Het probleem gaat vooral worden als zowat iedereen tegelijk vertrekt (en die kans lijkt me best aanwezig met Frenkie, De Ligt en Ziyech vooral, maar ook Onana en Tagliafico), dan heb je een enorme bak met geld binnen, maar weet je gewoon dat het een tijdje duurt voordat je op gang bent volgend seizoen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:52 schreef mokkiemok het volgende:
Ben ik de enige die juist enorm uit kijkt naar aankomende zomer?
Natuurlijk is een totale leegloop niet een gewenste situatie, maar het is toch enorm interessant om te zien wie er volgend seizoen staan en wie voor welke prijs vertrokken zijn en hoe Ajax (Overmars) op de vertrokken spelers inspelen.
gelijkwaardige vervangers zijn niet te betalen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het probleem gaat vooral worden als zowat iedereen tegelijk vertrekt (en die kans lijkt me best aanwezig met Frenkie, De Ligt en Ziyech vooral, maar ook Onana en Tagliafico), dan heb je een enorme bak met geld binnen, maar weet je gewoon dat het een tijdje duurt voordat je op gang bent volgend seizoen.
Lekker in Parijs wonen? Ben je er ooit geweest? Parijs is een kuststad om te wonen. Die 6 miljoen kun je ook in Engeland, Spanje of Duitsland vangen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 07:41 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Lekker in Parijs wonen, met 7 uurtjes rijden zit je in Amsterdam, 30 assists per seizoen afleveren door Mbappe en Neymar en kut tegenstanders en daarbij een miljoen of 6 vangen. Je kan het slechter treffen hoor.
Parijs ligt niet aan de kust hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:15 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker in Parijs wonen? Ben je er ooit geweest? Parijs is een kuststad om te wonen. Die 6 miljoen kun je ook in Engeland, Spanje of Duitsland vangen.
Lekker met jullie strijden wie er tweede word...oh wacht, dat is eigenlijk ook geen strijd meer.quote:
Ziedend.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker met jullie strijden wie er tweede word...oh wacht, dat is eigenlijk ook geen strijd meer.
Er gaat 10% naar Willem 2, die daar vervolgens 40% van moet uitbetalen aan RKC.quote:Op vrijdag 7 december 2018 07:21 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat er vd 75 miljoen van Frenkie al 12 naar Willem 2. Nog wat miljoenen naar de zaakwaarnemer en je houdt 50 over. Bruto.
Autocorrect...Ik bedoelde kutstad. Ik ben er twee jaar lang elke maand minimaal een weekend geweest. Nooit meer wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Parijs ligt niet aan de kust hoor.
Hoe kom je daar nou bij? Ik geef alleen even de verhoudingen weer. De komende titels gaan naar Eindhoven, Ajax eindigt op afstand 2e en Feyenoord op nog verdere afstand 3e. Is redelijk realistisch lijkt me...quote:
op wat baseer je dat Ajax op afstand tweede gaat worden?quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:21 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik geef alleen even de verhoudingen weer. De komende titels gaan naar Eindhoven, Ajax eindigt op afstand 2e en Feyenoord op nog verdere afstand 3e. Is redelijk realistisch lijkt me...
?quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:22 schreef tompsv18 het volgende:
Kan je naar allerlei mooie clubs, ga je naar fucking PSG
Opleidingsvergoeding is tegenwoordig max 580 k¤. Macht van de grote clubs.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Er gaat 10% naar Willem 2, die daar vervolgens 40% van moet uitbetalen aan RKC.
Er is ook nog 5% opleidingsvergoeding die verdeeld gaat worden over Ajax en Willem 2/RKC.
Frenkie de Jong maakt niet het verschil of ajax wel of niet kampioen kan gaan wordenquote:Op vrijdag 7 december 2018 10:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
75 miljoen voor onze op twee (of drie?) na beste speler
Waarbij je wel weet dat de competitie in september al niet meer spannend is en je je eigenlijk enkel op hoeft te laden voor de CL.. Dan zou ik Engeland een stuk interessanter vinden en Spanje ook, al heb je daar normaal gesproken ook maar 2 clubs die om de titel strijden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
?
Heb je die selectie van PSG gezien Hans? KOEKOEK
Nee lekker naar het inmiddels overhypte Barca gaan met spelers als Sergi Roberto en Rafinha
Engeland is niet interessant. Geen enkele club speelt daar mee voor de CL behalve Liverpool dan de laatste x + dat een fluwelen speler als Frenkie daar niet zou passen. PSG heeft straks een selectie teringjantjequote:Op vrijdag 7 december 2018 10:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij je wel weet dat de competitie in september al niet meer spannend is en je je eigenlijk enkel op hoeft te laden voor de CL.. Dan zou ik Engeland een stuk interessanter vinden en Spanje ook, al heb je daar normaal gesproken ook maar 2 clubs die om de titel strijden natuurlijk.
Serieus? Is daar een artikel over ergens?quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Opleidingsvergoeding is tegenwoordig max 580 k¤. Macht van de grote clubs.
Ah ik zat ernaast. Althans, opleidingsvergoeding is inderdaad max 580k, maar waar franske het over heeft is de solidariteitsvergoeding, die inderdaad 5% kan bedragen (in dit geval iets minder omdat frenkie nog geen 23 is).quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Serieus? Is daar een artikel over ergens?
Frenkie heeft natuurlijk wel wat meer budget dan jij.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:20 schreef yats het volgende:
[..]
Autocorrect...Ik bedoelde kutstad. Ik ben er twee jaar lang elke maand minimaal een weekend geweest. Nooit meer wat mij betreft.
Welke competitie is beter dan? De PL speelt altijd ruk in de CL door de continue loodzware wedstrijden.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:02 schreef Parafernalia het volgende:
Willem II.
Jammer dat ie naar zo'n kutclub gaat in zo'n kutcompetitie.
Je vergeet het belangrijkste minpunt: Fransenquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Parijs is een fantastische stad natuurlijk. Culturele centrum van Europa, beter weer dan Engeland, mooie woningen, vele mooie parken en tuinen. Alleen het verkeer en de smog lijken me wat mindere eigenschappen.
in Parijs zijn de Fransen zelfs nog een stukje "Franser zeg maar. hele nare mensenquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste minpunt: Fransen
Maar wel heerlijk eten en niemand die zeurt als je een wijntje bij het ontbijt drinkt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in Parijs zijn de Fransen zelfs nog een stukje "Franser zeg maar. hele nare mensen
Maar nu suggereer je weer dat die mensen alcoholisten zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:24 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Maar wel heerlijk eten en niemand die zeurt als je een wijntje bij het ontbijt drinkt.
zou ik wel zijn als ik Fransoos was, hoe kom je anders je leven door.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar nu suggereer je weer dat die mensen alcoholisten zijn.
Hesje aan en lekker relluh.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou ik wel zijn als ik Fransoos was, hoe kom je anders je leven door.
het heeft wel effect.quote:
Wonen er nog Fransen in Parijs dan?quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste minpunt: Fransen
net zoveel als er nog Amsterdammers wonen in Amsterdam denk ik.quote:
Misschien kan Philip Freriks zijn buddy worden, die heeft toch niet veel meer te doenquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Frenkie in een achterstandswijk gaat wonen.
Die vergat ik nog ja, culinaire hoofdstad van Europa. En er wonen erg veel niet-Fransen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:24 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Maar wel heerlijk eten en niemand die zeurt als je een wijntje bij het ontbijt drinkt.
Doanquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar wie moeten we nu terug kopen?
Guti.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vilhenaquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
voor de ligt zou Vertongen ofzo wel goed zijn denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |