Ik vermoed dat je in de war bent met je account.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:30 schreef mokita het volgende:
Dit sub forum wordt binnenkort gesloten ik hoorde geruchten dat het per 1 januari 2019 over is
quote:Op donderdag 6 december 2018 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je in de war bent met je account.
Nee hoor dan staat btc weer op 16k en komen er weer duizenden per per dag bij.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:30 schreef mokita het volgende:
Dit sub forum wordt binnenkort gesloten ik hoorde geruchten dat het per 1 januari 2019 over is
Sowieso bloktjeen is de futuriousquote:Op donderdag 6 december 2018 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor dan staat btc weer op 16k en komen er weer duizenden per per dag bij.
Gedraag je anders kloonscanquote:Op donderdag 6 december 2018 21:30 schreef mokita het volgende:
Wie had jou wat gevraagd?quote:Op donderdag 6 december 2018 22:53 schreef mokita het volgende:
Binnenkort ff een cursusje TA volgen via Crypto Ed.
Ik heb er zin aan
Zijn er trouwens hier nog flokkers die meedoen aan Crypto Ed's ico?
Kost dat nou?quote:Op donderdag 6 december 2018 22:53 schreef mokita het volgende:
Binnenkort ff een cursusje TA volgen via Crypto Ed.
Ik heb het cadeau gekregen van een vriend hij had het via groupon kochtquote:
Ach, dat heb je op heel fokquote:Op donderdag 6 december 2018 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
Op de één of andere manier is er altijd wel één of andere kutkloon actief in dit topic, wat er dan weer voor zorgt dat ik het weer vlot zat ben.
Frustraties nemen toe merk ik, omdat je verwachtingen met betrekking tot crypto niet zijn uitgekomen. Ben je nu opzoek naar een zondebok. Je had die 60K waves vorig jaar december moeten ditchen swa in plaats van nu te zitten bitchen.quote:Op donderdag 6 december 2018 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
Op de één of andere manier is er altijd wel één of andere kutkloon actief in dit topic, wat er dan weer voor zorgt dat ik het weer vlot zat ben.
Als moderator zith je daar ook niet op te wachten, lijkt me.
Wie was dat dan? Stalkerkloons kunnen wel irritant zijn jaquote:Op donderdag 6 december 2018 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De vorige was me in een ander topic aan het stalken. Echt ziek, sommige geesten.
Ik vermoed dat het Crypto Ed was hij is nog steeds boos op Wavesquote:Op donderdag 6 december 2018 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Stalkerkloons kunnen wel irritant zijn ja
Ed? Ben jij het echt?quote:Op donderdag 6 december 2018 23:32 schreef mokita het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het Crypto Ed was hij is nog steeds boos op Waves
shaking out the weak handsquote:Op donderdag 6 december 2018 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik call bottom voor deze week. KOOP NU!1!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |