Gehad het smerigste woord?quote:Op donderdag 6 december 2018 21:31 schreef Bottendaal het volgende:
Het zal nooit meer zo zijn als het was, met dank aan die zeurpieten
Ja de media ook inderdaad! Met de linkse NOS voorop! Die liet potdomme gewoon een blanke piet Amerigo vast houden!quote:Op donderdag 6 december 2018 21:25 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Meer met dank aan de media die ze aandacht heeft gegeven
Dat hoeft ook niet. Uiteindelijk is het een buren/familiefeest. Met alleen "ons soort mensen", waar geen andere mensen wonen blijft het uitbundig. Zoals nu al de Sunderklazen etc. op de Waddeneilanden. Geen pottenkijkers, vreemdelingen niet welkom. Een echt feest voor etnische Nederlanders.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nooit meer zo uitbundig als het een aantal jaar geleden was.
Ik kreeg gisteren wat mee van het Sinterklaasjournaal... echt geen piet die nog zwart is daar.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja de media ook inderdaad! Met de linkse NOS voorop! Die liet potdomme gewoon een blanke piet Amerigo vast houden!
En Amerigo was wit ook! Dat had gewoon een stoere Fries moeten zijn:quote:Op donderdag 6 december 2018 21:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja de media ook inderdaad! Met de linkse NOS voorop! Die liet potdomme gewoon een blanke piet Amerigo vast houden!
Zolang je maar geen politie nodig hebt of na afloop een patatje wil etenquote:Op donderdag 6 december 2018 21:37 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Uiteindelijk is het een buren/familiefeest. Met alleen "ons soort mensen", waar geen andere mensen wonen blijft het uitbundig. Zoals nu al de Sunderklazen etc. op de Waddeneilanden. Geen pottenkijkers, vreemdelingen niet welkom. Een echt feest voor etnische Nederlanders.
Zou McDonalds daar een policy over hebben? Het lijkt me het proberen waard.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Blijkbaar zijn er een hoop mensen naast speknek voor wie je verkleden als zp hetzelfde is als zo'n laken met tekens van de Klu Klux Clan aandoen en met een fakkel rond gaan lopen.
Aboutaleb zou zich niet voor het karretje van GL moeten laten spannen!quote:Op donderdag 6 december 2018 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En GroenLinks raadslid Lies Roest heeft inmiddels een extra debat met burgemeester Aboutaleb aangevraagd in verband met de foto van de politie.
Kerst doe ik niet aan. Midwinter daarentegen...quote:Op vrijdag 7 december 2018 00:44 schreef DavidTwente het volgende:
Tot zover de Zwarte Piet-discussie van 2018.
Tot volgend jaar (ergens in juni verwacht ik).
Mag ik jullie uitnodigen om deel te nemen aan de topics over het woord "kerst" (wat steeds meer vervangen wordt door "winter"), (anti-)vuurwerk, Valentijnsdag (commercieel en kwetsend voor singles) en natuurlijk Pasen, wat meer en meer een voorjaars-/lentefeest wordt.
Ja! Waarom is de vuurwerkdiscussie nog niet in volle gang!quote:Op vrijdag 7 december 2018 00:44 schreef DavidTwente het volgende:
Mag ik jullie uitnodigen om deel te nemen aan de topics over het woord "kerst" (wat steeds meer vervangen wordt door "winter"), (anti-)vuurwerk, Valentijnsdag (commercieel en kwetsend voor singles) en natuurlijk Pasen, wat meer en meer een voorjaars-/lentefeest wordt.
Goh, begin je er achter te komen?quote:Op donderdag 6 december 2018 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Blijkbaar zijn er een hoop mensen naast speknek voor wie je verkleden als zp hetzelfde is als zo'n laken met tekens van de Klu Klux Clan aandoen en met een fakkel rond gaan lopen.
Ik verwacht nog wel wat discussies over het non-inclusieve karakter van kwakoe.quote:Op vrijdag 7 december 2018 00:44 schreef DavidTwente het volgende:
Mei, dan wordt altijd beslist waar de landelijke intocht zal zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 00:44 schreef DavidTwente het volgende:
Het knalt hier al weken. Gruwelijk irritant. Kan niet eens meer veilig met de hond lopen...quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja! Waarom is de vuurwerkdiscussie nog niet in volle gang!
(Volgens de voorstanders)quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:12 schreef miaeak het volgende:
[..]
Het knalt hier al weken. Gruwelijk irritant. Kan niet eens meer veilig met de hond lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |