klopt, ontvang als het goed is het meeste loon wat ik ooit gekregen heb aan het eind van deze maandquote:
oke bedankt Hans!quote:Op maandag 3 december 2018 11:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
wie moet dan de mijn ex is kut topics openen
Was gisteren al een anderequote:Op maandag 3 december 2018 11:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
wie moet dan de mijn ex is kut topics openen
gun mij een baantje neefquote:Op maandag 3 december 2018 11:06 schreef Mattchat het volgende:
Werken om te leven![]()
24 uur pw, 1790 netto![]()
Krijg nog zelfs zorgtoeslag![]()
Fulltime werken![]()
Dief van je eigen centen zijn
Hoeveel uur heb je dan uiteindelijk in totaal gewerkt in december aan het eind van deze maand?quote:
Die zware leef niffo, zware leef.quote:Op maandag 3 december 2018 10:58 schreef jigggy het volgende:
De feestdagenperiode in de detailhandel valt me nu al zwaar, heb nu 7 dagen achter elkaar gewerkt,daarvoor 1 dag vrij gehad en daarvoor ook al 7 dagen gewerkt,nu nog 1 dagje en ik heb eindelijk 2 dagen weekend.
Het valt me op hoe weinig vrije tijd ik nu heb, ik kom zelfs amper nog toe aan FOK! ,ook heb ik me met kerst maar volledig in laten plannen want ik heb toch geen vriendin om kerst mee te vieren
Antiklacht: wel 1900 loon eind vd maand neef
Niet wel.. maar maar 1900 euro.quote:Op maandag 3 december 2018 10:58 schreef jigggy het volgende:
De feestdagenperiode in de detailhandel valt me nu al zwaar, heb nu 7 dagen achter elkaar gewerkt,daarvoor 1 dag vrij gehad en daarvoor ook al 7 dagen gewerkt,nu nog 1 dagje en ik heb eindelijk 2 dagen weekend.
Het valt me op hoe weinig vrije tijd ik nu heb, ik kom zelfs amper nog toe aan FOK! ,ook heb ik me met kerst maar volledig in laten plannen want ik heb toch geen vriendin om kerst mee te vieren
Antiklacht: wel 1900 loon eind vd maand neef
Ongeschoold werk he.quote:Op maandag 3 december 2018 14:44 schreef Catkiller het volgende:
Zoveel dagen van de maand werken en dan blij zijn met 1900 euro.
Ongeschoold werk hoeft niet persé zo bagger te betalen.. Als trambestuurder verdien je ook al gauw ¤1500 o.b.v 24 uur per week (om en nabij, gehoord van mensen die dat werk daadwerkelijk deden) Toegegeven, ''flexibele tijden'' zijn er, soms om 4:30 al beginnen bijvoorbeeld, of tot 01:00 doorrijden.quote:
quote:Op maandag 3 december 2018 11:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
klopt, ontvang als het goed is het meeste loon wat ik ooit gekregen heb aan het eind van deze maand
4-5 dagen in de week van 9-6 ,1x in de week 9-9quote:Op maandag 3 december 2018 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je dan uiteindelijk in totaal gewerkt in december aan het eind van deze maand?
Eens. Maar ja, je moet wat voor de centen.quote:Op maandag 3 december 2018 18:17 schreef TechnoCat het volgende:
Werken is zo maatschappelijk en zou moeten worden afgeschaft.
Allemaal in het keurslijf
Het beste is de publieke sector (voor mensen zonder diploma). Ik doe wel eens controle en als ik zie hoe die linkse clubjes subsidie geld rond smijten is het belachelijk. TS moet lange uren maken en beunen voor 1900 bruto per maand zo te lezen. Beter kan hij een baantje bij de overheid vinden. Dan maakt die minder uren en zal hij meer verdienen.quote:Op maandag 3 december 2018 18:18 schreef Mattchat het volgende:
Stratenmakers beunen ruim 2300 per maand, je rug slijt wel harder.
hoveniers 2000 - 2500 lekker in de tuinen kutten.
Minimumloon baantjes dat is echt supermarkt werk, vakken vullen kassa chick, snackbar, broodjeszaak etc. Maar minimumloon is ook alweer 1600 pm bruto.
Onderwijs verdient geen drol hoor.quote:Op maandag 3 december 2018 19:02 schreef Mattchat het volgende:
Ja Ambtenaren verdienen behoorlijk veel.
Ken iemand die in het onderwijs werkt en bijna 2000,- beunt en hij is soort van klusjesman, en 14 weken verlof per jaar
En je speelt nog Pokémon?quote:Op maandag 3 december 2018 20:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Onderwijs verdient geen drol hoor.Bron: ik. Maar het is wel ontzettend leuk werk en daar doe ik het voor.
De tering, wat een pauper loonquote:
Jammer dat je ervaringen inderdaad slechts beperkt zijn tot het vmbo.quote:Op maandag 3 december 2018 20:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Vmbo-leraren staan bekend om hun intelligentie inderdaad.
Jij geeft daar les. Niet ik. Dat ze kindertjes met zo’n kleuter als jij vertrouwen zeg.quote:Op maandag 3 december 2018 20:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jammer dat je ervaringen inderdaad slechts beperkt zijn tot het vmbo.
Waar lees je dat ik daar lesgeef? Dat jij enkel vmbo-leraren kent en dus op het vmbo zit, is een goede verklaring voor al die aids die uit je toetsenbord komt.quote:Op maandag 3 december 2018 21:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij geeft daar les. Niet ik. Dat ze kindertjes met zo’n kleuter als jij vertrouwen zeg.
Dat is weer een opluchting dat ze je niet vertrouwen met die kindertjes. Ik schok me al kapot.quote:Op maandag 3 december 2018 21:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik daar lesgeef? Dat jij enkel vmbo-leraren kent en dus op het vmbo zit, is een goede verklaring voor al die aids die uit je toetsenbord komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |