Mooi, gefeliciteerd! Dat duurde nog even dus... dan kan ik er ook nog wel wat weekjes aanplakken. Hopelijk snel antwoord!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:21 schreef Galepinjo het volgende:
Was ff wachten maar vandaag mijn aantellingsbeschikking ontvangen.
Hopelijk snel ARB en dan door naar 10 Natres.
Thx! In mijn geval zal het feit dat ik een tijd in het buitenland gewerkt hebt ook wel bijgedragen hebben aan de termijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:54 schreef Martijnh89 het volgende:
[..]
Mooi, gefeliciteerd! Dat duurde nog even dus... dan kan ik er ook nog wel wat weekjes aanplakken. Hopelijk snel antwoord!
Ja dat speelt bij mij helaas ook, dus dat voegt misschien ook nog wat tijd aan het wachten toe. Achja, we wachten rustig af!quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:12 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Thx! In mijn geval zal het feit dat ik een tijd in het buitenland gewerkt hebt ook wel bijgedragen hebben aan de termijn.
Inmiddels ook al gecontacteerd voor het inplannen van de AMO-R . (Termen ARB en AMO-R worden binnen de organisatie door elkaar gebruikt blijkbaar?)
Als ik m’n eerste keus krijg ergens eind maart. Maar nog niks definitief.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:50 schreef Martijnh89 het volgende:
[..]
Ja dat speelt bij mij helaas ook, dus dat voegt misschien ook nog wat tijd aan het wachten toe. Achja, we wachten rustig af!
Goed om te horen, wanneer sta je ingepland?
Mooi nieuws! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:11 schreef Martijnh89 het volgende:
Vandaag gebeld door defensie, of het klopt dat ik mijn sollicitatie had ingetrokken. Dat was niet het geval, dus waarschijnlijk een foutje in het systeem. Verder was namelijk alles in orde, dus men wou het even zeker weten. Erg blij dat ze gebeld hebben uiteraard.
Het veiligheidsonderzoek was half februari al binnen, dat was dus nog geen 3 weken werk! Nu wachten op de brief, maar telefonisch al bevestiging gehad dat alles in orde was. Dan snel de ARB/AMO-R inplannen. Hele traject van informatiebijeenkomst (oktober) tot en met aanstelling (februari) is dan eigenlijk erg vlot verlopen. Kan niet wachten te starten!
Oké net geweest en ze streven nu naar zes maanden. Morgen maar meteen solliciteren.quote:Op maandag 16 december 2019 12:17 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Afwachten maar dan.. Ik heb gelijk na m'n GO een voorwaardelijk aanstellingsgesprek gehad (onder voorbehoud van VGB).
[..]
Tja, veel wachten in het traject. Ik ben begonnen met kijken in April, heb begin Juli voorlichting gedaan, PO en GO eind September. Denk dat ik vanaf eerste interesse tot ARB rustig een jaar verder ben.
Succes!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké net geweest en ze streven nu naar zes maanden. Morgen maar meteen solliciteren.Tot aanstelling zou dan 2 tot 4 maanden moeten duren en daarna de ARB.
Zin
Ben benieuwd of het gezien de Corona maatregelen nog doorgaat..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:36 schreef Galepinjo het volgende:
Definitieve oproep binnen,
23/3 kleden en vanaf 29/3 ARB bij school luchtmobiel op schaarsbergen. Zin in!
Ben benieuwd wat ze te melden hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:25 schreef Martijnh89 het volgende:
Ja inderdaad, benieuwd of het doorgaat. Ik wacht nog steeds op de beloofde brief, ondanks melding eind februari dat alles in orde was. Misschien dat ik maar even bel maandag, inplannen zou fijn zijn.
Dat het voorlopig helaas niet doorgaat.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze te melden hebben.
Had ik via de tam tam ook al vernomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:57 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat het voorlopig helaas niet doorgaat.
Ja wie weet! Sta nu ingepland voor eind juni. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:00 schreef Martijnh89 het volgende:
Ik ondertussen ook, en de brief. Ik kon nog niets nieuws plannen, er wordt contact opgenomen wanneer het weer kan. Wie weet straks alsnog dezelfde ARB. ;-)
Dat gaat hem niet worden nee. Op dit moment wordt de PO van hoge prioriteit functies weer opgestart. Daarna zullen de 'normale' functies komen en als laatste verwacht ik pas weer de reservisten. En ze moeten natuurlijk een hoop inhalen, dus ik vrees dat dat inderdaad wel even kan duren.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:39 schreef PietertjeEffeWisselen het volgende:
Hee, ik lees al een tijdje mee. Ik heb namelijk ook gesolliciteerd als reservist bij defensie.
Ik heb mijn sollicitatie (begin februari) en vragenlijsten (begin maart) helaas nét voor de hele corona uitbraak ingeleverd. Ik zit dus al vanaf begin maart te wachten op mijn PO. Ik heb een mailtje gestuurd met hoelang ze verwachten dat het nog duurt voordat ik naar Amsterdam mag komen. Ze zeiden dat de keuringen voor reservisten nog niet zijn opgestart en dat het misschien wel tot laatste kwartaal 2020 zou kunnen duren (SLIK). Geduld hebben denk ik maar. Ik had gehoopt dat ik van de zomer de AMO zou kunnen doen, maar dat gaat em niet meer worden denk ik.
Denk het ook niet, er zijn ook diverse AMO's uitgevallen, dus dat stropt ook op. Ik zou eerst ergens in maart gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:39 schreef PietertjeEffeWisselen het volgende:
Hee, ik lees al een tijdje mee. Ik heb namelijk ook gesolliciteerd als reservist bij defensie.
Ik heb mijn sollicitatie (begin februari) en vragenlijsten (begin maart) helaas nét voor de hele corona uitbraak ingeleverd. Ik zit dus al vanaf begin maart te wachten op mijn PO. Ik heb een mailtje gestuurd met hoelang ze verwachten dat het nog duurt voordat ik naar Amsterdam mag komen. Ze zeiden dat de keuringen voor reservisten nog niet zijn opgestart en dat het misschien wel tot laatste kwartaal 2020 zou kunnen duren (SLIK). Geduld hebben denk ik maar. Ik had gehoopt dat ik van de zomer de AMO zou kunnen doen, maar dat gaat em niet meer worden denk ik.
Goed om te horen! Fijn dat het door gaat. Ik ben nog niet ingepland, maar aangegeven werd dat met mij contact wordt opgenomen zodra het weer kan. Grote kans dat er ondertussen een redelijke “wachtlijst” staat, dus hopelijk hoor ik er snel van en kan ik ook gaan uitkijken naar kleden en ARB. Succes alvast! Hou ons zeker op de hoogte van hoe je alles ervaart.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:44 schreef Galepinjo het volgende:
vooralsnog lijkt het erop dat het feest doorgaat![]()
16/6 kleden. zin in.
Zal ik doen! Hoop voor je dat het allemaal niet heel lang gaat duren.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:32 schreef Martijnh89 het volgende:
[..]
Goed om te horen! Fijn dat het door gaat. Ik ben nog niet ingepland, maar aangegeven werd dat met mij contact wordt opgenomen zodra het weer kan. Grote kans dat er ondertussen een redelijke “wachtlijst” staat, dus hopelijk hoor ik er snel van en kan ik ook gaan uitkijken naar kleden en ARB. Succes alvast! Hou ons zeker op de hoogte van hoe je alles ervaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |