abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2003 @ 23:51:18 #1
26500 Cyber
He who howls at the moon
pi_7658610
sinds vandaag volgens mij is V8 begonnen met uitzendingen van Angel.....

its a shame.... Net5 zendt het al uit.... waarom zou V8 dat dan ook doen..? wat denken ze er mee te bereiken..? mensen die de eerdere afleveringen gemist hebben trekken..? erg vaag..
soms zou ik wel es willen weten wat er in de hoofden van die redacteurs om gaat als ze kiezen om een serie zomaar te schrappen of zomaar een serie uit te gaan zenden dat al voor een langere tijd door een andere commerciele zender wordt uitgezonden...

TNT-Man
pi_7658647
Ow, en Veronica dan? Alleen maar herhalingen, waar blijkbaar niemand meer op zit te wachten. Das eigenlijk best triest, een oude vergane zender die nog krampachtig jong probeert te zijn, door alle dingen die vroeger bij jongeren goed scoorden te herhalen.
pief paf poef
pi_7658650
Iedereen is gisteren tot laat wakker geweest en zitten nog in dat ritme , daarom zenden ze nu dit soort relatief interesante vulling uit.
Soldaat bij de verbindingsdienst
  donderdag 2 januari 2003 @ 00:07:03 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_7658852
V8 en Net5 hebben beide dezelfde eigenaar, SBS. Zelfde geldt voor Yorin en RTL4 en 5. Dus is het logisch dat ze wat series met elkaar uitwisselen... kijk naar Band of brothers, kwam op zondag op V8 en in hethaling op maandag op SBS6. (of andersom). En Idols is op RTL4 maar wordt herhaald op Yorin.
Ik zie het probleem niet zo...
  donderdag 2 januari 2003 @ 00:25:13 #5
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7659105
Nou, er zijn gewoon mensen die er aan verslaafd zijn. Overigens bestaat de series van Buffy en Angel uit behoorlijk wat afleveringen. Dat mensen een paar hebben gemist is dus ook geen wonder. Je wilt niet weten hoe vaak Buffy op TV is geweest. Stuk of 3/4 keren dezelfde afleveringen op BBC2 en iets van 3/4 keren dezelfde afleveringen op SBS6.
Deeply in Love!
pi_7659307
Ik heb er geen problemen mee...
Maar wel dat ze ergens middenin beginnen...
pi_7659436
eh wat een enorm slecht overbodig gezeiktopic

net 5 is toen begonnen met 2x07 dus het is goed dat ze die eps ook weer uitzenden

alleen slecht dat ze bij 1x06 beginnen en niet gewooon bij het begin: 1x01

enne v8 zond angel eerder ook uit.. voor net5

donderdag 2 januari 2003 @ 00:52:22 #8
42426 Vizual
Full Time Buffy-freak
pi_7659483
quote:
sinds vandaag volgens mij is V8 begonnen met uitzendingen van Angel.....
its a shame.... Net5 zendt het al uit.... waarom zou V8 dat dan ook doen..? wat denken ze er mee te bereiken..? mensen die de eerdere afleveringen gemist hebben trekken..? erg vaag..
soms zou ik wel es willen weten wat er in de hoofden van die redacteurs om gaat als ze kiezen om een serie zomaar te schrappen of zomaar een serie uit te gaan zenden dat al voor een langere tijd door een andere commerciele zender wordt uitgezonden...
omdat v8 het opnieuw uitzend vanaf season 1 vind ik wel top des te meer buffy en angel des te meer plezier op tv
Into Every Generation A Slayer Is Born
pi_7659531
Wat ze er mee willen bereiken weet ik niet precies, maar zelf heb ik er geen problemen mee

Niet elke ep heb ik gezien van Angel season1, omdat ik halverwege besloten had om season1 op DVD aan te schaffen (iets waar ik al een tijd op wacht, maar geen geld voor heb...), maar mischien ga ik hem nu toch wel volledig afkijken. Jammer dat V8 hier zo'n slecht beeld heeft...

[edit]
Vizual Nog niet eerder gezien in de Buffy-topics Welkom
[/edit]

donderdag 2 januari 2003 @ 01:25:37 #10
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7659917
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 00:40 schreef DJKoster het volgende:
Ik heb er geen problemen mee...
Maar wel dat ze ergens middenin beginnen...
Volgens mij is het toch ergens in het begin. Ik heb de eerste aflevering op V8 niet gezien, dus weet niet zeker of het echt aan het begin is. Maar had zo net nog een stukje gezien, en dat is toch ergens in het begin.
Deeply in Love!
pi_7659951
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 01:25 schreef Wez het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch ergens in het begin. Ik heb de eerste aflevering op V8 niet gezien, dus weet niet zeker of het echt aan het begin is. Maar had zo net nog een stukje gezien, en dat is toch ergens in het begin.

Dat wel, maar dit was niet de allereerste aflevering dacht ik...
pi_7660008
voor de 2de keer (lees eens): dit was 1x06
pi_7663759
ik zie het probleem niet. buffy is toch ook al eens (of meerdere keren?) in zo'n dagelijkse herhaalroulatie geweest. ik vind het wel prettig eigenlijk. kun je nog eens lekker herinneringen ophalen. en voor de mensen die angel niet vanaf het begin hebben kunnen volgen, is dit een mooie gelegenheid om het nu toch nog even mee te kunnen pikken.

alleen heb ik wat moeite met het feit dat ze bij 1x6 begonnen zijn. doyle heeft uiteindelijk toch al niet zo veel screentime gekregen, dus ik had het wel fijn gevonden om de eerste afleveringen ook nog eens te kunnen zien. maar goed, daarvoor trek ik dan wel de dvd-box uit de kast.

Now I know how Joan of Arc felt, as the flames rose to her Roman nose and her Discman started to melt.
  donderdag 2 januari 2003 @ 14:13:43 #14
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7665106
Voorzover ik het weet, is de eerste stukken van Angel dan 2x op tv geweest. Circa 1,5-2 jaar (herhaling) en circa 3-3,5 jaar (1ste keer) geleden.
Deeply in Love!
pi_7665213
Hee, het was mij nog niet opgevallen eigenlijk, gisteren gewoon lekker op Net 5 zitten kijken.

Maarja, van Friends zendt Yorin ook steeds de herhalingen uit en op maandagavond de nieuwe, gewoon een soort van zendtijdopvulling lijkt me?

vrijdag 3 januari 2003 @ 09:04:17 #16
33941 TK421
How to clone a clone
pi_7680459
Wisten jullie al dat de acteur die Doyle speelt (Glenn Quinn speelde ook in Roseanne als vriend van Becky) in december is overleden aan vermoedelijk overdosis drugs.
pi_7680908
ja. is uitvoerig besproken in de overige buffy/angel topics.
Now I know how Joan of Arc felt, as the flames rose to her Roman nose and her Discman started to melt.
  Moderator zaterdag 4 januari 2003 @ 12:37:10 #18
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_7702177
Verder in het centrale topic.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')