Ja goed hoor. Eindelijk weer een beetje rustig op het werk. En hoe is het met jou dan verder?quote:

Is Robert ten Brink in de buurt dan?quote:Op donderdag 6 december 2018 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er hangt liefde in de lucht!

Prima. Nog vakantiequote:Op donderdag 6 december 2018 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Eindelijk weer een beetje rustig op het werk. En hoe is het met jou dan verder?
 .
.

Die heb ik wel even nodig inderdaad...quote:Op donderdag 6 december 2018 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Is Robert ten Brink in de buurt dan?

Lekker. Ik voorlopig niet meer. Volgend jaar weer denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is lekker. Ik moet nog tot de kerst. Dan heb ik ook een paar weken vrij.

Vanwege de feestdagen? Of gewoon in het algemeen?quote:Op donderdag 6 december 2018 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Die heb ik wel even nodig inderdaad...

Ik had nog 30 dagen die dit jaar op moesten. Dat lukte dus niet echt.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:19 schreef Samzz het volgende:
Lekker. Ik voorlopig niet meer. Volgend jaar weer denk ik.

Algemeen ha haquote:Op donderdag 6 december 2018 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanwege de feestdagen? Of gewoon in het algemeen?
 !
!

Oh beter.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had nog 30 dagen die dit jaar op moesten. Dat lukte dus niet echt.
Edit: Gelukkig mag ik ze wel meenemen.

Ah, mooi zo want lang niet overal mag je ze meenemen.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:26 schreef Samzz het volgende:
Oh beter.
Ik heb van dit jaar ook nog een week of zo. Die gaan ook mee naar volgend jaar.

Gelukkig niet zo'n last van. Tenzij erg verkouden ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kon na een lange tijd bij mijn ex helemaal niet meer slapen als die naast mij lag. Snurken... tering

Nee klopt. Maar als ze je geen mogelijkheid geven om vrij te nemen dan moeten ze wel he.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, mooi zo want lang niet overal mag je ze meenemen.

Ik neem aan dat de modjes doelen op posts als "tegen elkaar aan liggen", "snurken" en "keldertjes" en zulks.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:01 schreef -Phineas- het volgende:
Waar is er dan slowchathet gaat toch allemaal over daten?

Aha! Maar opzicht.. dat is wat je ook met dates kunt doen.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de modjes doelen op posts als "tegen elkaar aan liggen", "snurken" en "keldertjes" en zulks.

Ja arme jongen kon er niks aan doen maar zag regelmatig voor mij hoe ik hem zou vermoorden met mijn kussen.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n last van. Tenzij erg verkouden ofzo.

Klinkt liefdevol.....quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja arme jongen kon er niks aan doen maar zag regelmatig voor mij hoe ik hem zou vermoorden met mijn kussen.

Dat was dan een niet al te duur/goed waterbed. Bij een goed waterbed merk je dat niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:48 schreef pitebuell85 het volgende:
Ook een keer een ex gehad met een waterbed, soms wel leuk maar als ze begon te bewegen word je continue wakker

*insert dramatisch muziekje en shot van Yasmin die geheimzinnig met een kussen rondsluipt*quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja arme jongen kon er niks aan doen maar zag regelmatig voor mij hoe ik hem zou vermoorden met mijn kussen.

Klopt, een van de goedkopere versies, maar ze moest en zou een waterbed.quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was dan een niet al te duur/goed waterbed. Bij een goed waterbed merk je dat niet.

Hoezo geheimzinnigquote:Op vrijdag 7 december 2018 09:42 schreef Techno het volgende:
[..]
*insert dramatisch muziekje en shot van Yasmin die geheimzinnig met een kussen rondsluipt*

Lijkt me ook echt helemaal niks om sex op te hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2018 08:48 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Klinkt liefdevol.....
Ook een keer een ex gehad met een waterbed, soms wel leuk maar als ze begon te bewegen word je continue wakker

Bepaalde standjes waren wel meer een uitdaging ja...quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt helemaal niks om sex op te hebben

Weet je nog, vroeger?quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Zit ze nou nog steeds op Venus?
Schiet ook niet op zeg!

Toen was alles beter en zo. Dit dat ALLES!quote:

Sex op een waterbed is prima te doen hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt helemaal niks om sex op te hebben

Gestabiliseerd dan toch, anders wordt t lastig aanduwen!quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sex op een waterbed is prima te doen hoor!

Ik irriteer me al aan een te zacht/bouncy bed, dat gestuiter vind ik niksquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sex op een waterbed is prima te doen hoor!

quote:

Ga zellufquote:

Ik kan me aan een krakend bed irriterenquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik irriteer me al aan een te zacht/bouncy bed, dat gestuiter vind ik niks

De boel even smeren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me aan een krakend bed irriteren
Zeker op hoog tempo.

Glijmiddel op de bedspijlen ipv op mijn billetjes?quote:

Met je glibberige bilspleet de spijlen bewerken.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Glijmiddel op de bedspijlen ipv op mijn billetjes?

Beetje improviseren hoorquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gestabiliseerd dan toch, anders wordt t lastig aanduwen!

Gewoon beter je best doen en heel het bed uit elkaar neukenquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker op hoog tempo.

Been there, done thatquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gewoon beter je best doen en heel het bed uit elkaar neuken

Dat leidt idd aardig af jaquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker op hoog tempo.
 binnenkort maar eens doorsmeren.
  binnenkort maar eens doorsmeren.  

quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Been there, done that
Dwars door de lattenbodem heen

Stort je daar ineens door t bed heen, met van die beentjes de lucht inquote:

Niemand gewond mag ik hopen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stort je daar ineens door t bed heen, met van die beentjes de lucht in
Niet handig.

Dat is mij ook een keer overkomen. Lig je daar samen tussen de planken van t bed te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Been there, done that
Dwars door de lattenbodem heen
 .
.

Welnee, lattenbodem weer rechtleggen en doorploegenquote:

Haha hoax, jouw ass is altijd upquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stort je daar ineens door t bed heen, met van die beentjes de lucht in
Niet handig.

Niet als je een 180 koprol doet vanwege de doorzakkende lattenbodem!quote:

quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:21 schreef Zolderkamer het volgende:
Niet je boeken cumbox bewaren onder het bed als steun..

Het was een hoogslaper?quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als je een 180 koprol doet vanwege de doorzakkende lattenbodem!

Beetje die doos vingerenquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die mag gewoon naast me liggen en tegen me aankruipen hoor..

Die zat in de cumbox?quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:58 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Nooit verkeerd, een poes om mee te spelen.

quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:21 schreef Zolderkamer het volgende:
Niet je boeken bewaren onder het bed als steun..

Live muziek en (teveel) bier in de plaatselijke barquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar afgezien van sex op een waterbed of door een bed heen zakken.....gaan we nog wat leuks doen vanavond??
 .
 .

Klinkt goed! Maar ik kom je vannacht na je teveel bier niet redden......quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Live muziek en (teveel) bier in de plaatselijke bar.

Zolang de taxi me nog maar mee wilt nemenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar ik kom je vannacht na je teveel bier niet redden......
 .
 .

Verdere details hoef ik niet.....ha ha!quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang de taxi me nog maar mee wilt nemen.

Nee doe ik niet. Jij?quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg lieverds.....hebben jullie al een kerstboom staan??

Al twee wekenquote:Op zaterdag 8 december 2018 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg lieverds.....hebben jullie al een kerstboom staan??
 .
.

Vier je het ook met familie?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Geen boom maar wel versiering en verlichting
, zoonlief gezellig!

Eigenlijk alleen met m'n kids......m'n broers hebben met hun aanhang eigen plannen, maar we zien elkaar volgend weekend nog als m'n neefje jarig is en dan zien we elkaar nog even op nieuwjaarsdag......quote:

Hoeveel kinderen heb je?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen met m'n kids......m'n broers hebben met hun aanhang eigen plannen, maar we zien elkaar volgend weekend nog als m'n neefje jarig is en dan zien we elkaar nog even op nieuwjaarsdag......

Leuk dat je ook zon goede band hebt met je schoondochter dusquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
2+1, dochter zoon en schoondochter

Zeker! Ze hebben al 3 1/2 jaar verkeringquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook zon goede band hebt met je schoondochter dus

Dat is wel heel oncollegiaal......quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe is het fucking mogelijk dat men zich elke keer weet ziek te melden in het weekend en ik er voor kan opdraaien

Het is vrijwel elk weekend raak...en dan gister wel appen dat ik niet genoeg uren geef. En niemand anders kan zogenaamd. Maar goed ik kan ook niet dus benieuwd wat er dan gebeurt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel heel oncollegiaal......

Vervelend!! Ik heb ze ook helaas......collega's die om een kuchje al ziekmelden.......quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is vrijwel elk weekend raak...en dan gister wel appen dat ik niet genoeg uren geef. En niemand anders kan zogenaamd. Maar goed ik kan ook niet dus benieuwd wat er dan gebeurt.

Snap je frustratie! Benieuwd ook hoe ze het nu gaan oplossen.....Kun je makkelijk een andere baan vinden denk je als hier echt mee wil stoppen??quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Niemand die reageert ook he.fucking elk weekend meldt iemand zich ziek. En de baas ja als iemand zich ziek meld moet je mij bellen. Ga ik wel..
Krijg de tyfus. Kan elk weekend mijn plannen cancellen

Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap je frustratie! Benieuwd ook hoe ze het nu gaan oplossen.....Kun je makkelijk een andere baan vinden denk je als hier echt mee wil stoppen??

Wat voor werk doe je dan??quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja.
We zijn ook maar met een klein team. 1 is een weekend weg. de andere appt net zelf ook ja ik ben ziek en dan de ander kan niet. is er nog 1 iemand die niet reageert en dan is er de baas die zegt ja als iemand zich ziekmeld moet je mij maar appen. App em prive en in een groepsapp. Geen reactie.....
En ik kan elk weekend dezelfde mensen afzeggen omdat er weer iemand zich in het WEEKEN ziekmeld. Nooit doordeweeks ook. Altijd weekend. En dan gister nog wel appen dat ze te weinig uren krijgen.
Als ik nu dus volhou gaan we niet open.

Dan ga je niet open? Het is jouw bedrijf niet. Je hebt de baas bericht en daar houdt jouw verantwoordelijkheid op, me dunkt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja.
We zijn ook maar met een klein team. 1 is een weekend weg. de andere appt net zelf ook ja ik ben ziek en dan de ander kan niet. is er nog 1 iemand die niet reageert en dan is er de baas die zegt ja als iemand zich ziekmeld moet je mij maar appen. App em prive en in een groepsapp. Geen reactie.....
En ik kan elk weekend dezelfde mensen afzeggen omdat er weer iemand zich in het WEEKEN ziekmeld. Nooit doordeweeks ook. Altijd weekend. En dan gister nog wel appen dat ze te weinig uren krijgen.
Als ik nu dus volhou gaan we niet open.

Staat het in je contract dat jij inspringt als er iemand ziek is?quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben bedrijfsleider. En het is de laatste 9 weekenden van de 10 raak en dan ondertussen komen vertellen hjoe vervelend hij het wel niet voor mij vindt

Maar goed vrees dat het wel mijn verantwoordelijkheid is

Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat het in je contract dat jij inspringt als er iemand ziek is?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |