Finale duurt 2 uur, dus denk volgende week dan nogquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:30 schreef franklop het volgende:
Huh met nog een masterclass?
Donderdag dan zowel halve finale als finale?
zal me niet verbazen als ze het toch in 1 uur proppenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Finale duurt 2 uur, dus denk volgende week dan nog
Nee joh. Dit smeren ze uit. Donderdag eerste finalist bekend. Maandag tweede finalist bekend (en derde kandidaat naar huis). En minimaal twee afleveringen finale.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:30 schreef franklop het volgende:
Huh met nog een masterclass?
Donderdag dan zowel halve finale als finale?
Dit dus ja, finale duurt altijd 2 afleveringen volgens mijquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee joh. Dit smeren ze uit. Donderdag eerste finalist bekend. Maandag tweede finalist bekend (en derde kandidaat naar huis). En minimaal twee afleveringen finale.
Dat is ook niet voor het eerst hoorquote:
Oh?quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:58 schreef franklop het volgende:
https://www.net5.nl/tv-gids/net5/morgen
Hier staat dat morgen 'de grote finale' is.
Ben benieuwd of ze het allemaal in 1 aflevering of toch ook maandag proppen. Want ze kunnen maandag ook met een oud seizoen starten
Oh nee ik bedoel deze opdracht is altijd leuk, weet niet of deze halve finale helemaal in dit halfuurtje nog past, hoop het niet.quote:
Het zal me niet verbazen als ze het doen, maar gaat traag genoeg om het niet te doen zeg maar.quote:Op woensdag 9 januari 2019 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel deze opdracht is altijd leuk, weet niet of deze halve finale helemaal in dit halfuurtje nog past, hoop het niet.
Met nog een reclame zou het me verbazenquote:Op woensdag 9 januari 2019 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als ze het doen, maar gaat traag genoeg om het niet te doen zeg maar.
Ja,dat bedoelde ik ook, maar ik dacht : masterclass, dat is niet zo erg als ik dat mis.quote:Op woensdag 9 januari 2019 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel deze opdracht is altijd leuk, weet niet of deze halve finale helemaal in dit halfuurtje nog past, hoop het niet.
Oooh ja nee dat was het eerst half uur, halve finale is nu begonnenquote:Op woensdag 9 januari 2019 20:11 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja,dat bedoelde ik ook, maar ik dacht : masterclass, dat is niet zo erg als ik dat mis.
qua gezicht wel, de namen niet echt Hahaquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ben begint onverstoorbaar en op hoog niveau te kokennooit gedacht, maar hij zou nog wel eens een geduchte concurrent voor de anderen kunnen zijn en potentiële winnaar
Jess is de eerstvolgende die eruit vliegt. En daarna Khanh denk ik. Oftewel:mijn voorspelling wijzigt
nog niet gespotquote:
eindelijkquote:
Wat een idioot ookquote:Op donderdag 10 januari 2019 20:23 schreef franklop het volgende:
Die halve Italiaan helemaal uit zijn plaat
Dat is koken 3 levels hoger.quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:30 schreef franklop het volgende:
Nee man, waarom nou weer Heston als beslissende opdracht. Dat heeft echt niks met koken tte maken
Als opdracht tussendoor prima, maar om het daarop aan te laten komen of iemand wint vind ik onzinnigquote:
Sowieso al eerder langs geweestquote:
Dan zal hij een achterstand van minstens 10 punten moeten inhalen. Gaat nooit gebeuren.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben gaat schroeien bij Heston-opdracht
Zeker. De finale tussen Matt en Eleana had een ronde met louter 10'en en gerechten die op het oog 3 keer beter warenquote:Op maandag 14 januari 2019 20:07 schreef Em31 het volgende:
Niveau in de finale is wel eens hoger geweest lijkt het
Jups... Lijkt wel alsof niveau daalt in slotfase deze editiequote:Op maandag 14 januari 2019 20:07 schreef Em31 het volgende:
Niveau in de finale is wel eens hoger geweest lijkt het
Ja inderdaad, kan me herinneren dat Matt toen een mini foutje maakte met een chocolade ei ofzoiets, meer fouten werden er geloof ik niet gemaakt neequote:Op maandag 14 januari 2019 20:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeker. De finale tussen Matt en Eleana had een ronde met louter 10'en en gerechten die op het oog 3 keer beter waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |