Mijn zus had dat ze kreeg letterlijk moordneigingen van een tijdje.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou een huilbaby HEEL erg vinden.
Nightnannyquote:Op donderdag 6 december 2018 12:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou een huilbaby HEEL erg vinden.
Wellicht een leuk kerstcadeau.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:39 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik op de link van Jojo heb geklikt krijg ik advertenties voor leren jasjes.
ik had er in 1 keer 2 en was er ook meteen weer klaar mee, geen spijt van hoor maar is ook meteen genoegquote:Op donderdag 6 december 2018 12:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo.
Beter een baby te veel dan te weinig
7 lijkt mij leukquote:Op donderdag 6 december 2018 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had er in 1 keer 2 en was er ook meteen weer klaar mee, geen spijt van hoor maar is ook meteen genoeg
Dan kan je ze naar de 7 dwergen noemenquote:Op donderdag 6 december 2018 13:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
7 lijkt mij leuk
Maar te veel
denk dat je vrouw dat ook vindtquote:Op donderdag 6 december 2018 13:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
7 lijkt mij leuk
Maar te veel
Dopey en Grumpygodenquote:Op donderdag 6 december 2018 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je ze naar de 7 dwergen noemen
Bedankt! Hoop dat ik kan voetballen zondag.. Vanavond maar even fysio.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, wat naar om te horen!Sterkte.
Dat janken zit wel een beetje in de familie hé.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn zus had dat ze kreeg letterlijk moordneigingen van een tijdje.
Gelukkig genoeg hulp uit omgeving maar dat is inderdaad niet best.
voor wat?quote:Op donderdag 6 december 2018 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet jij een goede toko in Tilburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |