abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 maart 2019 @ 09:09:19 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185534809
Vrijdag gezien en ik vond 'm prima. Niet mind-blown, geen kentering in t geheel, niet verselijk anders. Behalve dan dat deze origin story begint met iemand die eigenlijk al krachtig is. Dat maakte t voor mij af en toe wat saai, want er was nooit een echte dreiging. Bovendien vond ik Captain Marvel zelf niet de meest sympathieke held. Betweterige arrogante ijskoude troela eigenlijk. Als Carol Danvers werd ze dat iets meer, maar dan was vooral de combi met Fury.

Toch prima genoten, ondanks de vrij vlakke heldin. 90's setting hielp enorm :D
Wel benieuwd naar de rol van haar in End Game, want ze lijkt nogal overpowered.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_185535117
Captain Marvel was prima; een typische Marvel film. Op zichzelf staand niet heel bijzonder, maar wel een leuke aanloop naar Avengers. Goede actrice, maar niet echt een boeiend personage. Vind het zelf altijd wel wat leuker als de held zichzelf niet zo serieus neemt zoals bij Guardians of the Galaxy, Deadpool en Spider-Man. Was van te voren een beetje bang dat het feministische er te dik bovenop zou liggen, maar dat was niet het geval.
  maandag 11 maart 2019 @ 16:26:06 #178
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185544374
Want een vrouw is meteen SJW propaganda :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 maart 2019 @ 17:01:13 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185544966
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Want een vrouw is meteen SJW propaganda :')
Niet in mijn ogen.
Maar omdat t nu juist zo aangestipt wordt dat Marvel "inclusief" wordt met Black Panther, Captain Marvel en een gay personage in Eternals, maken ze het zelf natuurlijk helemaal SJW.

Ik ben helemala pro hoor!
Maar de nadruk die er op gelegd wordt, geeft me wel wat rollende ogen en jeuk.
En dan ben ik zelf een minderheid :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 11 maart 2019 @ 17:38:39 #180
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185545621
Russo broers gaan haar wel boeiend maken. Ze is niet voor niks lang weg geweest.
pi_185545847
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Ang3l het volgende:
Bovendien vond ik Captain Marvel zelf niet de meest sympathieke held. Betweterige arrogante ijskoude troela eigenlijk. Als Carol Danvers werd ze dat iets meer, maar dan was vooral de combi met Fury.
Dat is toch ook wel te verklaren doordat ze haar hele geheugen kwijt is geraakt? Persoonlijkheid krijgt ze vervolgens aangeleerd door de Kree, die niet bepaald gezellig en sympathiek zijn :+

In de toekomst gaat ze zich verder ontwikkelen als Carol Denvers en zal er dus ook een "leukere" held staan.
  maandag 11 maart 2019 @ 18:52:41 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185547107
Die nadruk leggen de klagers er wel zelf op natuurlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_185552579
Ik vond hem wel prima. Weer wat vraagjes in het universe opgelost
  dinsdag 12 maart 2019 @ 09:36:22 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185557264
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:38 schreef KingRadler het volgende:
Russo broers gaan haar wel boeiend maken. Ze is niet voor niks lang weg geweest.
Ik begreep dat de Russo broers haar opgedrongen hebben gekregen en er helemaal niet op zaten te wachten. Hoop idd dat ze iets minder arrogant en saai wordt. Af en toe zag je een glimps van karakter in haar, als ze met Fury stond te sparren. Hopelijk wordt dat in ccombi met de andere marvel karakters meer. Want alleenstaand vind ik haar niet zo boeiend (nog).

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]

Dat is toch ook wel te verklaren doordat ze haar hele geheugen kwijt is geraakt? Persoonlijkheid krijgt ze vervolgens aangeleerd door de Kree, die niet bepaald gezellig en sympathiek zijn :+
Dat snap ik wel, maar dat maakt haar dus nog niet echt een leuke held. Of een boeiende held.
Het waren de side characters die haar boeiend maakte.

quote:
In de toekomst gaat ze zich verder ontwikkelen als Carol Denvers en zal er dus ook een "leukere" held staan.
Fingers crossed!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_185557792
Fury was echt briljant in deze film.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 11:07:03 #186
477535 MCPO
Hooyah!
pi_185558909
Heb inmiddels ook CM gekeken. Ik vond het een leuke film. Niet meer, niet minder.
Er zijn betere MCU films (Winter Soldier, Civil War, Thor Ragnarok, Infinity War) maar ook slechtere (Thor 2, Iron man 2, Ant-man & the Wasp).

De hele SJW discussie heb ik voor lief genomen want ik kijk sowieso alles van Marvel en ik moet eerlijk zeggen dat dit mij totaal niet stoorde. En dat nu (eindelijk) een vrouw de echte hoofdrol in een MCU film heeft is alleen maar mooi. Al had er natuurlijk al lang een film moeten zijn van Black Widow. Al komt hier gelukkig verandering in. Ook een veel interessanter karakter in mijn optiek.

Dat is ook mijn grootste commentaar op deze film, Carol/CM komt niet echt likeable over maar is ontzettend stoïcijns. Ze krijgt meerdere malen in de film te horen dat ze haar emoties onder controle moet houden. Ik weet niet waarom ze dit continu zeggen tegen haar want emoties laat ze nauwelijks zien.
Het andere punt wat mij een beetje zorgen baart is haar kracht. Ze is ontzettend overpowered, ik zie geen andere Avenger ook maar in de buurt komen. En ik hoop niet dat CM nu ten faveure van de andere Avengers Thanos even uit de weg ruimt. Heeft niets te maken met het feit dat ze een vrouw is maar dit zou ik disrespect vinden tegen de originele Avengers. Ergens gelezen dat Nebula degene zou moeten zijn die Thanos “stopt”, dat zou ik een goede vinden aangezien zij persoonlijk wel het meerst heeft geleden onder Thanos.

Pluspunten waren voor mij, Samuel Jackson (en de de-aging technologie), Goose en de heerlijke 90’s nostalgie, dat was voor mij zeer herkenbaar. Ook de muziek (al soms wat ongepast bij bepaalde scenes) was heerlijk.

Een 7/10 voor mij.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 11:21:35 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185559140
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:07 schreef MCPO het volgende:
Heb inmiddels ook CM gekeken. Ik vond het een leuke film. Niet meer, niet minder.
Er zijn betere MCU films (Winter Soldier, Civil War, Thor Ragnarok, Infinity War) maar ook slechtere (Thor 2, Iron man 2, Ant-man & the Wasp).

De hele SJW discussie heb ik voor lief genomen want ik kijk sowieso alles van Marvel en ik moet eerlijk zeggen dat dit mij totaal niet stoorde. En dat nu (eindelijk) een vrouw de echte hoofdrol in een MCU film heeft is alleen maar mooi. Al had er natuurlijk al lang een film moeten zijn van Black Widow. Al komt hier gelukkig verandering in. Ook een veel interessanter karakter in mijn optiek.

Dat is ook mijn grootste commentaar op deze film, Carol/CM komt niet echt likeable over maar is ontzettend stoïcijns. Ze krijgt meerdere malen in de film te horen dat ze haar emoties onder controle moet houden. Ik weet niet waarom ze dit continu zeggen tegen haar want emoties laat ze nauwelijks zien.
Het andere punt wat mij een beetje zorgen baart is haar kracht. Ze is ontzettend overpowered, ik zie geen andere Avenger ook maar in de buurt komen. En ik hoop niet dat CM nu ten faveure van de andere Avengers Thanos even uit de weg ruimt. Heeft niets te maken met het feit dat ze een vrouw is maar dit zou ik disrespect vinden tegen de originele Avengers. Ergens gelezen dat Nebula degene zou moeten zijn die Thanos “stopt”, dat zou ik een goede vinden aangezien zij persoonlijk wel het meerst heeft geleden onder Thanos.

Pluspunten waren voor mij, Samuel Jackson (en de de-aging technologie), Goose en de heerlijke 90’s nostalgie, dat was voor mij zeer herkenbaar. Ook de muziek (al soms wat ongepast bij bepaalde scenes) was heerlijk.

Een 7/10 voor mij.
Woord voor woord mee eens.

Nou ja, op Black Widow na dan, want die vind ik niet ZO enorm interessant.
En zo'n origin story van haar zou gewoon Red Sparrow zijn :D Heb niet t idee dat zij iets nieuws kan brengen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_185561455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:07 schreef MCPO het volgende:
Heb inmiddels ook CM gekeken. Ik vond het een leuke film. Niet meer, niet minder.
Er zijn betere MCU films (Winter Soldier, Civil War, Thor Ragnarok, Infinity War) maar ook slechtere (Thor 2, Iron man 2, Ant-man & the Wasp).

De hele SJW discussie heb ik voor lief genomen want ik kijk sowieso alles van Marvel en ik moet eerlijk zeggen dat dit mij totaal niet stoorde. En dat nu (eindelijk) een vrouw de echte hoofdrol in een MCU film heeft is alleen maar mooi. Al had er natuurlijk al lang een film moeten zijn van Black Widow. Al komt hier gelukkig verandering in. Ook een veel interessanter karakter in mijn optiek.

Dat is ook mijn grootste commentaar op deze film, Carol/CM komt niet echt likeable over maar is ontzettend stoïcijns. Ze krijgt meerdere malen in de film te horen dat ze haar emoties onder controle moet houden. Ik weet niet waarom ze dit continu zeggen tegen haar want emoties laat ze nauwelijks zien.
Het andere punt wat mij een beetje zorgen baart is haar kracht. Ze is ontzettend overpowered, ik zie geen andere Avenger ook maar in de buurt komen. En ik hoop niet dat CM nu ten faveure van de andere Avengers Thanos even uit de weg ruimt. Heeft niets te maken met het feit dat ze een vrouw is maar dit zou ik disrespect vinden tegen de originele Avengers. Ergens gelezen dat Nebula degene zou moeten zijn die Thanos “stopt”, dat zou ik een goede vinden aangezien zij persoonlijk wel het meerst heeft geleden onder Thanos.

Pluspunten waren voor mij, Samuel Jackson (en de de-aging technologie), Goose en de heerlijke 90’s nostalgie, dat was voor mij zeer herkenbaar. Ook de muziek (al soms wat ongepast bij bepaalde scenes) was heerlijk.

Een 7/10 voor mij.
Niks mis met ant man & the wasp

Kostelijk mee vermaakt
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_185561672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:07 schreef MCPO het volgende:
Het andere punt wat mij een beetje zorgen baart is haar kracht. Ze is ontzettend overpowered, ik zie geen andere Avenger ook maar in de buurt komen. En ik hoop niet dat CM nu ten faveure van de andere Avengers Thanos even uit de weg ruimt. Heeft niets te maken met het feit dat ze een vrouw is maar dit zou ik disrespect vinden tegen de originele Avengers. Ergens gelezen dat Nebula degene zou moeten zijn die Thanos “stopt”, dat zou ik een goede vinden aangezien zij persoonlijk wel het meerst heeft geleden onder Thanos.
Thanos hoeft niet verslagen te worden. Er moet ongedaan gemaakt worden wat hij heeft gedaan. Als ze Thanos doodt is nog steeds de helft van het universum weggevaagd.
Die insteek zit er ook nog bij.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:33:43 #190
477535 MCPO
Hooyah!
pi_185561687
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]

Niks mis met ant man & the wasp

Kostelijk mee vermaakt
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is maar ik vond het één van de zwakkere broeders binnen de MCU. Ook weer niet zo zwak als Thor Dark World of Iron Man 2 maar niet zo goed als de andere MCU films.
De eerste Ant-Man daarentegen vond ik weer één van de betere films, dat is gewoon een hele goede en grappige heist film.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:37:44 #191
477535 MCPO
Hooyah!
pi_185561764
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef opreis het volgende:
[..]

Thanos hoeft niet verslagen te worden. Er moet ongedaan gemaakt worden wat hij heeft gedaan. Als ze Thanos doodt is nog steeds de helft van het universum weggevaagd.
Die insteek zit er ook nog bij.
Eén van de hardnekkige theorieën is dan ook dat ze terug zullen gaan de in de tijd om de hele “finger snap” te voorkomen. Maar ik denk wel dat uiteindelijk Thanos zal moeten worden verslagen.
pi_185582009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Fury was echt briljant in deze film.
Fury droeg deze film.

Heb de film gisteren gezien, vond het vermakelijk. Ik ben het wel redelijk eens met de kritiek op Brie, matige actrice inderdaad.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 maart 2019 @ 13:35:15 #193
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_185606385
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Games donderdag 14 maart 2019 @ 13:46:58 #194
181272 crew  Noppie2000
pi_185606570
Geeft weer weinig weg, mooie recall naar hun vroegere films _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:41:12 #195
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_185608398
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:43:53 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185608469
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk t wel ja :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:44:44 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185608488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]

Fury droeg deze film.

Heb de film gisteren gezien, vond het vermakelijk. Ik ben het wel redelijk eens met de kritiek op Brie, matige actrice inderdaad.
Matige actrice of matige rol?
Want in Room vond ik haar erg goed, en in Short Term 12 ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:48:15 #198
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_185608555
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Mag hopen dat ze er weer bij is :9
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Redactie Games donderdag 14 maart 2019 @ 16:03:41 #199
181272 crew  Noppie2000
pi_185608843
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef One_conundrum het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

Mag hopen dat ze er weer bij is :9
Die is een hoopje stof, dus dat zit er niet in :P
pi_185609447
Marketing zoals het hoort, geen spoilers in de trailers en promotie :Y

Heerlijke trailer verder _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')