quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:42 schreef PSVCL het volgende:
Scheids heeft de wedstrijd kapot gefloten
Ik doelde op zijn Ooijeriaanse accent.quote:Op dinsdag 11 december 2018 07:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb hem nooit “Marokkaans” horen praten
Wat gaaf klaas trots op je dat psv minder punten heeft dan feyenoord vorig seizoenquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Laatste kans om meer punten te halen dan Feyenoord vorig seizoen
voor de lachers van vorig seizoen
Ga niet lukken he?
Of stuntje uithalen
ben benieuwd
Zwaardere loting dan Feyenoord had. Jullie hadden alleen Man City als zware jongen. Shaktar Donetsk en Napoli zijn gewoon te pakken. Wij hebben drie zware jongens.quote:Op dinsdag 11 december 2018 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Laatste kans om meer punten te halen dan Feyenoord vorig seizoen
voor de lachers van vorig seizoen
Ga niet lukken he?
Of stuntje uithalen
ben benieuwd
Je bent zelf een zware jongen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zwaardere loting dan Feyenoord had. Jullie hadden alleen Man City als zware jongen. Shaktar Donetsk en Napoli zijn gewoon te pakken. Wij hebben drie zware jongens.
Napoli is veel sterker dan Inter.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zwaardere loting dan Feyenoord had. Jullie hadden alleen Man City als zware jongen. Shaktar Donetsk en Napoli zijn gewoon te pakken. Wij hebben drie zware jongens.
Ja want Tottenham en Inter zijn goed genoeg om de Champions League te winnen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
heb je dit figuur ook weer.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want Tottenham en Inter zijn goed genoeg om de Champions League te winnen.
Klopt, ik blijf het namelijk overdreven vinden om de poule zo zwaar te noemen. Rode Ster Belgrado heeft een zwaardere poule en meer punten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij verschijnt letterlijk elke keer als het gaat over de loting.
Huilenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik blijf het namelijk overdreven vinden om de poule zo zwaar te noemen. Rode Ster Belgrado heeft een zwaardere poule en meer punten.
Huilenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
Loting zegt alles. Hadden we de poule van Ajax gehad hadden wij ook overwinterd. Zo is het eenmaal. Ajax heeft makkelijkste loting mogelijk.
Niet echt. Want wij worden kampioen omdat we minder zwaar schema hebben nu door Europees uitgeschakeld te zijn.quote:
Dit heb je nou echt al 45 keer gezegd ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik blijf het namelijk overdreven vinden om de poule zo zwaar te noemen. Rode Ster Belgrado heeft een zwaardere poule en meer punten.
Je moet echt eens minder onzin praten. Gaat de verkeerde kant met je op.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |