Voordeel van in de IT werken. Zolang ergens wifi is, kan ik er werken.quote:Op woensdag 5 december 2018 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Thuiswerken lijkt me heerlijk.......maar ik werk in de thuiszorg dus dat wordt wel lastig......![]()
Bofkont!quote:Op woensdag 5 december 2018 14:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Voordeel van in de IT werken. Zolang ergens wifi is, kan ik er werken.
Dit idd. Als je maar een netwerkconnectie hebt ergens.quote:Op woensdag 5 december 2018 14:59 schreef quickstepster het volgende:
Voordeel van in de IT werken. Zolang ergens wifi is, kan ik er werken.
Oeh.....dan kun je ook daar werkenquote:Op woensdag 5 december 2018 15:02 schreef quickstepster het volgende:
Hopelijk binnenkort de wifi testen bij vriendde dag na kerst misschien, geen idee tot hoe laat de schoonfamilie kerst viert...
Connectie heb ik dan weer wel......maar geen netwerkconnectiequote:Op woensdag 5 december 2018 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit idd. Als je maar een netwerkconnectie hebt ergens.
Nou ja, dat "netwerken" is ook niet alles.quote:Op woensdag 5 december 2018 15:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Connectie heb ik dan weer wel......maar geen netwerkconnectie
Het is een zegen en een vloek!quote:Op woensdag 5 december 2018 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit idd. Als je maar een netwerkconnectie hebt ergens.
Dat ja. Als ik 's ochtends naar werk zou moeten red ik het niet. En de avond ervoor weg vind ik en stom en is waarschijnlijk onpraktisch/onhaalbaar. Van het weekend moet ik toch vragen hoe het zit met wel of geen cadeaus, kersttrui of sjiek, en meer van die praktische dingen. Gooi ik deze er ook maar inquote:Op woensdag 5 december 2018 15:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh.....dan kun je ook daar werken![]()
!
Op één of andere manier ben ik niet goed in netwerken......quote:Op woensdag 5 december 2018 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, dat "netwerken" is ook niet alles.
Ik denk ook dat ik het niet lang zal volhouden.quote:Op woensdag 5 december 2018 07:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou vermoord worden vanwege mijn gebrek aan combat skills vermoed ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2018 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2018 18:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vind vooral die man wel een lekker hapjequote:Op woensdag 5 december 2018 17:43 schreef quickstepster het volgende:
Die zou ik zo opzetten Cinderella! Ik heb een haarband met glitterkerstbomen erop, dat telt vast ook
Te glad?quote:Op woensdag 5 december 2018 18:21 schreef quickstepster het volgende:
Nee, sorry, die mag je hebben dan. Niet mijn type
Mannen die hun sterretje laten zien op de foto.. brrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |