Echt he. Laat me wel chill.quote:Op maandag 3 december 2018 21:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als wij het stokje overnemen van HK en VK
quote:Op maandag 3 december 2018 21:42 schreef Goudenvis het volgende:
Had toch een andere uitkomst verwacht![]()
Waaromquote:Op maandag 3 december 2018 21:42 schreef Goudenvis het volgende:
Had toch een andere uitkomst verwacht![]()
Ik denk dat je het wel zou kunnen, zeker na het heengaan van je vissen ga ik er van uit dat je dit volwassen opvat en daarmee ook de verantwoordelijkheid van de wisselende stemming op dit forum kan beheersenquote:Op maandag 3 december 2018 21:26 schreef Goudenvis het volgende:
Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik bedoel ik ben toch een user voor het volk. Ik ben er niet enkel voor de elite zoals HK en VK dat wel zijn.
Poll: Zou ik een geschikte mod zijn?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 3 december 2018 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom
Zowat al je topics worden gesloten, en dat gebeurt niet zo snel in KLB.
Als hij niet het niveau van Vogeltjesdans nastreefde had ik hem een kans willen geven. Maar helaas is het kommer en kwel.quote:
Het is nou niet alsof jij nou op zo’n hoog niveau postquote:Op maandag 3 december 2018 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij niet het niveau van Vogeltjesdans nastreefde had ik hem een kans willen geven. Maar helaas is het kommer en kwel.
quote:Op maandag 3 december 2018 22:02 schreef wollah het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof jij nou op zo’n hoog niveau post
quote:Op maandag 3 december 2018 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij niet het niveau van Vogeltjesdans nastreefde had ik hem een kans willen geven. Maar helaas is het kommer en kwel.
quote:Op maandag 3 december 2018 22:02 schreef wollah het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof jij nou op zo’n hoog niveau post
Maar ik ben wel lekker chips aan het eten, dat is dan wel weer fijn.quote:Op maandag 3 december 2018 22:09 schreef Goudenvis het volgende:
Veel waardelozer dan VK gaat het in elk geval niet worden...
Smakelijkquote:Op maandag 3 december 2018 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar ik ben wel lekker chips aan het eten, dat is dan wel weer fijn.
Haten op kwark.quote:Op maandag 3 december 2018 22:09 schreef Goudenvis het volgende:
Veel waardelozer dan VK gaat het in elk geval niet worden...
Wat te verbergen?quote:Op maandag 3 december 2018 23:04 schreef Goudenvis het volgende:
Zou best wel mod willen worden hier om klb great again te maken en Danny te helpen met wat dingen maar dan moet ik m'n id kaart sturenvan m'n leven lang niet
Kijk Danny lijkt me een goeie kerel hoor maar heb liever niet dat m'n gegevens bij hem terecht komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |