abonnement Unibet Coolblue
pi_183586136
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:34 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ik vind het meer dan logisch dat de 60s, 70s en 80s meer en meer terrein moeten inleveren, een steeds groter deel van de stemmers moest nog geboren worden toen die muziek werd uitgebracht.

Uiteindelijk hebben veel luisteraars toch de sterkste binding met de muziek waarmee ze zijn opgegroeid. Of de artiesten die ze nu nog veelvuldig beluisteren / concerten van bezoeken.
Ik zie de 80s nog wel wat stijgen ten koste van de oudere platen.
80s stegen vorig jaar ook weer een beetje.
pi_183586144
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:34 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ik vind het meer dan logisch dat de 60s, 70s en 80s meer en meer terrein moeten inleveren, een steeds groter deel van de stemmers moest nog geboren worden toen die muziek werd uitgebracht.

Uiteindelijk hebben veel luisteraars toch de sterkste binding met de muziek waarmee ze zijn opgegroeid. Of de artiesten die ze nu nog veelvuldig beluisteren / concerten van bezoeken.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 15:41:18 #278
446930 crew  ESF1Gamer
pi_183586180
In het begin moest ik niks hebben van de top2000, want stond toch van ouwe lullen muziek in. Ik vond verschrikkelijk als ik er naast moest luisteren, thuis stond de radio standaard radio 2.

Maar nu zijn er meer 80's, 90's en recentere nummers in de top2000 gekomen en kan ik de lijst meer waarderen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 december 2018 @ 15:41:49 #279
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183586191
Ben vast heel veel vergeten, maar dit is het geworden.

ACDC - Shoot To Thrill
Aerosmith - Dream On
Alice in Chains - Man In The Box
Animals - House Of The Rising Sun
Cranberries - Zombie
Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Deep Purple - Child In Time
Deftones - Passenger
Fleetwood Mac - Dreams
Foo Fighters - Sky Is A Neighborhood
Garbage - Only Happy When It Rains
Golden Earring - Radar Love
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Iron Maiden - Fear Of The Dark
Metallica - Master Of Puppets
Motley Crue - Kickstart My Heart
Muse - Psycho
Nightwish - The Greatest Show On Earth
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Ozzy Osbourne - No More Tears
Prodigy - Voodoo People
Rammstein - Sonne
Ramones - Blitzkrieg Pop
Red Hot Chili Peppers - Californication
Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction
Status Quo - Rockin' All Over The World
Tool - Schism
War - Low Rider
Within Temptation - Paradise (What About Us?)
ZZ Top - La Grange

Ik voel me oud .....

Heb vooral gekeken welke bands ik echt leuk vind en veel luister en daar weer een nummer bij gezocht. Soms is dat dan echt een geniaal nummer, soms gewoon een leuk meezing nummer voor tijdens een concert en soms slim proberen te kiezen zodat het nummer er misschien toch net in komt.
pi_183586228
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:41 schreef F1gamer het volgende:
In het begin moest ik niks hebben van de top2000, want stond toch van ouwe lullen muziek in. Ik vond verschrikkelijk als ik er naast moest luisteren, thuis stond de radio standaard radio 2.

Maar nu zijn er meer 80's, 90's en recentere nummers in de top2000 gekomen en kan ik de lijst meer waarderen
Ik kan beide wel waarderen. Oudere muziek hoort erbij en het idee dat bands als Nirvana, Red Hot Chili Peppers en Radiohead er nog steeds niet in zouden zitten zou ik jammer vinden.

Daarbij komt dan wel helaas het probleem dat bij de oude muziek weleens suffe meuk tussen zit waar niemand onder de 40 naar luisteren wil, en anderzijds er inhoudsloze nieuwe singles in komen die na 2 jaar alweer verdwenen zijn. Zie Gangnam Style, en hopelijk over twee jaar Despacito.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_183586231
Hoop ook stiekem dat er wat Muse uitkukelt, staan er echt onredelijk vaak in met 14 vorig jaar
I'm postively god's favorite one
pi_183586256
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:41 schreef Kyran het volgende:
Ben vast heel veel vergeten, maar dit is het geworden.

ACDC - Shoot To Thrill
Aerosmith - Dream On
Alice in Chains - Man In The Box
Animals - House Of The Rising Sun
Cranberries - Zombie
Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Deep Purple - Child In Time
Deftones - Passenger
Fleetwood Mac - Dreams
Foo Fighters - Sky Is A Neighborhood
Garbage - Only Happy When It Rains
Golden Earring - Radar Love
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Iron Maiden - Fear Of The Dark
Metallica - Master Of Puppets
Motley Crue - Kickstart My Heart
Muse - Psycho
Nightwish - The Greatest Show On Earth
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Ozzy Osbourne - No More Tears
Prodigy - Voodoo People
Rammstein - Sonne
Ramones - Blitzkrieg Pop
Red Hot Chili Peppers - Californication
Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction
Status Quo - Rockin' All Over The World
Tool - Schism
War - Low Rider
Within Temptation - Paradise (What About Us?)
ZZ Top - La Grange

Ik voel me oud .....

Heb vooral gekeken welke bands ik echt leuk vind en veel luister en daar weer een nummer bij gezocht. Soms is dat dan echt een geniaal nummer, soms gewoon een leuk meezing nummer voor tijdens een concert en soms slim proberen te kiezen zodat het nummer er misschien toch net in komt.

Dit had zo mijn tweede lijst kunnen zijn! Ziet er goed uit man! ^O^
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 december 2018 @ 15:44:58 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183586257
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:43 schreef MielMonteur het volgende:
Hoop ook stiekem dat er wat Muse uitkukelt, staan er echt onredelijk vaak in met 14 vorig jaar
Ook al vind ik Muse best leuk, wel mee eens. Dat heb ik met heel veel bands. CCR ook zo'n geval, prima band en zet het best vaak op maar de tering staan er zo vaak in :D
pi_183586260
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:41 schreef F1gamer het volgende:
In het begin moest ik niks hebben van de top2000, want stond toch van ouwe lullen muziek in. Ik vond verschrikkelijk als ik er naast moest luisteren, thuis stond de radio standaard radio 2.

Maar nu zijn er meer 80's, 90's en recentere nummers in de top2000 gekomen en kan ik de lijst meer waarderen
Ik vond het juist leuk om dmv de Top 2000 oude muziek van de 60's, 70's en 80's te ontdekken. De muziek van daarna kende ik meestal al wel en hoorde je sowieso al veel op tv en radio.
pi_183586268
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:44 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Dit had zo mijn tweede lijst kunnen zijn! Ziet er goed uit man! ^O^
Oh, dus niet alleen dezelfde smaak in vrouwen..
pi_183586278
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:43 schreef MielMonteur het volgende:
Hoop ook stiekem dat er wat Muse uitkukelt, staan er echt onredelijk vaak in met 14 vorig jaar
Muse mag er wel 14 keer in staan, maar dan wel met wat betere liedjes dan Starlight, Mercy of Uprising.

Die drie mogen er van mij wel uit. Het blijft absurd dat Uprising het hoogstgenoteerde nummer van Muse is :')
pi_183586282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:43 schreef MielMonteur het volgende:
Hoop ook stiekem dat er wat Muse uitkukelt, staan er echt onredelijk vaak in met 14 vorig jaar
Datzelfde heb ik met Metallica. Zeker een paar top 2000 waaridge nummers hebben ze, maar dan komen er opeens allemaal nummers van hun in de lijst die er van mij eigenlijk wel uit hadden mogen blijven.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_183586313
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ook al vind ik Muse best leuk, wel mee eens. Dat heb ik met heel veel bands. CCR ook zo'n geval, prima band en zet het best vaak op maar de tering staan er zo vaak in :D
Muse is belangrijk geweest voor mijn muzikale vorming dat zeker (evenals coldplay dont bite me), maar om te zeggen dat buiten Uprising, KoC, PiB, Starlight, Time is Running Out, Unintended en evt. Psycho de andere nummers erin staan is een beetje te veel van het goede.

Maar ze hebben een nieuw album dus er zullen wel 3 nieuwe inkomen ofzo
I'm postively god's favorite one
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 december 2018 @ 15:48:22 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183586322
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:46 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Datzelfde heb ik met Metallica. Zeker een paar top 2000 waaridge nummers hebben ze, maar dan komen er opeens allemaal nummers van hun in de lijst die er van mij eigenlijk wel uit hadden mogen blijven.
Groot Metallica fan hier en sommige nummers die er in staan snap ik echt niet nee ....

Hekel aan Sad But True, Unforgiven III mag er ook uit, Whiskey in the Jar ook.
pi_183586331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:46 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Muse mag er wel 14 keer in staan, maar dan wel met wat betere liedjes dan Starlight, Mercy of Uprising.

Die drie mogen er van mij wel uit. Het blijft absurd dat Uprising het hoogstgenoteerde nummer van Muse is :')
Uprising heeft ook de meeste views on hun YT kanaal, niet zo verbazingwekkend dus
I'm postively god's favorite one
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 15:49:23 #291
446930 crew  ESF1Gamer
pi_183586347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:43 schreef MielMonteur het volgende:
Hoop ook stiekem dat er wat Muse uitkukelt, staan er echt onredelijk vaak in met 14 vorig jaar
Op Plug in Baby gestemd

Twee jaar terug ze live zien spelen en dat was fantastisch _O_
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_183586348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Groot Metallica fan hier en sommige nummers die er in staan snap ik echt niet nee ....

Hekel aan Sad But True, Unforgiven III mag er ook uit, Whiskey in the Jar ook.
Ja precies die nummers, maar ook The Memory Remains mag er wel uit. Ruil die maar in voor Orion, For Whom The Bell Tolls en Ride The Lightning 8-)
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  vrijdag 7 december 2018 @ 15:49:34 #293
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_183586352
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:46 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Muse mag er wel 14 keer in staan, maar dan wel met wat betere liedjes dan Starlight, Mercy of Uprising.

Die drie mogen er van mij wel uit. Het blijft absurd dat Uprising het hoogstgenoteerde nummer van Muse is :')
Starlight en Uprising zijn prima. Undisclosed Desires daarentegen :') Wat een verschrikking.
pi_183586367
Ah Whiskey in the Jar bah
I'm postively god's favorite one
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 15:51:32 #295
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_183586401
Die nieuwere nummers van Muse zijn over het algemeen behoorlijk matig. Doe maar gewoon wat nummers van Origin of Symmetry in de lijst en verder nooit meer over praten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_183586416
Showbiz gewoon beste Muse <3
I'm postively god's favorite one
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 15:52:23 #297
446930 crew  ESF1Gamer
pi_183586422
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_183586436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die nieuwere nummers van Muse zijn over het algemeen behoorlijk matig. Doe maar gewoon wat nummers van Origin of Symmetry in de lijst en verder nooit meer over praten.
Jammer om New Born, Hyper Music of Citizen Erased waarschijnlijk nooit in de lijst te zien. Dat hele album is gewoon een meesterwerk.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 december 2018 @ 15:53:05 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183586438
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:49 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Ja precies die nummers, maar ook The Memory Remains mag er wel uit. Ruil die maar in voor Orion, For Whom The Bell Tolls en Ride The Lightning 8-)
Orion _O_ Heel lang getwijfeld tussen MoP en Orion stemmen, toch voor MoP gekozen omdat Orion het nooit gaat halen :P
pi_183586439
In het kader van fan zijn heb ik wel de topper hoor: groot fan van The Eagles, maar dat Hotel vind ik zo’n gedrocht en ik snap niet dat het zo hoog moet staan, nummer 1859 lijkt me nog te hoog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')