Ha leuk! Volgens mij zijn het maar kleine “klasjes” vanwege Corona, dus leuk en toevallig dat je ook de 7e gaat. Kreeg jij de kleeddatum gelijk mee? Dan ga ik toch nog even contact opnemen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:39 schreef Supertex het volgende:
Hoi Martijnh89
Ik sta ook ingeschreven voor 7 september.!
Kleding datum 19.08
Ja eerst aanmelding ARB, dan uitnodiging kleden. (kleeddatum+- twee weken voor opkomst ARB)quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:11 schreef Martijnh89 het volgende:
[..]
Geen probleem, leuk te horen! Begin september de ARB, dus hopelijk zien we elkaar snel.
@:galepinjo, de uitnodiging voor het kleden, kreeg je die pas na je aanmelding voor de ARB? Ik heb daar nu nog niets van vernomen, maar neem aan dat dat bij mij dan in augustus zal zijn.
Facebook pagina Reservistenschool is ook interessant om te volgen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:24 schreef Supertex het volgende:
Volgens 20 Natres Facebook pagina, 32 aspirant ipv 48
Top. Bedanktquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:24 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Facebook pagina Reservistenschool is ook interessant om te volgen.
Gezellig 👍quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:36 schreef Martijnh89 het volgende:
Bedankt voor de reacties allen! Gelijk even contact opgenomen, en kleeddag is ook ingepland. 19 august ook @:supertex. Wellicht tot dan, en anders zeker 7 september. ;-)
Militair nummer.quote:Op maandag 15 juni 2020 22:31 schreef Steph2017 het volgende:
Hi iedereen, ik ben nog niet echt bekend met het jargon, zou iemand mij kunnen vertellen wat een WID is? Iemand vroeg mij namelijk wat mijn WID is, inzake de AMO. Ik hoor graag van jullie.
Bijna alles in woodland, alleen de rugzak in NFP.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:19 schreef Supertex het volgende:
Heb je de nieuwe camouflage gekregen of de huidige?
Ik ben blij voor jou !quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:30 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Bijna alles in woodland, alleen de rugzak in NFP.
Leuk om te horen! Ik begreep al dat het aardig wat spullen zijn die je meekrijgt inderdaad. Vreemd van dat passen, was daar een reden voor? Bij de rest was het dus een klein gokje dat de juiste maar werd meegenomen?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:09 schreef Galepinjo het volgende:
Zo, vandaag de naam van dit topic eer aan gedaan en de kleed dag gehad.
Wat een berg spul! Had niet veel ruimte meer over in m’n fiesta’tje.
Eea was een beetje arbitrair, een deel had wel DT fitting een ander deel niet. Ook nog wat dingetjes op nalevering, hopen dat het vlot binnenkomt.
Thuis de kleding ontdaan van verpakkingsmateriaal, initialen op de labels gezet en bezig een deel alvast te wassen.
Zin in!
2021 op z'n vroegstquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:30 schreef Cristvan het volgende:
Weet iemand misschien wanneer de nieuwe camotoegepast en gelevers gaat worden? dus ook de kleding.
Anticiperen en planning....ik ben een oud militair 😉quote:Op maandag 6 juli 2020 22:29 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je was van plan hem zelf te kopen?
Echte reservist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |