lkkr rustigquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of zijn moeder komt elke week poetsen en zijn was ophalen.
Die gozer is echt niet goed.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:43 schreef mamakarina het volgende:
Die Mike... ik lig echt in een deuk
Alles beter dan die luie kaaslul.quote:
Ik moet ze allebei niet.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles beter dan die luie kaaslul.
geen mm inlevingsvermogen over hoe iemand anders iets kan voelenquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ohoh Shelley hou je grove smoel tegen Lotus. Wat valt die door de mand zeg.
Echt he? Een komediant?quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:44 schreef mamakarina het volgende:
Mike valt toch keihard door de mand... Groep dit, groep dat... maar ondertussen vindt ie dat het huisje van hem is....
In principe deelt Mike nu wel alles met iedereen. Ondertussen willen Ger en shelley alleen maar shit voor zichzelf claimen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:44 schreef mamakarina het volgende:
Mike valt toch keihard door de mand... Groep dit, groep dat... maar ondertussen vindt ie dat het huisje van hem is....
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ohoh Shelley hou je grove smoel tegen Lotus. Wat valt die door de mand zeg, zou die weer een gesprek hebben gehad dat ze zichzelf meer moet laten zien anders een toneelhaak.
Nou... ik ben in deze voor de kaaslul en de clown. Laat die Mike maar ff beseffen dat ie het roer niet in handen heeft....quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles beter dan die luie kaaslul.
praat ook als iemand van 6-14quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
geen mm inlevingsvermogen over hoe iemand anders iets kan voelen
En nu weet mike hoe het is om niet uitgenodigd te worden net als de musketiers toen die andere keerquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:44 schreef mamakarina het volgende:
Ik zou alles van die Gerrit eruit gooien en zeggen ik slaap hier vannacht je rot maar op.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:47 schreef snetje het volgende:
Mooi ...Lotus neemt haar plek weer in...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:45 schreef Soulraven het volgende:
En shelley kan nu wel beweren dat ze haar niet wilde kwetsen. Een uur geleden had ze het er nog over hoe lotus zou flippen.
quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:47 schreef snetje het volgende:
Mooi ...Lotus neemt haar plek weer in...
[ afbeelding ]
Heeft John nog gedaan.quote:
Maar het leuke is dat , wanneer hij zichzelf wil verdedigen of een punt wil maken, dat dan weer alles van hem is... met zíjn geld.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
In principe deelt Mike nu wel alles met iedereen. Ondertussen willen Ger en shelley alleen maar shit voor zichzelf claimen.
Dat dus. Ze hebben Gerrit en shelley een week alleen gegund en die twee zijn ondankbare walgelijke mensen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou alles van die Gerrit eruit gooien en zeggen ik slaap hier vannacht je rot maar op.
Ben blij dat veel mensen zien hoe ze echt is.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:47 schreef Mylene het volgende:
Shelly vond het prachtig dat Gerrit die persoonlijke foto's van Lotus verwijderde, takke wijf.
Hee dat zijn mijn favorietenquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:47 schreef mario390 het volgende:
mike vallt zeker niet door de maand dat zijn Herit,Tim,Franny,Shelly
Toen hadden ze brenda dus eigenlijk vast mogen binden, wat een verhaalquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:46 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
En nu weet mike hoe het is om niet uitgenodigd te worden net als de musketiers toen die andere keer
Dat hebben Joa en Tim verzonnen (febo)quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hebben Gerrit en shelley een week alleen gegund en die twee zijn ondankbare walgelijke mensen.
Eerder heel verdrietig.quote:
Ben ik het niet mee eens. Gerrit en shelley hebben vrij weinig toegevoegd aan utopia dus hebben wat mij betreft ook weinig claim op wat dan ook.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:48 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Maar het leuke is dat , wanneer hij zichzelf wil verdedigen of een punt wil maken, dat dan weer alles van hem is... met zíjn geld.
Ga je toch lekker onafhankelijk Mike! Het geld van dit huisje is allemaal bij elkaar gesprokkeld binnen utopia, met utopia spullen.. dus van iedereen
Ditquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hebben Gerrit en shelley een week alleen gegund en die twee zijn ondankbare walgelijke mensen.
quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:48 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Maar het leuke is dat , wanneer hij zichzelf wil verdedigen of een punt wil maken, dat dan weer alles van hem is... met zíjn geld.
Ga je toch lekker onafhankelijk Mike! Het geld van dit huisje is allemaal bij elkaar gesprokkeld binnen utopia, met utopia spullen.. dus van iedereen
Alsof die gerrit dat weet.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:49 schreef onpartijdigert het volgende:
tsja, was wel minder tv geweest, mar hij had ook de stel-latjes er af kunnen halen, glas heel.
en vergeet nog even aan Brendon er bij te vertellen dat Joa heel behulpzaam een hamer aan gafquote:
nou ik niet hoor, Mike is koekieloekiequote:Op dinsdag 4 december 2018 20:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Iedereen in utopia lachen en bij de streamers allemaal een hoge bloeddruk
![]()
![]()
Nee Ze huilde. Denk dat ze nooit meer met die twee gaat praten. Zij is er eentje van de silent treatment volgens mij.quote:
Kraken ? Das iets voor Lotusquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:49 schreef Inca het volgende:
Wanneer gaan ze het huisje Chris en Hiske kraken?
dat kan...quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Gerrit en shelley hebben vrij weinig toegevoegd aan utopia dus hebben wat mij betreft ook weinig claim op wat dan ook.
quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nou ik niet hoor, Mike is koekieloekie
ik zie nu niet jemand lachen,eher 2 huilenquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Iedereen in utopia lachen en bij de streamers allemaal een hoge bloeddruk
![]()
![]()
Is die Yurt ook zeker van iedereen?quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:48 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Dat doet hij heel vaak en dan moeten we zijn verhaal 100x horenquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike slaat een beetje door geloof ik
absoluut... ik zeg een gezellig slaapfeestje met zn allen in de yurt... en vooral Mike niet uitnodigenquote:
Ja, alsof hij de enige is, man o man. Gerrit geef er ook weer een andere draai. Shelly hangt ook weer de huichelaar uit.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mike verteld het verhaal helemaal verkeerd
Een uur geleden "Lotus gaat zo flippen. Hahaha"quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:53 schreef snetje het volgende:
Shelley: Ik wilde echt niets uit het verleden oprakelen als ik had geweten had ik het niet gedaan..
[ afbeelding ]
Lotus heeft gisteren duidelijk aangegeven dat alles bleef staan zoals het was...
ja denk ens en keer nach,en denk niet nur met dr kutquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:53 schreef snetje het volgende:
Shelley: Ik wilde echt niets uit het verleden oprakelen als ik had geweten had ik het niet gedaan..
[ afbeelding ]
Lotus heeft gisteren duidelijk aangegeven dat alles bleef staan zoals het was...
quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mike: Ze hebben de fotos van Lotus in een kratje gedaan om het raam door te keilen
![]()
![]()
![]()
![]()
ja idd zij weet het nietquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze weet toch nog niet dat ze t willlen claimen of mis ik iets![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:55 schreef onpartijdigert het volgende:
hiske komt weer GEZELLIG hahahaha LEUK doen
Wie zou er heen willen met gezond verstand? Vieze koude stink tentquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:54 schreef mamakarina het volgende:
[..]
absoluut... ik zeg een gezellig slaapfeestje met zn allen in de yurt... en vooral Mike niet uitnodigen
Nog geen beurt gehad vandaag?quote:
nee hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mike had ze gewoon niet moeten opsluiten.
KLAAR
Die wist allang hoe Gerrit zou reageren... hij heeft een klein voorproefje gegeven met de douche toen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
KLAAR
Ach beetje actie in de hutquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
KLAAR
Yup de Febo wil wel commotie maar niet te lang morgen weer samen ontbijtenquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, alsof hij de enige is, man o man. Gerrit geef er ook weer een andere draai. Shelly hangt ook weer de huichelaar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |