hierquote:
wees welkomquote:
Gister was masterclasses and voorbereiding van wat nu is.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:20 schreef franklop het volgende:
2 dagen gemist. nog terugkijken waard?
Dat heb ik eigenlijk bij Jess. Ik had verwacht dat ze er allang uit zou liggen.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:50 schreef franklop het volgende:
Ik verbaas me er eigenlijk over hoe dat Ben zover gekomen is
Qua toetjes haalt ze het bij lange na niet dan Reynold in zijn MC jaar. Snap het ook niet helemaal.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bij Jess. Ik had verwacht dat ze er allang uit zou liggen.
Had Net5 dan niet één weekje eerder kunnen beginnen?? Wat een naaistreekquote:
Die eerste was wel leuk. Met ingrediënten raden en van die kubusjes.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:20 schreef franklop het volgende:
2 dagen gemist. nog terugkijken waard?
Nee vanaf 2 januari komen er nog 6 afleveringen. 2 januari is op een woensdag dus het komt precies uit.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:06 schreef Postbus100 het volgende:
Maar de hele volgende week is er dus geen masterchef?
Oke, dankjewel. (quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee vanaf 2 januari komen er nog 6 afleveringen. 2 januari is op een woensdag dus het komt precies uit.
Ik wou het ook net zeggenquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:54 schreef franklop het volgende:
Vanavond dus weer!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
zouden ze integraal moeten uitzendenquote:
Ben had juist regelmatig goede desserts, met name met het ijsquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:34 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het gevoel dat van deze overgebleven vier niemand écht goed is in zowel hartig als zoet. Niet zoals Diana en Ben vorig jaar. Misschien Kahn nog het meest? Kan me geen enkel goed dessert van Ben of Sashi herinneren
Ja ik bedoel de Ben van dit jaarquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben had juist regelmatig goede desserts, met name met het ijs
O zo koekoek . Lekker scherp ben ikquote:
Ben begint onverstoorbaar en op hoog niveau te kokenquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:27 schreef franklop het volgende:
Jess en Ben tegen elkaar. Nooit gedacht dat ik die 2 bij de top 4 zou zien
Ben en Jess zag ik steeds beter worden, Sashi was vanaf het begin al ver voor.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:35 schreef WheeleE het volgende:
Naarmate het seizoen vorderde is Jess me toch echt in positieve zin blijven verbazen. Ben ook wel, die had ik niet zo ver zien komen in het begin.
Toch denk ik dat Khanh op dit moment favoriet is. Sashi kan net wat te verstrooid zijn als ie onder druk staat.
Ik zei hier net : ik zou gaan janken. Vreemde omgeving en niets werkt zoals het zou moeten werken. Potverdorie.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2019 19:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zei hier net : ik zou gaan janken. Vreemde omgeving en niets werkt zoals het zou moeten werken. Potverdorie.
Ja vind ik ook jammer, iemand die dan vooral richting het eind alles goed lijkt te kunnen.quote:Op maandag 7 januari 2019 20:07 schreef ReplaR het volgende:
Ik mis een type als Billie McKay, die deed alles goed zowat.
Maarjah die mocht niet voor niks naar The Fat Duck...
Zal Sashi voor ene curry gaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goh, Ben gaat een visgerecht maken!
Goh, jammerquote:
ja tis een warboel. kan me niet zetten tot MCquote:
Nog 3 afleveringen!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tis een warboel. kan me niet zetten tot MC
ik heb volgens mij inmiddels de helft al geskipt.... dus ben niet echt gehecht aan de uitslag te weten.quote:
Geeft niet! Wel jammer van de gezelligheid hier!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb volgens mij inmiddels de helft al geskipt.... dus ben niet echt gehecht aan de uitslag te weten.
Sorry.
gelukkigquote:
ja snap ik, mijn aanwezigheid zorgt dan ook voor een zonnig sfeertje hierquote:Wel jammer van de gezelligheid hier!
Klinkt idd beetje mehquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
In eerste instantie zou ik zeggen kip met rijstMaar wie weet is het wel topkwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |