Vrijdag komt ie. Zou eerst vandaag zijn, maar omdat het in States nationale rouwdag is vanwege begrafenis Bush is de release van de trailer verschoven.quote:
De X-Men interesseren me eigenlijk geen hol als toevoeging op de MCU, maar de Fantastic Four zouden er wel perfect binnen passen, ik hoop dat ze daar geen 5 jaar mee wachten.quote:Op woensdag 5 december 2018 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk idd dat ze de aanpak van de X-Men (if ever) heel heel rustig moeten overwegen. Dat is zo groot dat t zeker geen rush project moet worden. De markt is inmiddels toch wel redelijk verzadigt met t aantal, dus t is niet zo dat er haast bij is. Er komen in 2019 sowieso nog 2 films van de X-Men stal uit, dus een reboot (hoe vet t ook zou zijn) is misschien nog iets te vers.
Same. En met een matige en een verschrikkelijke film hoeft het van mij de komende 10 jaar niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap die fascinatie niet met de FF. Blijkbaar heb ik wat jeugdsentiment gemist of zo.
Ik vind die karakters totaal niet boeiend. Net als de krachten.
Tot ze er films over begonnen maken, gaf er ook niemand om de Avengers of de Guardians of the Galaxy. Die bleken wel geschikter om een wereld uit te bouwen dan de X-Men, met als resultaat de meeste succesvolle franchise uit de filmgeschiedenis. De FF gaan volgens mij perfect werken binnen de huidige visie van Disney/Marvel. Het wat dikker aangezette soapdrama van X-Men zal wat meer inspanning vergen en die passen sowieso beter in hun eigen leefwereld.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap die fascinatie niet met de FF. Blijkbaar heb ik wat jeugdsentiment gemist of zo.
Ik vind die karakters totaal niet boeiend. Net als de krachten.
Ze hebben die Inhumans ook alleen maar van stal gehaald als de vervanger van mutants. Dat hoeft nu niet meer. Gelukkig maar, na t erbarmelijke seizoen 1 van Inhumans.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef Feddd het volgende:
Ik denk dat ze de X-Men pas kunnen gaan doen als ze met alternatieve dimensies aan de gang gaan. De X-Men bestaan in een wereld waar mutanten onderdeel zijn van de bevolking, marvel heeft dat een beetje geprobeerd met de Inhumans in Agents of Shield en Inhumans.
Dus ben benieuwd hoe ze dat gaan toevoegen.
Fantastic four zou prima passen in de huidige wereld die Marvel heeft neer gezet, zeker met het oog op het kosmische waar ze naar toe willen werken.
Ik heb hem ook afgelopen week bekeken, en wat een teleurstelling was dat zeg.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:53 schreef Kaizen_ het volgende:
Gisterenavond thuis Venom gekeken..Goede keus om hem niet in de bios mee te pakken.
dit ja ff is al zo vaak geprobeerd en faalt elke keer zijn ook gewoon suffe personages.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same. En met een matige en een verschrikkelijke film hoeft het van mij de komende 10 jaar niet meer.
X-men however
Dan mogen ze het wel op een vergelijkbare manier aanpakken als bij Spider-Man. Niet wéér een film met het hele achtergrondverhaal-riedeltje en Dr Doom hebben we ook wel gezien..quote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef Feddd het volgende:
Fantastic four zou prima passen in de huidige wereld die Marvel heeft neer gezet, zeker met het oog op het kosmische waar ze naar toe willen werken.
Meteen gebruiken om de opbouw naar galactus te doen, heb je meteen een grote badguy voor de volgende fasequote:Op vrijdag 7 december 2018 12:12 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Dan mogen ze het wel op een vergelijkbare manier aanpakken als bij Spider-Man. Niet wéér een film met het hele achtergrondverhaal-riedeltje en Dr Doom hebben we ook wel gezien..
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:16 schreef Feddd het volgende:
Meteen gebruiken om de opbouw naar galactus te doen, heb je meteen een grote badguy voor de volgende fase
Nee totaal geen link, dus lekker links laten liggen. Je mist er echt helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:18 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Die 'nieuwe' Fantastic Four uit 2015 heb ik overigens niet gezien. Deze heeft geen link met het Marvel Universe, toch? M.a.w., als de FF worden geïntroduceerd, zal het de resetknop weer worden ingedrukt.
Mijn favo Spider-Man villain Mysterio!quote:Spider-Man: Far from Home trailer
We're still waiting on the first trailer for the sequel which is rumoured to be released on December 8.
https://www.digitalspy.co(...)ng-you-need-to-know/
Jake Gyllenhaal is reportedly in talks to play classic Marvel villain Mysterio, with a later filming video seeming to confirm that he was playing the villain. Gyllenhaal confirmed he was playing Mysterio in early December.
Doom is op nog geen enkele manier fatsoenlijk uitgebeeld geweest....quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:12 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Dan mogen ze het wel op een vergelijkbare manier aanpakken als bij Spider-Man. Niet wéér een film met het hele achtergrondverhaal-riedeltje en Dr Doom hebben we ook wel gezien..
Jij hebt hem al gezien dus?quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Geen onthullingen in de trailer en waarschijnlijk ook nog geen titel.
ja.quote:
Wel een titel dus.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Geen onthullingen in de trailer en waarschijnlijk ook nog geen titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Het is eerder een teaser, maar dit is precies hoe ik mijn trailers wil! Ze maken je helemaal psyched voor de film zonder maar ook iets te spoilenquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Dit is wel hoe je een trailer doet hoor. Pure hype, geen grote twists spoilen. Gewoon het leed van de personages en het idee dat ze wat gaan doen.
Eensquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Dit is wel hoe je een trailer doet hoor. Pure hype, geen grote twists spoilen. Gewoon het leed van de personages en het idee dat ze wat gaan doen.
Dit ja, goede trailer op deze manierquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Helemaal mee eens. Ik vrees echter dat dit niet de laatste trailer is die we gaan zien.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Nog 21 weken tot begin April, moet te doen zijn dus. Als je af en toe een weekje skipt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:18 schreef BroesWillems het volgende:
Oeh zin aan. Hoeveel weken?
Anders alles terugkijken, één film per week en dan door naar de Bios.
Goede voornemens voor het nieuwe jaar dus.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nog 21 weken tot begin April, moet te doen zijn dus. Als je af en toe een weekje skipt.
Het heeft ze wel heel veel gratis exposure opgeleverd, want overal werd er over gespeculeerdquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dit dan die super-spoilerige titel waarover een jaar geheimzinnig werd gedaan? Toch niet zo erg bijzonder.
Voor de rest wel leuke teaser, die meer een epiloog is op Infinity War dan dat hij iets vertelt over de volgende film.
Nu geen trailers meer laten zien zou tof zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon geen trailer moeten uitbrengen.
Of, als er toch eentje komt, hem niet kijken!quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu geen trailers meer laten zien zou tof zijn.
Yep en ik ben niet eens een enorme MCU-fanquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of, als er toch eentje komt, hem niet kijken!
Maar daar is de verleiding te groot voor natuurlijk.
heb ik destijds gedaan met Infinity War. Enkel eerste trailer gekeken, de rest vooral vermeden.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of, als er toch eentje komt, hem niet kijken!
Maar daar is de verleiding te groot voor natuurlijk.
Eerst Captain Marvel, vandaag Avengers en morgen Spider-Man. Allemaal een week voordat DC's Aquaman in de bioscoop te zien is.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Vrijdag Avengers. Zaterdag Spiderman. Top weekend.
Is gisteren officieel veranderd, net zoals met Infinity War gebeurde. Wereldwijd op 26 april draait die. Maar als Infinity War een indicatie is hier in Nederland al op 24 april.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:09 schreef franklop het volgende:
April al? Zou toch mei zijn?
Of dan hier pas te zien natuurlijk
Beter dan het halve verhaal spoilenquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dit dan die super-spoilerige titel waarover een jaar geheimzinnig werd gedaan? Toch niet zo erg bijzonder.
Voor de rest wel leuke teaser, die meer een epiloog is op Infinity War dan dat hij iets vertelt over de volgende film.
Ik snap die pissing contest nooit zo. Ook niet bij Xbox vs Playstation, Apple vs Android of, laten we meer bij de geeks blijven, Star Wars vs Star Trek.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:08 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Eerst Captain Marvel, vandaag Avengers en morgen Spider-Man. Allemaal een week voordat DC's Aquaman in de bioscoop te zien is.
Age of Ultron called it first.quote:
Captain Marvel? Of die infinity teaser?quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:39 schreef lord_bono het volgende:
Meest bekeken trailer ooit binnen 24 uur, 289 miljoen keer
Avengers: Endgame teaserquote:Op zaterdag 8 december 2018 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Captain Marvel? Of die infinity teaser?
Deze?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef BasNijmegen het volgende:
New Rockstars heeft op YouTube de trailer onder de loep genomen en een aantal voorspellingen gedaan en op details ingezoomd. Zitten erg interessante voorspellingen tussen.
Kan nu ff geen link plaatsen.
Film voor jezelf verpesten door allerhande aannames uit te vergroten, nein danke.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef BasNijmegen het volgende:
New Rockstars heeft op YouTube de trailer onder de loep genomen en een aantal voorspellingen gedaan en op details ingezoomd. Zitten erg interessante voorspellingen tussen.
Kan nu ff geen link plaatsen.
Theorieën verzinnen en discussiëren verpest je een film niet mee hoorquote:Op donderdag 13 december 2018 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Film voor jezelf verpesten door allerhande aannames uit te vergroten, nein danke.
Dat is één mening. Ik vind echter van wel: het kan namelijk dat het allemaal klopt en dat zou ik dan als spoiler ervaren.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Theorieën verzinnen en discussiëren verpest je een film niet mee hoor
klopt idd, al krijg je als je nieuwssites volgt toch al wat meer details mee dan de normale bezoeker. Leuk die voorpret maar soms is het toch leuker om gewoon helemaal blanco een film in te gaanquote:Op donderdag 13 december 2018 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is één mening. Ik vind echter van wel: het kan namelijk dat het allemaal klopt en dat zou ik dan als spoiler ervaren.
Het kan je ook op het compleet verkeerde been zetten en ondanks dat je er dan helemaal naast zit, zit je met verwachtingen.
Als FB gebruiker vind ik het al absurd wat die fansites ongemaskerd als spoilers posten...quote:Op donderdag 13 december 2018 10:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt idd, al krijg je als je nieuwssites volgt toch al wat meer details mee dan de normale bezoeker. Leuk die voorpret maar soms is het toch leuker om gewoon helemaal blanco een film in te gaan
En dan er later achter komen dat bepaalde scènes niet in de film zitten.quote:
Ik kijk dit soort dingen nadat ik de film heb gezienquote:Op donderdag 13 december 2018 12:46 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
En dan er later achter komen dat bepaalde scènes niet in de film zitten.
Ik vind dit soort filmpjes wel leuk gedaan. Vooral de verborgen easter eggs vind ik interessant want die mis je vaak als je naar de film zit te kijken. Sommige zijn echt grappig gedaan. Het zal mijn verwachtingen voor de film wel niet beïnvloeden.
dit dusquote:Op donderdag 13 december 2018 13:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort dingen nadat ik de film heb gezien
Het maakt mij juist meer nieuwsgierig en het helpt mij om links te leggen met eerdere films en details die ik alweer vergeten was.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Film voor jezelf verpesten door allerhande aannames uit te vergroten, nein danke.
Dat doe ik allemaal liever achteraf ipv de potentiele verrassingen allemaal vakkundig verprutsen.quote:Op zondag 16 december 2018 16:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het maakt mij juist meer nieuwsgierig en het helpt mij om links te leggen met eerdere films en details die ik alweer vergeten was.
Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Easter egg details vind ik achteraf ook leuk om naar te kijken.
Al die dode?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Lol dit is echt een zeer verwarrende trailer met al die 'dode' personages...
Theorie vs spoiler toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als FB gebruiker vind ik het al absurd wat die fansites ongemaskerd als spoilers posten...
Is al bevestigt dat de film enkele minuten na het einde van Endgame afspeelt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:30 schreef DKUp het volgende:
Ziet eruit als een kinderfilm![]()
Dit speelt zich voor Infinity War af natuurlijk anders kan dit allemaal niet![]()
Uhhhh ja logisch natuurlijk na Infinity War, wat een bullshit.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is al bevestigt dat de film enkele minuten na het einde van Endgame afspeelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Als je dan net als met hagel theoriën gaat spuien, dan zit er vast wel iets tussen wat klopt. Maar anno nu lijkt iedereen gewend aan spoilers te zijn...quote:
wat is de spoiler dan?quote:Op woensdag 16 januari 2019 07:53 schreef KingRadler het volgende:
Waarom zit er een spoiler in de Trailers van Spider-Man.
en daarbij was Nicky Fury sowieso al bevestigd voor deze film. En verder zie ik niet echt spoilers, ja Spider-Man leeft. Dat had ik niet verwacht in een Spider-Man filmquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind het niet echt spoilers. Met een beetje logisch nadenken kon je na IF er al wel vanuit gaan dat bepaalde personen safe zouden zijn en dat bepaalde gebeurtenissen wel teruggedraaid zouden worden.
Sowieso is t al maaaaaaaanden bekend dat er een deel 2 zou komen, zelfs al voor IF in de bios verscheenquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind het niet echt spoilers. Met een beetje logisch nadenken kon je na IF er al wel vanuit gaan dat bepaalde personen safe zouden zijn en dat bepaalde gebeurtenissen wel teruggedraaid zouden worden.
“Fuck het einde van IW, jullie weten toch wel wat erin Endgame gaat gebeuren met Peter Parker.”quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:45 schreef KingRadler het volgende:
[..]
jawat wil Sony hier mee bereiken.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is t al maaaaaaaanden bekend dat er een deel 2 zou komen, zelfs al voor IF in de bios verscheenDus als je dit nu een spoiler vind van de trailer, dan heb je niet echt opgelet.
Alsof dat niet al bekend was voor IF in de bios kwam.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Fuck het einde van IW, jullie weten toch wel wat erin Endgame gaat gebeuren met Peter Parker.”
Guardians of the Galaxy 3 ook, maar dat kon nog een prequel zijnquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is t al maaaaaaaanden bekend dat er een deel 2 zou komen, zelfs al voor IF in de bios verscheenDus als je dit nu een spoiler vind van de trailer, dan heb je niet echt opgelet.
Je hebt gelijk, maar jammer is het dan nog welquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof dat niet al bekend was voor IF in de bios kwam.
Jongens! Echt?
Aanstaande vrijdag ga ik 'm bewonderen in 'Glass'. Geen goede reviews over die film, maar Unbreakable en Split vond ik geweldig.. Deze moet ik in de bios meepakken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:59 schreef KingRadler het volgende:
Sam L. Jackson zit ook echt overal
Onbegrijpelijk dat 'Glass' zo wordt afgekraakt in de reviews.. Maximaal 1 of 2 sterren van de 5..quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:22 schreef Kaizen_ het volgende:
Aanstaande vrijdag ga ik 'm bewonderen in 'Glass'. Geen goede reviews over die film, maar Unbreakable en Split vond ik geweldig.. Deze moet ik in de bios meepakken.
idd, ook erg genoten ervan. Kan de kritiek echt niet rijmen met de lovende recensies van ubreakable en split, dit is een prima samenvoeging van die 2 films en weer eens een ander soort 'superhelden'filmquote:Op maandag 21 januari 2019 12:51 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat 'Glass' zo wordt afgekraakt in de reviews.. Maximaal 1 of 2 sterren van de 5..
Ik vond 'm erg goed!
O, is die begonnen?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:44 schreef DKUp het volgende:
Eerste twee afleveringen van het tweede seizoen The Punisher zijn in ieder geval weer goed om te kijken. Dat is wat anders dan Spider-Boy op schoolreisje
zit bij aflevering 10 en erg vet seizoen weer. Zonde dat het waarschijnlijk het laatste is. Hoop echt dat Marvel met de acteurs en karakters van Daredevil, Luke Cage, Jessica Jones en The Punisher verder gaat. Die zijn gewoon allemaal top gecast. Hopelijk komen die nog eens in de films voor of anders bij die nieuwe marvel serie's op disney+ even langs om maar wat te noemen.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:44 schreef DKUp het volgende:
Eerste twee afleveringen van het tweede seizoen The Punisher zijn in ieder geval weer goed om te kijken. Dat is wat anders dan Spider-Boy op schoolreisje
Hoop persoonlijk dat ze met 1 of 2 films komen om hun verhalen mooi af te ronden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
zit bij aflevering 10 en erg vet seizoen weer. Zonde dat het waarschijnlijk het laatste is. Hoop echt dat Marvel met de acteurs en karakters van Daredevil, Luke Cage, Jessica Jones en The Punisher verder gaat. Die zijn gewoon allemaal top gecast. Hopelijk komen die nog eens in de films voor of anders bij die nieuwe marvel serie's op disney+ even langs om maar wat te noemen.
zou toch mooi zijn om die karakters op de een of andere manier in de films in te brengen. Niet hun eigen films maar dat ze plots ergens opduiken als sidekick ofzo. Daredevil en Kingpin bij Spider-Man, Punisher bij Black Widow, Luke Cage bij Black Panther, Jessica Jones bij ? geen idee eigenlijk en vooruit dan Iron Fist die Doctor Strange even helpt bij iets pietluttigs. Veel helden zijn toch in New York gevestigd en dat worden er alleen maar meer als bijvoorbeeld ook de Fantastic Four terug komen bij Marvel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:19 schreef dante92 het volgende:
[..]
Hoop persoonlijk dat ze met 1 of 2 films komen om hun verhalen mooi af te ronden.
Ik weet niet zeker of ze de meer grounded en brutale aard van de netflix series wel op disney+ willen. Zou het zelf ook beetje jammer vinden als ze naar disney+ komen, is namelijk nog maar eens een streamingdienst erbij dan :p
Zou inderdaad nice zijn. Ik vond iron fist reeks trouwens nog wel cavaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn om die karakters op de een of andere manier in de films in te brengen. Niet hun eigen films maar dat ze plots ergens opduiken als sidekick ofzo. Daredevil en Kingpin bij Spider-Man, Punisher bij Black Widow, Luke Cage bij Black Panther, Jessica Jones bij ? geen idee eigenlijk en vooruit dan Iron Fist die Doctor Strange even helpt bij iets pietluttigs. Veel helden zijn toch in New York gevestigd en dat worden er alleen maar meer als bijvoorbeeld ook de Fantastic Four terug komen bij Marvel.
cava?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:02 schreef dante92 het volgende:
[..]
Zou inderdaad nice zijn. Ik vond iron fist reeks trouwens nog wel cava
Ok het was de minste van allemaal, maar ik heb me nog geamuseerd met het te zien
Ondertussen bij Marvel Studiosquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:36 schreef klappernootopreis het volgende:
Wat mij betreft mogen ze de producties van al die superhelden films wel even op een lager pitje zetten.
Er zijn zoveel goede verhalen geschreven de laatste eeuw, daar kunnen die stripverhaalscenario's niet aan tippen.
Hij bedoelt "ça va" me dunkt.quote:
haha dat zal het idd wel zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij bedoelt "ça va" me dunkt.
Hollanders en Frans....
Hij had een leuke gastrol in Unbreakable Kimmy Schmidtquote:Op maandag 28 januari 2019 10:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
haha dat zal het idd wel zijn
klaar met seizoen 2 van The Punisher, erg genoten weer. Zie op rotten tomatoes dat maar 50% van de recensies positief zijn terwijl het publiek 86% positief is. Je moet toch wel een erge zuurpruim zijn of anti geweld zijn om dit als 'slecht' te beoordelen. Jon Bernthal is gewoon fantastisch als The Punisher
vertel... want die serie ga ik toch nooit kijkenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij had een leuke gastrol in Unbreakable Kimmy Schmidt
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
vertel... want die serie ga ik toch nooit kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik begin vol te raken met het standaard trucje van Marvel, al denk ik dat het na Endgame ook wel over is. En met vol te raken bedoel ik meer de sleetsheid van de films, waardoor de spanning vaak ver te zoeken is. Alle films in huis staan, maar teruggekeken vind ik maar een handvol oprecht goed, het grootste gedeelte is gewoon OK. Tis dat alles tot in de puntjes verzorgd is, props, kostuums, acteurs, anders hadden ze nooit zo goed gescoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:36 schreef klappernootopreis het volgende:
Wat mij betreft mogen ze de producties van al die superhelden films wel even op een lager pitje zetten.
Er zijn zoveel goede verhalen geschreven de laatste eeuw, daar kunnen die stripverhaalscenario's niet aan tippen.
Daar kan ik me wel mee in vinden, maar toch de formule werkt vooralsnog en na Endgame staan er sws een nieuwe Spiderman en GotG3 te wachten, laat maar komen ik kijk ze toch welquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik begin vol te raken met het standaard trucje van Marvel, al denk ik dat het na Endgame ook wel over is. En met vol te raken bedoel ik meer de sleetsheid van de films, waardoor de spanning vaak ver te zoeken is. Alle films in huis staan, maar teruggekeken vind ik maar een handvol oprecht goed, het grootste gedeelte is gewoon OK. Tis dat alles tot in de puntjes verzorgd is, props, kostuums, acteurs, anders hadden ze nooit zo goed gescoord.
Betere villains die langer meekunnen dan een enkele film.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel mee in vinden, maar toch de formule werkt vooralsnog en na Endgame staan er sws een nieuwe Spiderman en GotG3 te wachten, laat maar komen ik kijk ze toch wel![]()
Wat zie je het liefst veranderen in MCU?
Kan ik me wel in vinden. Ben een Marvel fan en het hele 10 years project is absoluut bewonderingswaardig te noemen, maar als ik naar de films an sich kijk zijn e rmaar een paar die ik echt fantastisch vind. De rest zijn.... goed, of OK.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik begin vol te raken met het standaard trucje van Marvel, al denk ik dat het na Endgame ook wel over is. En met vol te raken bedoel ik meer de sleetsheid van de films, waardoor de spanning vaak ver te zoeken is. Alle films in huis staan, maar teruggekeken vind ik maar een handvol oprecht goed, het grootste gedeelte is gewoon OK. Tis dat alles tot in de puntjes verzorgd is, props, kostuums, acteurs, anders hadden ze nooit zo goed gescoord.
Loki, Thanos, maar meer daarvan zijn gewenst inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Betere villains die langer meekunnen dan een enkele film.
Annihilus?quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Loki, Thanos, maar meer daarvan zijn gewenst inderdaad
Is dat de boze stiefbroer van Cunnilingus?quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Annihilus?
[ afbeelding ]
yep. met die mechanische tong.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de boze stiefbroer van Cunnilingus?
Ultron kan nog, cloud enzo, maar die heeft Whedon ook gewoon veranderd in slappe hap.quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Loki, Thanos, maar meer daarvan zijn gewenst inderdaad
Da's natuurlijk lastig, want meestal heeft een film toch een opzet, midden en einde.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Betere villains die langer meekunnen dan een enkele film.
Punisher is nog niet gecancelled en er komt ook nog een seizoen Jessica Jones.quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heb echt genoten van The Punisher S2.![]()
Jammer dat dit het einde was van de netflix Marvell series, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Zou graag nog eens The Defenders S2 willen zien.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Punisher is nog niet gecancelled en er komt ook nog een seizoen Jessica Jones.
Breek eens met traditie en maak eens een interessanter geheel met afgeronde subplots per film en begin ontwikkelingen die meerdere films overspannen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's natuurlijk lastig, want meestal heeft een film toch een opzet, midden en einde.
En als aan t einde t kwaad niet verslagen is, zijn mensen ook teleurgesteld.
Of je krijgt zo'n typische "in between" film zoals bij Harry Potter of andere reeksen vaak t geval is.
Daarom is dat met Thanos zo goed gedaan, dat ie steeds als overkoepelende dreiging aanwezig was en nu pas echt de villain.
Teveel last op de schouders van Sophie Turner. Famke Janssen had dit wel voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nieuwe Dark Phoenix trailer is extreem spoilerig, wat nooit een goed teken is. Die film gaat nog slechter worden dan The Last Stand.
Zo briljant is Famke nou ook weer nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teveel last op de schouders van Sophie Turner. Famke Janssen had dit wel voor elkaar gekregen.
Famke Janssen kan niet eens meer emoties tonen door al die cosmetische ingrepenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teveel last op de schouders van Sophie Turner. Famke Janssen had dit wel voor elkaar gekregen.
Erg leuke film! Ik kan me ook niet echt vinden in de kritiek over Brie Larson. Ze is in ieder geval veelbelovend voor de toekomst van de MCUquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net terug van Captain Marvel. Leuke film! Weinig actie maar na infinity war voelt alles een beetje tam aan natuurlijk. Erg leuk om Coulson en Fury als team te zien.
Zitten wel een paar leuke verassingen in de film! En een fijne post movie scene.
Naar mijn mening zijn de zwakste momenten in de marvel films altijd die massa actiescenes, ook in Infinity War. Kleinere actiescenes zijn veel beter.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net terug van Captain Marvel. Leuke film! Weinig actie maar na infinity war voelt alles een beetje tam aan natuurlijk. Erg leuk om Coulson en Fury als team te zien.
Zitten wel een paar leuke verassingen in de film! En een fijne post movie scene.
In de comic's was het toch een man? Of vergis ik me aangezien het niet zo'n bekend personage is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn de zwakste momenten in de marvel films altijd die massa actiescenes, ook in Infinity War. Kleinere actiescenes zijn veel beter.
Brie Larson, ik mag dr als actrice wel, maar ik kan ook wel tegen een vrouwenfilm.
Ik kan alleen pas in het weekend gaan kijken.
Meerdere mensen hebben de rol van Captain Marvel op zich genomen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
In de comic's was het toch een man? Of vergis ik me aangezien het niet zo'n bekend personage is.
https://www.quora.com/Why(...)a-girl-in-the-moviesquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
In de comic's was het toch een man? Of vergis ik me aangezien het niet zo'n bekend personage is.
Tot 2011, ja. Ik vind het wel grappig dat beide Captain Marvels ongeveer tegelijk in de bioscoop komen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.quora.com/Why(...)a-girl-in-the-movies
Zelfs Shazam heette dus ooit Captain Marvel
DC heeft die titel gewoon twee keer laten afsnoepenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.quora.com/Why(...)a-girl-in-the-movies
Zelfs Shazam heette dus ooit Captain Marvel
Ik zei het je toch!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees in veel recensies/commentaren dat de held zelf eigenlijk niet zo leuk is.
Zoutloos, saai, overpowered, weinig karakter, beetje snoeverig.
Metacritic staat maar op 65 voor critics reviewOm over de user score maar ff te zwijgen, want die gaat nergens over.
Ben mijn verwachtingen voor vanavond maar even aan t bijstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |