abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183538709
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor lawaai.... :D
Vervelend genoeg:P
pi_183538842
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vervelend genoeg:P
Heb ooit een muzikant als bovenbuurman gehad en hij had geen vloerbedekking.....hoorde de hele avond dat tikken van z'n schoen en z'n gitaar....
pi_183538849
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb ooit een muzikant als bovenbuurman gehad en hij had geen vloerbedekking.....hoorde de hele avond dat tikken van z'n schoen en z'n gitaar....
Wilde je hem niet vermoorden?:P
pi_183539134
Gezellig, al die moordneigingen hier!

En goooo voor #teamklefbek O+
Gek? kan je dat eten?
pi_183539280
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wilde je hem niet vermoorden?:P
Neuh..... :6
pi_183539304
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:13 schreef quickstepster het volgende:
Gezellig, al die moordneigingen hier!

En goooo voor #teamklefbek O+
Kom maar door met klefbekverhalen ha ha!

Zolderkamer is volgens mij definitief verhuist naar Mars denk ik........ :o
pi_183539357
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Even weinig te vertellen. Kan zaterdagochtend (heel misschien vrijdagavond) pas weer klefbekken. Alhoewel... Hij wilde wel samen mijn kerstboom versieren en volgende week mee met een vriendin naar een kerstmarkt. Liefje is het O+

En terwijl ik dit schreef kreeg ik mn eerste digitale love u O+ O+ the feels *;
Gek? kan je dat eten?
pi_183539390
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:23 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Even weinig te vertellen. Kan zaterdagochtend (heel misschien vrijdagavond) pas weer klefbekken. Alhoewel... Hij wilde wel samen mijn kerstboom versieren en volgende week mee met een vriendin naar een kerstmarkt. Liefje is het O+
Heerlijk! Hopelijk komt het gauw goed om elkaar wat vaker te kunnen zien!
pi_183539558
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heerlijk! Hopelijk komt het gauw goed om elkaar wat vaker te kunnen zien!
Yup. Denk dat dat wel komt als er wat meer routine is. Doordeweeks is gewoon lastig qua afstand. Voor mij alleen haalbaar als ik daar zou thuiswerken. Andersom zou hij 's ochtends een flinke reistijd extra krijgen.

Dus dat is echt meer iets voor als we daar aan toe zijn. Ik overweeg daarom ook al om hem een sleutel te geven, dat zou het doordeweeks afapreken makkelijker maken (niet op elkaar hoeven wachten). En persoonlijk vind ik het ook geen big deal. Sommige mensen wel weet ik :P
Gek? kan je dat eten?
pi_183539752
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:32 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Yup. Denk dat dat wel komt als er wat meer routine is. Doordeweeks is gewoon lastig qua afstand. Voor mij alleen haalbaar als ik daar zou thuiswerken. Andersom zou hij 's ochtends een flinke reistijd extra krijgen.

Dus dat is echt meer iets voor als we daar aan toe zijn. Ik overweeg daarom ook al om hem een sleutel te geven, dat zou het doordeweeks afapreken makkelijker maken (niet op elkaar hoeven wachten). En persoonlijk vind ik het ook geen big deal. Sommige mensen wel weet ik :P
Dat is ook vooral jullie keuze natuurlijk en als jullie er allebei goed bij voelen.....waarom niet?
pi_183539803
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik was vanaf 2 uur vannacht wakker, hij vanaf 3 uur, hele dag gewerkt, hij had hoofdpijn maar hij is toch nog ff een uurtje geweest omdat we elkaar zo misten *;
Gewoon zo fijn dat dat wel even kan.

Hij zou alleen eerst van het weekend weer eens hier slapen, alleen nu door dat nieuwe hondje wat hij vrijdag gaat ophalen is dat niet handig. Maar volgende week heeft hij de kids alleen van vrijdag op zaterdag, dus nou is het plan dat hij dan van zaterdag op zondag hier komt slapen *;

Ik snap ook heel goed dat jij al die sleutel aan hem wilt geven hoor quickstepster. Dat maakt het toch wat makkelijker dan. En als het voor jullie goed voelt gewoon doen. Het is jullie leven :)
pi_183539854
pi_183539966
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:46 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Lees dan niet mee.....

Hij wil dat hondje niet meenemen naar jou Hestia?
pi_183539981
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lees dan niet mee.....
Was niet kwaad bedoeld :P
pi_183540004
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:52 schreef STING het volgende:

[..]

Was niet kwaad bedoeld :P
:6
pi_183540032
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:43 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik snap ook heel goed dat jij al die sleutel aan hem wilt geven hoor quickstepster. Dat maakt het toch wat makkelijker dan. En als het voor jullie goed voelt gewoon doen. Het is jullie leven :)
Even langsgaan is altijd leuk! En een sleepover in de planning is nog zoveel beter! *; Hebben elkaar hier nu bijna een week niet gezien, en merk dat ik dan echt weer klefbek behoefte heb. En juist deze week extra geduld nodig.

En inderdaad, het is gewoon een hele praktische gedachte vanuit mij, die sleutel. Maar weet niet of hij het een big deal vind. En in december sowieso niet nodig, dus geen haast. Kan ik even polsen.

We hebben met kerst gewoon 5 dagen en 4 nachten samen (50/50 bij hem en bij mij). Dat voelt zo luxe, bijna een minivakantie *;
Gek? kan je dat eten?
pi_183540055
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:55 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Even langsgaan is altijd leuk! En een sleepover in de planning is nog zoveel beter! *; Hebben elkaar hier nu bijna een week niet gezien, en merk dat ik dan echt weer klefbek behoefte heb. En juist deze week extra geduld nodig.

En inderdaad, het is gewoon een hele praktische gedachte vanuit mij, die sleutel. Maar weet niet of hij het een big deal vind. En in december sowieso niet nodig, dus geen haast. Kan ik even polsen.

We hebben met kerst gewoon 5 dagen en 4 nachten samen (50/50 bij hem en bij mij). Dat voelt zo luxe, bijna een minivakantie *;
Zoveel liefde!!
pi_183540084
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lees dan niet mee.....

Hij wil dat hondje niet meenemen naar jou Hestia?
Nouja hij heeft er dan 2, waarvan 1 nieuwe en ik zit maar op een flatje. Dus is gewoon handiger om ze dat weekend daar thuis te laten wennen zodat ze maandag als hij weer moet werken de tent daar niet afbreken ;)
pi_183540117
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:55 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ja inderdaad, nu zijn het vaak maar korte bezoekjes van een paar uur, dus merken allebei ook wel dat we verlangen naar wat meer tijd samen. Dat is toch anders ;)

Oeh dat klinkt idd echt geweldig ja *; En idd maar even polsen hoe hij erover denkt. Maar ik zou je niet tegen laten houden door wat anderen er misschien van denken.
pi_183540196
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:00 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad, nu zijn het vaak maar korte bezoekjes van een paar uur, dus merken allebei ook wel dat we verlangen naar wat meer tijd samen. Dat is toch anders ;)

Oeh dat klinkt idd echt geweldig ja *; En idd maar even polsen hoe hij erover denkt. Maar ik zou je niet tegen laten houden door wat anderen er misschien van denken.
Hondje daar laten wennen lijkt me praktischer inderdaad. Wel jammer voor jou!

En inderdaad. Het word extra leuk als je ook de gewone dingen samen kan doen :)

En wat anderen vinden heb ik maling aan. We zijn twee volwassenen, zijn serieus over wat we hebben en het is leuk. Dat is het enige wat telt. Wij moeten ons er goed bij voelen *;
Gek? kan je dat eten?
pi_183540383
Daar heb je wel een goed punt Hestia!

Maar verder gewoon allebei heerlijk genieten dames én hier heel veel klefbek posten *; !!
  dinsdag 4 december 2018 @ 22:28:15 #147
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183540646
Wanneer je vader waarmee je 2 jaar geen contact mee hebt een account aanmaakt op facebook en al jouw vrienden toevoegt!!!!! :’ en nog een profielfoto waarbij hij lachend naar zijn kind kijkt terwijl die geeneens meer contact heeft met dat kind. Hihaho.
Sorry ik moest het gewoon ergens kwijt. :')
pi_183543828
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:46 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
:D
pi_183544009
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Als er in nederland zon dag was zoals in the purge. Zouden jullie dan iemand vermoorden?
1 iemand maar? :7
pi_183544062
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Als er in nederland zon dag was zoals in the purge. Zouden jullie dan iemand vermoorden?
Ik zou vermoord worden vanwege mijn gebrek aan combat skills vermoed ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')