Jouw vader was ook best oud toch? Of was dat iemand anders.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb ik bij mijn vader vaak alDus dan vul ik het al voor hem in omdat het anders vijf minuten duurt voor het zo ver is.
Jij bent erg introvert.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vraag ik nooit dus, daarom gewoon bij de kapper alleen groeten, zeggen wat voor kapsel ik wil en daarna weer groeten bij het weggaan.
66, valt wel mee toch.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw vader was ook best oud toch? Of was dat iemand anders.
Ik op zich ook maar vind het ook wel ongemakkelijk als er helemaal niks wordt gezegd. En ik sta vaak achter de bar dus ik moet soms wel.quote:
Gewoon twee opa's en twee oma's hier met wie ik regelmatig afspreekquote:Op donderdag 6 december 2018 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Ook geen oma overigens.
Ligt eraan met wie ik ben, bij die kapper zijn het vaak Turkse mannen die vaak ook met elkaar ouwehoeren dus is het niet ongemakkelijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik op zich ook maar vind het ook wel ongemakkelijk als er helemaal niks wordt gezegd. En ik sta vaak achter de bar dus ik moet soms wel.
Ja ze moeten er toch wat van maken als jij niks zegtquote:Op donderdag 6 december 2018 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie ik ben, bij die kapper zijn het vaak Turkse mannen die vaak ook met elkaar ouwehoeren dus is het niet ongemakkelijk.
Eén opa en één oma heb ik nooit gekend, de andere twee zijn in de laatste 8 jaar overleden.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon twee opa's en twee oma's hier met wie ik regelmatig afspreek
barmangodenquote:Op donderdag 6 december 2018 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik op zich ook maar vind het ook wel ongemakkelijk als er helemaal niks wordt gezegd. En ik sta vaak achter de bar dus ik moet soms wel.
je opa die jou de liefde voor groningen heeft gebrachtquote:Op donderdag 6 december 2018 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon twee opa's en twee oma's hier met wie ik regelmatig afspreek
Ja niks mis mee. Als het op normale tijden kon zou ik dat altijd wel willen doen. (en beter verdiende)quote:Op donderdag 6 december 2018 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
barmangoden
leuk werk vond ik dat
Prima toch, heb niks met ze te bespreken.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ze moeten er toch wat van maken als jij niks zegt
Ik ben 2 keer naar Groningen geweest. 1x uitvak en 1x op de Z-side met een bevriende Grunfan.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je opa die jou de liefde voor groningen heeft gebracht
Spijtig om te horen. Een goede band met je grootouders is genot.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eén opa en één oma heb ik nooit gekend, de andere twee zijn in de laatste 8 jaar overleden.
Zo gaat de leef.
Voetbal.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima toch, heb niks met ze te bespreken.
Ik heb alleen mijn oma gekend. Wel jammer maar ach.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spijtig om te horen. Een goede band met je grootouders is genot.
ik begin vaak over bitcoin bij de kapperquote:Op donderdag 6 december 2018 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima toch, heb niks met ze te bespreken.
Ben blij dat onlo-junior dat ook heeft. Ik heb slechts 1 oma gekend. En dat was niet echt een oma voor me omdat ze al 40/45 kleinkinderen hadquote:Op donderdag 6 december 2018 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan krijg je gelul over Fenerbahçe, die onzin kijk ik niet.quote:
Ach ik heb er wel goede herinneringen aan die ik koester, maar hun leven was gewoon klaar dus dan heb ik er wel vrede mee.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit willen we ook van jouw date vanavondquote:Op donderdag 6 december 2018 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zou graag weten hoe JR-Style er uitziet.
Graag pics.
pics van jr zijn zusquote:Op donderdag 6 december 2018 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zou graag weten hoe JR-Style er uitziet.
Graag pics.
Turken kijken ook vaak buitenlands voetbal hoor.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je gelul over Fenerbahçe, die onzin kijk ik niet.
[..]
Ach ik heb er wel goede herinneringen aan die ik koester, maar hun leven was gewoon klaar dus dan heb ik er wel vrede mee.
Lekker hash en algoritmes doorspreken met een vmbo dropout van 17 die zich druk maakt over haar laatste whatsapp gesprek met die 'bitch van een Rachel'quote:Op donderdag 6 december 2018 15:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik begin vaak over bitcoin bij de kapper
Daarom vind ik dat gebash op Hveen ook zo sneu want ik zie het als een opa-kleinzoon uitjequote:Op donderdag 6 december 2018 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben blij dat onlo-junior dat ook heeft. Ik heb slechts 1 oma gekend. En dat was niet echt een oma voor me omdat ze al 40/45 kleinkinderen had
Ik lijk wel op eentje van de inbetweenersquote:Op donderdag 6 december 2018 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik stel me JR en Stijn altijd voor als die ene van de inbetweeners die een bril heeft.
Is goed nepfanquote:Op donderdag 6 december 2018 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat gebash op Hveen ook zo sneu want ik zie het als een opa-kleinzoon uitje
Eens.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit willen we ook van jouw date vanavond
'geld zonder banken' doet het wel goedquote:Op donderdag 6 december 2018 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker hash en algoritmes doorspreken met een vmbo dropout van 17 die zich druk maakt over haar laatste whatsapp gesprek met die 'bitch van een Rachel'
Welke?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lijk wel op eentje van de inbetweeners![]()
Wel de knappere versie uiteraard
Pics. (van je zus dan en nou ja, misschien dat GGMM interesse heeft in die koters)quote:Op donderdag 6 december 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft al twee koters uitgeperst hoor.
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker hash en algoritmes doorspreken met een vmbo dropout van 17 die zich druk maakt over haar laatste whatsapp gesprek met die 'bitch van een Rachel'
Je ontkomt amper aan gebash als je voor 3 clubs bentquote:Op donderdag 6 december 2018 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat gebash op Hveen ook zo sneu want ik zie het als een opa-kleinzoon uitje
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ontkomt amper aan gebash als je voor 3 clubs bent
1*quote:Op donderdag 6 december 2018 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ontkomt amper aan gebash als je voor 3 clubs bent
Niemand lacht.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics. (van je zus dan en nou ja, misschien dat GGMM interesse heeft in die koters)
Jij bent ooit nog een keer op mijn kaart geweest als ik mij niet vergis.quote:
Zit je naast het uitvak dan?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ooit nog een keer op mijn kaart geweest als ik mij niet vergis.
Sjaakbauergodius
Bij welke club ging je mensen met je riem te lijf dan? Was dat niet Groningen.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb alleen die film gezien.
Die ene had wel een lekkere BBW sow boh.
grindrquote:Op donderdag 6 december 2018 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Laten we het maar weer over jouw date van vanavond hebben. Tindermatch?
Leuk dat Jos er gisteren was tijdens haxballquote:Op donderdag 6 december 2018 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Laten we het maar weer over jouw date van vanavond hebben. Tindermatch?
Ik sluit niet uit dat ik ooit nog een keer in een ander stadion kom op een thuisvakquote:Op donderdag 6 december 2018 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij welke club ging je mensen met je riem te lijf dan? Was dat niet Groningen.
Als je dan op FOK! voor Ajax bent en met je opa naar Heerenveen gaat tel ik er toch echt 3.
Zal ze lelijk zijn.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM al de vragen ontwijkt over zijn date
Hij wil er niet teveel druk op leggen denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM al de vragen ontwijkt over zijn date
Ik niet per se, ligt geheel aan de uitstraling en het gezicht.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dat dikke wijf. Ik vind dikke wijven smerig.
Totdat de kleren uit gaan.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet per se, ligt geheel aan de uitstraling en het gezicht.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wil er niet teveel druk op leggen denk ik.
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wil er niet teveel druk op leggen denk ik.
Misschien moeten wij er verder ook niet teveel ruchtbaarheid aangeven. Zoals een TT vermelding of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |