Vrij zeker dat je geen legendary meer bij de release krijgt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja bij de release krijgt ook iedereen een legendary. Maar dat staat los van de kaart die je nu al krijgt.
Is inderdaad nog nergens aangekondigd. Denk ook niet dat er nog een gratis legendary komt, aangezien we die vandaag al hebben gekregen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vrij zeker dat je geen legendary meer bij de release krijgt.
Zal vast wel. De US/EU simultane releases gingen ook goed, dan heb ik hier ook wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:30 schreef lord_bono het volgende:
Nog 1,5 uur!ben alleen benieuwd of de wereldwijde release in 1x goed gaat.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:13 schreef over_hedge het volgende:
Zo dat was kut1 legendary (die murloc) en 1 epic in 20 packs
Die indruk heb ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:35 schreef MMaRsu het volgende:
die pack chances hebben ze gewoon verlaagd
Heb je whizbang niet? Ik ga daar eerst een mandje mee spelen eer ik erachter kom wat wel en niet speelbaar is.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:59 schreef over_hedge het volgende:
Tijd voor nieuwe metaIk geef dit keer geen geld uit. Moet het met 20 packs doen
Daarom wildquote:Op woensdag 10 april 2019 09:21 schreef blessed19 het volgende:
Ik mis nu al de lich king. En deathstalker rexxar.;(
Ik speel murlocs niet in aggro, maar als midrange. Aggro murlocs is meh.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt maar aggro vond ik altijd al lame
op turn 3 een paar murlocs spam vind ik niet getuigen van een leuk deck maar dat ben ik
ik speel liever op control
net zoals pirates en zoolock vind ik die aggro decks maar irritant en weinig skill involvement als je gewoon continue minions kan spammen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |