abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf donderdag 2 januari 2003 @ 01:05:57 #1
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_7659668
nu op tellsell op yorin.
zogenaamde pleisters die je op je bovenlichaam moet plakken en daardoor val je af. je moet de pleisters om de drie dagen vervangen.

kosten ¤99.95 voor een pakket met pleisters voor 1 maand!!! belachelijk duur ook nog eens.

heeft iemand dit ook en wat is je ervaring..... persoonlijk vind ik dit weer een geniaal idee van geldklopperij .

zelf heb ik het gelukkig niet nodig

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_7659906
Ik heb ook plijsters te koop . :-) 50 euro en daar val je ook van af MITS je de gebruiksaanwijzing volgt.

Gebruiksaanwijzing : get your fat ass to the gym.

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_7659960
Dus eigenlijk is je vraag of er iemand zo stom was om in die Telsell-reclames te trappen?

Kan me niet voorstellen dat zoiets zou werken...

Are you pondering what I'm pondering?
pi_7660004
Volgens mij werken ze alleen als je ze een paar dagen op je mond plakt!
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_7661837
Sja... het is naar mijn mening pure geldklopperij.
Waarschijnlijk zit er in de verpakking een beschrijving waar ook op staat dat je minder moet eten, meer moet bewegen etc. etc.

Volgens mij is lijnen nog steeds iets wat je alleen kan doen op pure wilskracht!

pi_7661860
wat belachelijk. Ik zag het ook, god wat zou dat makkelijk zijn zeg maar ik geloof er geen barst van.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7661873
Ik denk dat de mensen die het gekocht hebben zich een beetje schamen en het niet hier durven te melden.

* Lucille moet wel lachen om de claim van het product.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7663901
Je krijgt er afslank middelen bij en een beweeg progamma.... Wat voor nut hebben die plijsters denk je?
  donderdag 2 januari 2003 @ 13:15:38 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_7663973
Er zal, zoals bij al die TellSell middelen, inderdaad wel bij staan (in de kleine lettertjes) dat je voor een optimaal resultaat ook een goed dieet en beweging nodig hebt.

Maargoed als je dat doet (bewegen en goed eten) val je ook af zonder die pleisters.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')