En waar gaat Lotus dan?quote:Op maandag 3 december 2018 12:23 schreef Sambalbaai het volgende:
Ok, Franny mag uiteindelijk in de yurt. Tim gaat op de grond en dan mag Franny in Tims bed.
Welnee..TimoTeef test zijn manipulatie-skills uit op Frutsel.. die eindelijk tegensputtert.. Maar het blijft een lekker ding en ik kan niet van je af blijven Aldus TimoHengst tegen Fruts die op een matras in de Tent "mag"quote:Op maandag 3 december 2018 12:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dat gaat nog wel barsten tussen Joa en Tim/Franny
Hij is sowieso aso en een hele grote, kijk maar naar die genieppige oogjes van hem.quote:Op maandag 3 december 2018 12:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Tim geeft toe dat hij asociaal geweest is en dat hij zich niet kan beheersen als Franny bij hem ligt.
Franny tegen Tim: waarom ga jij niet bij Merel, dan ga ik bij jou in je bed.
Gerrit: jaaaaa dat is een goede.
Franny: ik vind het niet leuk dat jullie niet aan mij denken. Kom ik eens een keer voor mezelf op....Ga jij maar bij Merel.
Dat zou een leuke ontwikkeling zijn, wil Mike dan wel eens zienquote:
zeggen toch alle kinnkindquote:Op maandag 3 december 2018 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kin kind haha lachen met jou als manon bijnaam kreeg of jou andere favorieten ging je huiolen beetje hypocriet nu he bah
Merel: tief op, Lotus komt er echt niet bij.quote:Op maandag 3 december 2018 12:31 schreef Gooddeal het volgende:
Chris draait merel ff op dat er 1 bij haar komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |