Maar ik ben wel lekker chips aan het eten, dat is dan wel weer fijn.quote:Op maandag 3 december 2018 22:09 schreef Goudenvis het volgende:
Veel waardelozer dan VK gaat het in elk geval niet worden...
Smakelijkquote:Op maandag 3 december 2018 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar ik ben wel lekker chips aan het eten, dat is dan wel weer fijn.
Haten op kwark.quote:Op maandag 3 december 2018 22:09 schreef Goudenvis het volgende:
Veel waardelozer dan VK gaat het in elk geval niet worden...
Wat te verbergen?quote:Op maandag 3 december 2018 23:04 schreef Goudenvis het volgende:
Zou best wel mod willen worden hier om klb great again te maken en Danny te helpen met wat dingen maar dan moet ik m'n id kaart sturenvan m'n leven lang niet
Kijk Danny lijkt me een goeie kerel hoor maar heb liever niet dat m'n gegevens bij hem terecht komenquote:
Ah Kokkie is ook gearriveerd!quote:Op maandag 4 maart 2019 21:14 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik onthou mijzelf van stemming.
Gun het je van harte, maar zo te zien wordt het em niet.
Wel zielig ergens, je kan echt werkelijkwaar niks bereiken.
Maakt me niks uit, was gewoon even benieuwd.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een deceptie moet dit zijn voor TS.
Strontvliegen jaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Een zak stront trekt nou eenmaal vliegen aan.
In ieder geval met opgeheven hoofd.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:18 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maakt me niks uit, was gewoon even benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |