Vervelend genoeg:Pquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor lawaai....
Heb ooit een muzikant als bovenbuurman gehad en hij had geen vloerbedekking.....hoorde de hele avond dat tikken van z'n schoen en z'n gitaar....quote:
Wilde je hem niet vermoorden?:Pquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb ooit een muzikant als bovenbuurman gehad en hij had geen vloerbedekking.....hoorde de hele avond dat tikken van z'n schoen en z'n gitaar....
Kom maar door met klefbekverhalen ha ha!quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:13 schreef quickstepster het volgende:
Gezellig, al die moordneigingen hier!
En goooo voor #teamklefbek
Even weinig te vertellen. Kan zaterdagochtend (heel misschien vrijdagavond) pas weer klefbekken. Alhoewel... Hij wilde wel samen mijn kerstboom versieren en volgende week mee met een vriendin naar een kerstmarkt. Liefje is hetquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom maar door met klefbekverhalen ha ha!
Zolderkamer is volgens mij definitief verhuist naar Mars denk ik........
Heerlijk! Hopelijk komt het gauw goed om elkaar wat vaker te kunnen zien!quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:23 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Even weinig te vertellen. Kan zaterdagochtend (heel misschien vrijdagavond) pas weer klefbekken. Alhoewel... Hij wilde wel samen mijn kerstboom versieren en volgende week mee met een vriendin naar een kerstmarkt. Liefje is het
Yup. Denk dat dat wel komt als er wat meer routine is. Doordeweeks is gewoon lastig qua afstand. Voor mij alleen haalbaar als ik daar zou thuiswerken. Andersom zou hij 's ochtends een flinke reistijd extra krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk! Hopelijk komt het gauw goed om elkaar wat vaker te kunnen zien!
Dat is ook vooral jullie keuze natuurlijk en als jullie er allebei goed bij voelen.....waarom niet?quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:32 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yup. Denk dat dat wel komt als er wat meer routine is. Doordeweeks is gewoon lastig qua afstand. Voor mij alleen haalbaar als ik daar zou thuiswerken. Andersom zou hij 's ochtends een flinke reistijd extra krijgen.
Dus dat is echt meer iets voor als we daar aan toe zijn. Ik overweeg daarom ook al om hem een sleutel te geven, dat zou het doordeweeks afapreken makkelijker maken (niet op elkaar hoeven wachten). En persoonlijk vind ik het ook geen big deal. Sommige mensen wel weet ik
Ik was vanaf 2 uur vannacht wakker, hij vanaf 3 uur, hele dag gewerkt, hij had hoofdpijn maar hij is toch nog ff een uurtje geweest omdat we elkaar zo mistenquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom maar door met klefbekverhalen ha ha!
Zolderkamer is volgens mij definitief verhuist naar Mars denk ik........
Even langsgaan is altijd leuk! En een sleepover in de planning is nog zoveel beter!quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik snap ook heel goed dat jij al die sleutel aan hem wilt geven hoor quickstepster. Dat maakt het toch wat makkelijker dan. En als het voor jullie goed voelt gewoon doen. Het is jullie leven
Zoveel liefde!!quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Even langsgaan is altijd leuk! En een sleepover in de planning is nog zoveel beter!Hebben elkaar hier nu bijna een week niet gezien, en merk dat ik dan echt weer klefbek behoefte heb. En juist deze week extra geduld nodig.
En inderdaad, het is gewoon een hele praktische gedachte vanuit mij, die sleutel. Maar weet niet of hij het een big deal vind. En in december sowieso niet nodig, dus geen haast. Kan ik even polsen.
We hebben met kerst gewoon 5 dagen en 4 nachten samen (50/50 bij hem en bij mij). Dat voelt zo luxe, bijna een minivakantie
Nouja hij heeft er dan 2, waarvan 1 nieuwe en ik zit maar op een flatje. Dus is gewoon handiger om ze dat weekend daar thuis te laten wennen zodat ze maandag als hij weer moet werken de tent daar niet afbrekenquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lees dan niet mee.....
Hij wil dat hondje niet meenemen naar jou Hestia?
Ja inderdaad, nu zijn het vaak maar korte bezoekjes van een paar uur, dus merken allebei ook wel dat we verlangen naar wat meer tijd samen. Dat is toch andersquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Even langsgaan is altijd leuk! En een sleepover in de planning is nog zoveel beter!Hebben elkaar hier nu bijna een week niet gezien, en merk dat ik dan echt weer klefbek behoefte heb. En juist deze week extra geduld nodig.
En inderdaad, het is gewoon een hele praktische gedachte vanuit mij, die sleutel. Maar weet niet of hij het een big deal vind. En in december sowieso niet nodig, dus geen haast. Kan ik even polsen.
We hebben met kerst gewoon 5 dagen en 4 nachten samen (50/50 bij hem en bij mij). Dat voelt zo luxe, bijna een minivakantie
Hondje daar laten wennen lijkt me praktischer inderdaad. Wel jammer voor jou!quote:Op dinsdag 4 december 2018 22:00 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu zijn het vaak maar korte bezoekjes van een paar uur, dus merken allebei ook wel dat we verlangen naar wat meer tijd samen. Dat is toch anders
Oeh dat klinkt idd echt geweldig jaEn idd maar even polsen hoe hij erover denkt. Maar ik zou je niet tegen laten houden door wat anderen er misschien van denken.
1 iemand maar?quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Als er in nederland zon dag was zoals in the purge. Zouden jullie dan iemand vermoorden?
Ik zou vermoord worden vanwege mijn gebrek aan combat skills vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Als er in nederland zon dag was zoals in the purge. Zouden jullie dan iemand vermoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |