Dat is inderdaad pech.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:07 schreef Cornelis83 het volgende:
Als je als shaman loopt te evolven met bijv. die echo kaart en je krijgt daardoor een The Darkness on board, ben je dan screwed? Het is geen minion meer, kwamen we gisteren achter en je hebt geen candles in je deck. Dus je bent een minion kwijt en een minion slot on board kwijt. Is er dan nog een manier om daar vanaf te komen?
Dat is pech, maar wat is de kans.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:07 schreef Cornelis83 het volgende:
Als je als shaman loopt te evolven met bijv. die echo kaart en je krijgt daardoor een The Darkness on board, ben je dan screwed? Het is geen minion meer, kwamen we gisteren achter en je hebt geen candles in je deck. Dus je bent een minion kwijt en een minion slot on board kwijt. Is er dan nog een manier om daar vanaf te komen?
Undatakah Taunt Druid valt wel mee, geen Maly/Toggwaggle en die troepquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:54 schreef over_hedge het volgende:
Vind druid maar saai. Al die druid decks gebruiken voor 80% de zelfde kaarten
Ik heb dat dus met Rogue. Wachten...wachten...wachten....ja, de combo in hand!quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:54 schreef over_hedge het volgende:
Vind druid maar saai. Al die druid decks gebruiken voor 80% de zelfde kaarten
Zwaar overkill deze nerf idd, dit is duidelijk niet om de boel te balanceren maar om het gewoon om zeep te helpen, want zonder lifesteal zal je nooit meer kunnen winnen.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:35 schreef mosselmossel het volgende:
Nee, m'n kingsbane rogue?! Waarom leeching? Nou ja, daarom natuurlijk, maar toch.
Druid staat al een jaar bovenaan de meta, maar verder viel het reuzemee jaquote:Op donderdag 20 december 2018 00:21 schreef fetX het volgende:
Ik vind die nerf van Druid toch wel jammer en ook vrij heftig. Zo sterk waren die decks toch ook weer niet?
Tier 2 deck toch, zeker geen tier 1. Vind het bovenal jammer, want vind Druid eigenlijk het leukst om te spelen. En nu moet ik weer kaarten gaan sparen voor andere hero’squote:Op donderdag 20 december 2018 09:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Druid staat al een jaar bovenaan de meta, maar verder viel het reuzemee ja
Ook tier 2. Malygos/Togwaggle staan al tijden op Tier 1. Daarvoor had je Hadronox/Big Druid. Tier 2 heb je dingen als Token Druidquote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Tier 2 deck toch, zeker geen tier 1. Vind het bovenal jammer, want vind Druid eigenlijk het leukst om te spelen. En nu moet ik weer kaarten gaan sparen voor andere hero’s
https://www.hearthstoneto(...)andard-ladder-decks/quote:Op donderdag 20 december 2018 10:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ook tier 2. Malygos/Togwaggle staan al tijden op Tier 1. Daarvoor had je Hadronox/Big Druid. Tier 2 heb je dingen als Token Druid
De coreset van Druid is gewoon te sterk en te divers. Die problemen beginnen bij de manaramp.
Ja, en nu het afgelopen jaar?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.hearthstoneto(...)andard-ladder-decks/
Ik snap ‘m. Bedoelde meer dat in de huidige meta Maly Druid etc. allemaal niet meer bijster sterk zijn. Dus ik snapte de nerf niet.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, en nu het afgelopen jaar?
Zie bijvoorbeeld de trends hier (+hier is druid wel 'gewoon' tier 1)
https://tempostorm.com/he(...)/standard/2018-12-18
Alles wat goed is in hunter op dit moment roteert in April.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:36 schreef lord_bono het volgende:
Holy shit, dit zijn toch de heftigste nerfs sinds jaren. Maar verder erg tevreden er mee! Had misschien ook een hunter kaart generfd, dat gaat wel een van de beste classes worden.
Is willekeurig.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:26 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand of er een bepaalde orde zit in de 4 horsemen die de dk paladin summoned?
Random. Maar nooit 1tje die al op het bord ligtquote:Op donderdag 20 december 2018 21:26 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand of er een bepaalde orde zit in de 4 horsemen die de dk paladin summoned?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |