Hij gaat van 9u tot 12u even wennen bij de opvan zodat hij daar 1 flesje en een dutje kan doen. Ik ben zooooo benieuwd. Mijn vriend neemt vrij om de intake samen te doen; want vlg mij word ik 1 brok emoties
Overigens wel een goed gevoel bij kdv hoor! Hier zitten alle neefjes en nichtjes ook en die hebben het er erg naar hun zin

Haha peace zo herkenbaar... Ook herkenbaar dat als hij dan eenmaal bij de papa is (en ik dus de handen vrij); ik er dan nog steeds constant bij zit/omheen cirkel ofzo
hetzusjevan; oh bah dat is ook niks als je een slechte ervaring hebt gehad.. hopelijk kun iets regelen voor ze écht moet

Hier gaat ie 1 dag naar kdv en 1 dag bij schoonmoeder. 2 dagen ben ik thuis en mijn vriend kan 1 dag vanaf thuis werken (wordt geteld als een halve dag dan); dus op zich niet veel kdv maar toch! Spannend is het wel

NJ; en?? Ook een goeie nacht gehad?? Ik hoop het heel erg voor je

Even bijkomen is toch wel fijn na zoveel trouble

Hopelijk vandaag ook weer een fijne dag

VKV; zo te lezen al een boel ervaringen en ik denk dat de tip qua slaappatroon/ritme/regelmaat idd 1 van de belangrijkste is; vooral voor 's avonds. Ik pen ook even neer hoe wij het doen; maar ik heb qua slapen echt een ontzettend makkelijke baby; dus dan is het 'makkelijk' praten

Tijn is nu bijna 2 maand en vooral ons avond ritueel doen we vanaf 3 weken 's avonds steeds hetzelfde:
22u/22u30 nemen we Tijn mee naar zijn kamer; schone luier; zijn pyajamapakje krijgt hij aan en dan krijgt hij zijn laatste flesje door de papa. De rolluiken zijn dan dicht en licht helemaal gedimd. Papa zit in de stoel op zijn kamer en geeft hem daar zijn laatste flesje. Als hij daarmee klaar is; geboert heeft, dan is hij meestal half/half in slaap aan het vallen al. Papa doet hem in de puckababy en stopt hem in bed. Soms wordt hij dan weer half wakker; maar we wachten niet tot hij in slaap valt. Hij slaapt naast onze kamer en horen hem dus meteen als hij echt gaat huilen. Soms jengelt hij wat (scheetje dwars of gewoon wat geluidjes maken); maar zolang hij niet écht huilt, gaan we ook niet kijken. Als hij écht huilt, gaat de papa naar hem toe. Haalt hem er even uit; gaat weer in de stoel zitten om hem te troosten. Is hij weer rustig? Dan leggen we hem zo weer te bed. Dit moeten we soms een keer herhalen maar hier valt hij meestal binnen het half uur/max. een uur zelf in slaap (en dan is het 2 a 3 keer herhalen qua troosten.
Om 4/5/6u komt hij voor nog een flesje. Die maak ik dan klaar. Lampen weer gedimd en ik praat eigenlijk snachts nagenoeg niet met hem.. Ik verschoon hem en geef het flesje. Daarna op mijn schouder voor boertje en ik wacht een 5 a 10 minuten. Meestal is hij dan al in slaap gevallen op mij en kan ik hem zo weer in bed leggen. Dan slaapt ie gelijk weer een 3 a 4-tal uur verder.
's Morgens dus om 7/8/9u weer wakker. Wederom verschonen en flesje en als het 7/8u dan leg ik hem weer terug in bed. Daarna slaapt hij soms nog eens tot 10/11u; soms is hij toch al eerder wakker en wil hij niet meer in bed blijven liggen en haal ik hem er uit. Dan ga ik hem uitbundig begroeten en rolluiken open en kleren voor overdag gaan aan (wat resulteert in heel veel blije lachjes naar mama

)
En overdag leg ik hem eigenlijk verder niet in bed maar in de box; en blijft hij bij me beneden en probeer vooral op signalen te letten. Overdag is er nog niet echt een ritme. Soms is hij maar een half uurtje wakker (flesje gedronken en that's it) en wil meteen al weer slapen; soms is hij na anderhalf uur nog niet moe genoeg en wil nog wat bij mama rond kijken. Ik pas me aan aan wat hij wil. Het wanhopig wegleggen omdat er zoveel uur tss zit en hij 'moet' slapen; dat werkt hier alleen maar frustrerend. Is hij moe maar wil maar niet toegeven aan zijn slaap? Dan gaat hij hier in de draagdoek en blijft hij de hele dag lekker plakken bij mama; dat vindt hij meestal wel prima en slaapt dan alsnog wel

Helsinki; goed om even te bellen idd ! Dat geeft wellicht wat duidelijkheid

(en ik moet mijn eigen advies volgen want mij cts is nog niet weg; wel verbeterd maar nog steeds aanwezig en moet toch maar eens de huisarts bellen en het laten checken...)
Sillie huuuu 5 nachtvoedingen

Ik hoop gauw dat jullie je doorslaapbaby weer terug hebben

Oh NJ sterkte de komende tijd...
Tink 's avonds drinkt Tijn ook meer dan overdag.. In het begin ook om het uur/anderhalf uur. Ik legde hem toen ook steeds aan en uiteindelijk ging mijn bv er ook in mee. Nu overdag 3 a 4u er tussen alleen 's avonds nog vaak 2u er tussen voor zijn laatste voeding. 's Avonds lijkt hij net wat meer honger te hebben. Extra flesje is dan wel een goeie

Deden we hier ook al snel (gekolfd en uiteindelijk kv)
PKM die schreeuwhuiltjes van krampen zijn zo vreselijk he... idd ook een ritme; helaas niet het gewenste ritme

exode fijn dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk op een goed/vlot herstel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7