
De Broeders breiden hun imperium uit.
Mafklapperquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, goed nieuws is er dus ook!
De Broeders breiden hun imperium uit.
achzo de burger kann ik niet erkennen misschien heeft zij hem zermatschtquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Champignons en een kipburger.
Tim speelt vanaf dag 1 al poppenkastquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij heeft opeens een hele andere dictie als hij zo quasi boos doet, echt heel opvallend
Die gaat nog wel TV makenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:01 schreef Yaksa het volgende:
Die Timo is echt knettergek aan het worden.
Vind het wel leuk hoe hij het doet, gebeurd er tenminste nog eens ietsquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tim speelt vanaf dag 1 al poppenkast
Hij is samen met Joa de meest normalequote:Op vrijdag 7 december 2018 18:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tim speelt vanaf dag 1 al poppenkast
kan altijd wel om ze lachenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is samen met Joa de meest normale
quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
toch lijkt t gezicht van lotus wel anders nu
OH nu is alles merel haar schuld.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:01 schreef Dotteke het volgende:
SInds jullie met Merel omgaan zijn jullie minder geworden in de omgang met andere zegt Tim tegen Hiis en Chris
Hoe dan?quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
OH nu is alles merel haar schuld.
Ja, er is niet veel meer over van haar liefelijk gezichtjequote:Op vrijdag 7 december 2018 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
toch lijkt t gezicht van lotus wel anders nu
kleine oogjes nuquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja de jukbenen lijken veel boller.
ik heb het gevoel dat alle vrouwen dikker worden, behalve hiske, die krijgt een heel mager ingevallen bekkie, Daardoor lijkt haar gezicht nog langerquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er is niet veel meer over van haar liefelijk gezichtje
en van haar figuur ook niet, man o man wat een papzak wordt ze
[ afbeelding ]
Shelly zou koken, maar ze had geen messen etc, omdat het niet afgewassen wasquote:
Ik blijf het nog steeds niet snappen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kleine oogjes nu
jammer dat ze meedeed
wehehe goeie actie van shelquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Shelly zou koken, maar ze had geen messen etc, omdat het niet afgewassen was
Lotus ia s 8 kg aangekomenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat alle vrouwen dikker worden, behalve hiske, die krijgt een heel mager ingevallen bekkie, Daardoor lijkt haar gezicht nog langer
jezusquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lotus ia s 8 kg aangekomen
His is 16 kg afgevallen
Ja, maar ook de andere kant op.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
Franny zegt je hoeft geen sorry te zeggen als het over Tim gaat. Nee ze verteld alles straks weer door.
Wel eens een ongeïsoleerd huis geprobeerd warm te stoken met een plafondhoogte van 5,5 meter?quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:14 schreef b_engeltje het volgende:
Ze hebben hout en stenen
Wees crea met dat stijgerhout kan je ern vloer leggen in de silo
Met die stenen kunnen ze net als uto 1 ern openhaard bouwen..
Lange aluminium pijp/buis bestellen als schoorsteen ...gat in dak silo en de silo kan verwarmd bewoonbaar zijn
Doordat de silo ook van aluminium is zal hij lijkt mijn de warmte vasthouden
2 bedjes erin en voila een slaapplek voor shelley en gerrittot er geld genoeg is voor een volgend hutje en of aankleden/inrichten van de silo
lotus kon wel wat spek gebruiken... voor hiske is het denk teveelquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lotus ia s 8 kg aangekomen
His is 16 kg afgevallen
groot foutje van lotus zich botox te spritzenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
lotus maakt chris belachelijk
merel lacht mee
Die heeft vanmiddag ook een bord vol met groenten zitten eten, en maar klagen dat sommige zo luxe willen eten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:15 schreef sjampoeh het volgende:
hiske gaat maar van alles in de pan gooien
tja
tja
moet ze ook eens een keer wat doen
quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
groot foutje van lotus zich botox te spritzen![]()
Vind haar nu ook mollig worden hoor, tis net een bouwvakker als je naar haar kijktquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lotus kon wel wat spek gebruiken... voor hiske is het denk teveel
isoleren kan heel goedkoop met stro..quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wel eens een ongeïsoleerd huis geprobeerd warm te stoken met een plafondhoogte van 5,5 meter?
ja bij lotus moest het,niks mis mequote:Op vrijdag 7 december 2018 18:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lotus kon wel wat spek gebruiken... voor hiske is het denk teveel
Das dom van alle vrouwen daarquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
groot foutje van lotus zich botox te spritzen![]()
Ja, ik zou het ook niet doen sws niet alleenquote:
dat is denk omdat het te snel gaat... dan gaat het op verkeerde plekken zittenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar nu ook mollig worden hoor, tis net een bouwvakker als je naar haar kijkt
vind haar niet dik ofzo, maar ineens zo'n verschilquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is denk omdat het te snel gaat... dan gaat het op verkeerde plekken zitten
Buik borsten billen ..en onderkin
Dan leveren ze veel te veel grondoppervlak in als ze met stro willen isoleren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
isoleren kan heel goedkoop met stro..
Daar kan men tegenwoordig ook hele huizen van bouwen
Leon.quote:
das al een week zoquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:20 schreef Dotteke het volgende:
O nee, wie heeft het haar van Joa onderhanden genomen, het ziet er niet uit
[ afbeelding ]
als ze sportief erbij had bewofen had het denk mooier geweestquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vind haar niet dik ofzo, maar ineens zo'n verschil
Is ook logisch. Ze had ondergewicht toen ze binnen kwam. En het komt heel vaak voor als je verslaafd bent en afkickt dat je dan aankomt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vind haar niet dik ofzo, maar ineens zo'n verschil
brenda is heel raar aangekomen van onderenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als ze sportief erbij had bewofen had het denk mooier geweest
Kijk naar shelley is ook aangekomen maar zit verdeeld en is ook omgezet in spiermassa
nee er is nu een bloempot omgezetquote:
nee, hij is weer geschoren de bovenste laag van zijn hoofd niet de onderste laag welquote:
ohquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee, hij is weer geschoren de bovenste laag van zijn hoofd niet de onderste laag wel
Daantje 2.0.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
Die vent is dus een soort mannelijke essie.
Die komt er ook zo vaak.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Leon maakt Joa bang, het gaat -20 worren, maak je bogst maag nat
Laat hij maar even door roddelen wat Hiske en Christel achterhouden en weggemoffeld hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
Die vent is dus een soort mannelijke essie.
Die komt er ook zo vaak.
Mafklapper om zoveel in Utopia te stekenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:22 schreef pollewop77 het volgende:
Ow hellup
Hij wil 14 meter straat kopen maar dan moet iedereen 1 meter leggen
Samenwerken dus!
BAM. In 1 minuut uit de geldzorgen!quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:22 schreef pollewop77 het volgende:
Ow hellup
Hij wil 14 meter straat kopen maar dan moet iedereen 1 meter leggen
Samenwerken dus!
Heeft hij dat verteld?quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Laat hij maar even door roddelen wat Hiske en Christel achterhouden en weggemoffeld hebben
Ik kijk wel eens bouwprogammas en daar stapelen ze strobalen op net als stenen even oneven zeg maarquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan leveren ze veel te veel grondoppervlak in als ze met stro willen isoleren.
Bovendien mogen ze niks aan de wand van de silo vastmaken.
Stro kun je niet los tot een hoogte van 5,5 meter opstapelen.
Gaat 'm niet worden.
hij krijgt het denk ik van de febo toegestoptquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mafklapper om zoveel in Utopia te steken
denk t ookquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
hij krijgt het denk ik van de febo toegestopt
Ja hij weet te vertellen dat de English BF niet door gaat morgen, dus er zal wel weer wat gepland staanquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
hij krijgt het denk ik van de febo toegestopt
Ik hoop met je meequote:
Kon niet ivm bezoek van Adriaan zei Shelley.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hij weet te vertellen dat de English BF niet door gaat morgen, dus er zal wel weer wat gepland staan
Jipquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze sliep vannacht toch in haar eigen bed?
quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is samen met Joa de meest normale
stro kan ook aan de buitenkant bevestigd worden als isolatie materiaalquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan leveren ze veel te veel grondoppervlak in als ze met stro willen isoleren.
Bovendien mogen ze niks aan de wand van de silo vastmaken.
Stro kun je niet los tot een hoogte van 5,5 meter opstapelen.
Gaat 'm niet worden.
Maf klappers of niet en het schuim gaat er toch zo graag naar toequote:Op vrijdag 7 december 2018 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
ze lopen wijn te mengen, omdat de zoete wijn duurder was dan de droge
wie hebben dat verzonnen dan?quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maf klappers of niet en het schuim gaat er toch zo graag naar toe
Ze willen zelfs ijsblokjes gaan gebruiken zodat meer drinken uit een fles kunnen halen
Merel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wie hebben dat verzonnen dan?
Hele brede schouders heeft ze, ook toen ze net binnenkwam.....en loopt met haar hoofd naar voren. Ook aan haar handen kan je zien dat ze grof gebouwd is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar nu ook mollig worden hoor, tis net een bouwvakker als je naar haar kijkt
En een bankje.quote:
al voll gemomptquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Shelley haar eten toch niet zo lekker?
Geef dan antwoordquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb je nu 10 keer gevraagd, ik heb nur shell gezien lezen
Sjonge .......of het zijn ingehuurde of iemand die naar beneden gedrukt moet worden......quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:20 schreef Yaksa het volgende:
Daar is Léon weer, zeker net zijn uitkering ontvangen.
En zelf gaat hij in Utopia zitten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:49 schreef ericahysterica het volgende:
Erik zegt dat we beter kunnen gaan werken
hij zag leon?quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er gebeurd dat Eric er zo over begint?
Nee hoor de Eric zit er al weken inquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:50 schreef ericahysterica het volgende:
ff vraagje heb de hele dag gewerkt is dit een nieuwe inwoner die Erik Kneus?
Zit er al een tijdje.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:50 schreef ericahysterica het volgende:
ff vraagje heb de hele dag gewerkt is dit een nieuwe inwoner die Erik Kneus?
Teveel strijd in de COS zei diequote:Op vrijdag 7 december 2018 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er gebeurd dat Eric er zo over begint?
quote:
En Léon is beidequote:Op vrijdag 7 december 2018 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sjonge .......of het zijn ingehuurde of iemand die naar beneden gedrukt moet worden......
quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Teveel strijd in de COS zei die
Nee, klopt hij krijgt gewoon een ontbijt van de yurt.......en niet van Shelly.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hij weet te vertellen dat de English BF niet door gaat morgen, dus er zal wel weer wat gepland staan
Kopje koffie en een broodje ei zeker.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, klopt hij krijgt gewoon een ontbijt van de yurt.......en niet van Shelly.
Heeft een paar biertjes op.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:53 schreef freaky40 het volgende:
Erik begint ook in zichzelf te geloven blijkbaar...
zo doorgaan,helpt echt om mensen te trekken,ik vind erik de laatste tijd toch was meer aso worden,ja waar je mee omgaat.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:48 schreef Dotteke het volgende:
O, jee allemaal kneuzen die de hele dag kunnen kijken
Afgekeurd zegt Fran
Ja geestelijk afgekeurd zegt Eric
vorige keer had ie de tijd van zn levenquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kopje koffie en een broodje ei zeker.
Niks geen jus d'orange, verse afbakbroodjes, vers beleg of zo.
En snel weer de poort uit frotten a.u.b.
Sneupeuterig 😒quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja een geldboompje.
Heeft ie van de Sociale Dienst gekregen.
Dus? Ze krijgen waar ze voor betalen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Joa: Als Merel niet indimt dan pleur ik eigenhandig die matras het water inquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:54 schreef ericahysterica het volgende:
Hoor ik het goed moet merel indimmen volgens joa anders gooit hij haar matras in het water?
Echt wel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vorige keer had ie de tijd van zn leven
quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:49 schreef ericahysterica het volgende:
Erik zegt dat we beter kunnen gaan werken
Als de gasten maar tevreden zijn,quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dit dus. Het gaat Leon om de interactie. En dat doen de broeders hartstikke leuk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vorige keer had ie de tijd van zn leven
Ze betalen voor een luxe B&B (bij de Yurt dan).quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dus? Ze krijgen waar ze voor betalen.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:50 schreef Bumfuzzle het volgende:
De een zit thuis met een uitkering en kijkt utopia
en de ander kan niks, kan geen baan krijgen, kan geen uitkering krijgen, is uitbehandeld in de ggz en gaat daarom maar utopia in.
Nee, je kan kiezen voor normaal, of luxe. En hoe wil je daar verse afbakbroodjes doen dan?quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze betalen voor een luxe B&B (bij de Yurt dan).
Dan mag je toch wel iets beters verwachten.
joa zijn principes gaan voor op het broederschapquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
Joa komt op voor zijn mede alco erik
Die laten ook de gasten in hun waarde.......en vragen wat ze willen.......quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dit dus. Het gaat Leon om de interactie. En dat doen de broeders hartstikke leuk.
met z'n dronken harsesquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En zelf gaat hij in Utopia zitten.
Loopt 10-0 achter....quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gerrit is een bokstrainer aan het regelen en een DJ set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |