abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183616311
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarschijnlijk veel en veel en veel te veel.

Elke dag wordt er gewoon een extra dorp tot een klein stadje aan inwoners Europa ingesleurd. :r
En met dat omvolkingspact komt er een Groot-Brittanniė aan mensen en wat daarvoor door moet gaan bij.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_183618203
Artsen zonder Grenzen zijn er zeker zelf medeschuldig aan dat vele illegale immigranten de oversteek hebben gewaagd en wagen, met de kans op verdrinking en allerlei andere ellende, door mensensmokkel en illegale immigratie te faciliteren.

De houding en handelen van Artsen zonder Grenzen heeft aangetoond dat er wetgeving moet komen om dit soort uitwassen te voorkomen.

Aan de andere kant moet de EU haar verantwoordelijkheid nemen voor de veiligheid van illegale immigranten die de EU binnen willen dringen door deze zoveel mogelijk boten te onderscheppen/ de opvarenden te redden en deze vervolgens terug te slepen naar het punt van vertrek en daarnaast jacht te maken op mensensmokkelaars en deze uitschakelen.

In het verleden heb ik Artsen zonder Grenzen financieel gesteund, en ik sluit zeker niet uit dat ik dit in de toekomst weer zal doen, maar voorlopig krijgen zij niets van mij.

Een kritische blik op de houding en handelen van de eigen organisatie zou passend zijn.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 9 december 2018 @ 01:23:01 #28
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_183618330
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 01:13 schreef rutger05 het volgende:
Artsen zonder Grenzen zijn er zeker zelf medeschuldig aan dat vele illegale immigranten de oversteek hebben gewaagd en wagen, met de kans op verdrinking en allerlei andere ellende, door mensensmokkel en illegale immigratie te faciliteren.

De houding en handelen van Artsen zonder Grenzen heeft aangetoond dat er wetgeving moet komen om dit soort uitwassen te voorkomen.

Aan de andere kant moet de EU haar verantwoordelijkheid nemen voor de veiligheid van illegale immigranten die de EU binnen willen dringen door deze zoveel mogelijk boten te onderscheppen/ de opvarenden te redden en deze vervolgens terug te slepen naar het punt van vertrek en daarnaast jacht te maken op mensensmokkelaars en deze uitschakelen.

In het verleden heb ik Artsen zonder Grenzen financieel gesteund, en ik sluit zeker niet uit dat ik dit in de toekomst weer zal doen, maar voorlopig krijgen zij niets van mij.

Een kritische blik op de houding en handelen van de eigen organisatie zou passend zijn.
Ik ga ook mijn donatie intrekken denk ik. Andere doelen verdienen mijn centen meer.
pi_183620274
Ben gisteren even goed dronken geworden om dit te vieren
  zondag 9 december 2018 @ 09:19:33 #30
286575 Roces18
Chef de party
pi_183620299
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat mensen als Nelleke bij een bepaalde groep horen die in hun handen wrijven bij de gedachte aan het importeren van moslims en het langzaam vervangen van de blanke, Europese bevolking.
Mensen als Nelleke verdienen ook geen geld. Leven op de staat en nodigen anderen uit om dat ook te doen. Want zelf hoeven ze toch niks te betalen.

Beter schaffen we bijstand af en hebben we alleen nog een uitkering voor werkenden die opgebouwd wordt per jaar.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183621124
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:53 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mensen als Nelleke begrijpen het fenomeen aanzuigende werking en economische immigratie niet.

Die mensen begrijpen alleen mensen die begrijpen hoe zij het begrijpen.

Het zijn de enige echte, oprechte en ware begrijpers in de wereld.
Je moet blijven geloven in je business model, anders moet je een echte baan zoeken :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')