quote:DIY= do it yourself
Op donderdag 2 januari 2003 00:16 schreef Sneakie het volgende:
Heeft iemand misschien een idee waar ik patches in winkels zou krijgen in limburg?(dus van die opnaai dingen van punkbands etc)
en voor de mainstream kids: www.large.nl
quote:Lol bij mij gaat diy niet op al zou ik het willen, heb helemaal geen naaiskills, het lukt me net om zo'n ding ergens op te naaien
Op donderdag 2 januari 2003 00:18 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
DIY= do it yourself
en voor de mainstream kids: www.large.nl
quote:Kom op zeg, weet je hoe easy het is om te naaien
Op donderdag 2 januari 2003 00:25 schreef Sneakie het volgende:[..]
Lol bij mij gaat diy niet op al zou ik het willen, heb helemaal geen naaiskills, het lukt me net om zo'n ding ergens op te naaien
Anders vraag je Mandy het op te naaien?
quote:Ik zie in je profiel dat je in Kerkrade woont, misschien zou je het eens bij Satisfaction kunnen proberen? (Platenzaak in Heerlen, ik neem aan dat je die kent
Op donderdag 2 januari 2003 00:16 schreef Sneakie het volgende:
Heeft iemand misschien een idee waar ik patches in winkels zou krijgen in limburg?(dus van die opnaai dingen van punkbands etc)
Het blad bestellen kost je niks.
Perfect voor begin punx, metalheads die nog niet ergens heen mogen.
Want patches shirts kan je het beste op het concert zelf aanschaffen.
quote:Moet er wel net een concert van die band zijn, en je moet er ook maar net geld voor hebben
Op donderdag 2 januari 2003 09:48 schreef GeaK het volgende:Want patches shirts kan je het beste op het concert zelf aanschaffen.
quote:ach zijn al antwoorden genoeg gegeven
Op donderdag 2 januari 2003 10:41 schreef Lucille het volgende:
Gezien het feit dat het vorige topic over patches Patches! dicht is gegaan met de verwijzing richting [centraal] Ik zoek een kledingstuk topic, denk ik dat dit topic niet lang meer open zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |