quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Youp van 't Hekquote:Op maandag 3 december 2018 20:01 schreef Snowsquall het volgende:
Een maatje?? Je bent toch geen haring???
Cruisen mag ookquote:Op maandag 3 december 2018 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Of je effe meewil naar Nieuw-Zeeland.
Iemand die een hekel aan je heeft wellicht?quote:Op maandag 3 december 2018 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je vraagt je oprecht af wie dit soort mensen opgeeft en wie in de omgeving van zo'n man denkt dat t een goed idee is dat ie date op tv
Rouwadvertenties... Heden is heengegaan, mijn allerliefste man, mijn levenskamaraat en maatje. Alsof je godverdomme een haring bent.quote:
Ja dit dus. Wtf is hetquote:
Schatzoeker?quote:
quote:Op maandag 3 december 2018 20:06 schreef brongteker het volgende:
Boeien, hij ziet zichzelf niet terug, die mensen hebben geen tv.
Jaweeel, op zolder, achter het schot.quote:Op maandag 3 december 2018 20:06 schreef brongteker het volgende:
Boeien, hij ziet zichzelf niet terug, die mensen hebben geen tv.
komen uit Spakenburgquote:Op maandag 3 december 2018 20:07 schreef brongteker het volgende:
Ik spring even later in hoor, maar is dit een dochter en vader?
Zij denkt, 'Die kroes is binnen'quote:Op maandag 3 december 2018 20:08 schreef itchycoo het volgende:
Nog wel telefonisch contact willen hebben
Moederskindjequote:Op maandag 3 december 2018 20:09 schreef brongteker het volgende:
Waarom wil je zo graag benadrukken dat je uit een strenggelovige gemeenschap komt als je het zelf niet bent
Ja dat jaquote:Op maandag 3 december 2018 20:10 schreef Protoplanet het volgende:
Ik heb hem alleen nog maar horen praten over wat z'n ouders willen
Heeft hij zelf ook een mening?
ja alles wat Mama wilquote:Op maandag 3 december 2018 20:10 schreef Protoplanet het volgende:
Ik heb hem alleen nog maar horen praten over wat z'n ouders willen
Heeft hij zelf ook een mening?
quote:Op maandag 3 december 2018 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze meneer: Ja jeweetoooo Joe waar iiewwk woooehh kaaa zaa
Ik begrijp er niks van
Dat was de humor denk ik.quote:Op maandag 3 december 2018 20:16 schreef over_hedge het volgende:
Sloeg hij nou een kruisje? Hij was zelf toch niet gelovig
aaah, ja. Hebben we de humor toch nog gevondenquote:
net mijn levenquote:Op maandag 3 december 2018 20:17 schreef Protoplanet het volgende:
Alle dates in dit programma draaien nergens op uit
Dit zegt iemand op zijn facebook:quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:22 schreef golfer het volgende:
Ser-gioooo wil zijn fiets terug!
https://www.facebook.com/sergio.g.vyent/videos/10156031867481446/
quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit zegt iemand op zijn facebook:
Liefde is... delen wat je lief hebt.
ben jij die andere gast van die date ofzo? Ja het kwam wat gemeen over, maar aan de andere kant is hij ook gewoon eerlijk over dat het hem daar totaal niet om te doen is.quote:Op dinsdag 4 december 2018 14:31 schreef Coeus het volgende:
‘Ik heb vrienden genoeg’ en dat mannetje wil acteur worden... wat een ontzettend neppersoon! Álles aan hem was een houding. Ik vermoed dat hij zichzelf enorm interessant wil voordoen: houdingen, pauzes en alles beter weten. Hoe kun je nou op iemand vallen die compleet fake is?! Wat een mislukte amateur is dat, bah!
Idd. Eindelijk iemand die nee zegt tegen dat verder-als-vrienden gedoequote:Op dinsdag 4 december 2018 19:11 schreef itchycoo het volgende:
[..]
ben jij die andere gast van die date ofzo? Ja het kwam wat gemeen over, maar aan de andere kant is hij ook gewoon eerlijk over dat het hem daar totaal niet om te doen is.
hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2018 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit zegt iemand op zijn facebook:
Liefde is... delen wat je lief hebt.
Ditquote:
Ze ziet het aan je aura, van salamiquote:Op dinsdag 4 december 2018 19:29 schreef yosander het volgende:
Godver ik eet nu pizza HOE WEER ZIJ DIT
Bijna, mijn aura bestaat uit tonijnquote:Op dinsdag 4 december 2018 19:30 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ze ziet het aan je aura, van salami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |