Ik zit op mn werk.quote:
Daarom, die komt gewoon op de schoorsteenmantel.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan win je tenminste ook een keer iets.
Klaasgod is weer lekker bezig in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk.
En vanavond heb ik een afspraak.
Dus ik zou het waarderen als jullie vandaag even overslaan.Anders heb ik het gevoel dat ik iets mis.
Ja dusquote:Op donderdag 6 december 2018 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat wordt weer een mooi opstel.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is voorlopig een aardige flop. Stijn slijpt de messen al.
quote:Op donderdag 6 december 2018 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt weer een mooi opstel.
Jammer dat het niet in je act past om hier te praten over je dates.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgende week begint dat WK pas, dus wellicht schuif ik dan aan.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je ook meeposten in DRT?
Jij gaat nu naar de kapper en geeft net aan om 3 uur thuis te zijn. Hoe snel knippen ze daarquote:
Dat vind ik echt heel erg lelijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ga zaterdag. Lekker upskeer.
Ik twijfel nog. Ben sinds Augustus (!!!) niet geweest.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ga zaterdag. Lekker upskeer.
Spannend hoor.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Klaasgod is weer lekker bezig in het Ajax-topic.
VBL / AFC AJAX #3173 KLuivert gaat de wereldtop halen, de ligt niet!
Ik word thuis geknipt.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij gaat nu naar de kapper en geeft net aan om 3 uur thuis te zijn. Hoe snel knippen ze daar
Waarom zou ik met jou over mijn dates praten. Noem me één goede reden.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet in je act past om hier te praten over je dates.
De tering, als ik dat doe dan heb ik haar tot aan mijn reet.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ben sinds Augustus (!!!) niet geweest.
Naar de kapper gaan is ook echt heel erg saai.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ben sinds Augustus (!!!) niet geweest.
Welnee man, is mode.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel erg lelijk.
Tips wat je niet moet doen.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik met jou over mijn dates praten. Noem me één goede reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |