abonnement Unibet Coolblue
pi_190731858
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil vandaag wel proberen van persoonlijke doel te halen. Zodat ik geen kerstcadeautjes meer hoef te bezorgen. :P
ik ga nog wel een paar ritjes doen, daarna balkan enzo eens verkennen
  zondag 29 december 2019 @ 10:32:57 #102
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190731997
Ik ben nu in de Balkan rond aan het rijden. Gisteren van Aberdeen naar Pyce gereden. Nu weer terug naar Roemenië gegaan en wil straks richting Constantinople.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_194127336
gisteren direct idaho gehaald, en nu aan et trucking voor het event ^O^
  Moderator vrijdag 17 juli 2020 @ 12:47:27 #104
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_194127453
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:39 schreef mschol het volgende:
gisteren direct idaho gehaald, en nu aan et trucking voor het event ^O^
Leeft dat nog een beetje, dat ATS?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_194127482
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Leeft dat nog een beetje, dat ATS?
volgens mij wel, idem voor ETS2

alleen zit ik niet op grote truck communities ofzo.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:38:29 #106
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_194140944
Het blijft ontzettend leuk. Heb deze DLC ook gelijk gekocht.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 14:32:52 #107
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_194143436


Tijdje geleden ook weer begonnen.
Op het moment in Oezjhorod ergens in Oekraïne.
pi_194151114
Jep, ook ik ben nog best veel online te vinden met ETS.
pi_194154797
event gaat weer bizar hard:
29,072,132 / 30,000,000 miles gereden

in een dag of 2?

ik heb net mijn personal goal voltooid
pi_195886829
Vorige keer ETS2 gekocht met een aanbieding en vandaag een dlcpack met 70 procent korting (steam).

ETS2 lijkt me leuker dan ATS, we zijn immers Europeanen en de VS is dat imago van droomland wel kwijt intussen. Ik ben wel een beetje jaloers dat ze daar de snelheden van autos vaak mogen rijden. In Europa is het 80 met een oplegger waar ze in de VS 130 mee rijden in sommige staten :p Maar in Italië lijk ik ook weinig boetes te krijgen als ik met de autos mee rijdt met mijn oplegger met 80 sticker. Ik ben nu van Italië naar Noorwegen onderweg, daar zal ik wel een paar dagen over doen.
Onder deze lijn niet schrijven
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:28:40 #111
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_195948752
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:34 schreef marzman het volgende:
Vorige keer ETS2 gekocht met een aanbieding en vandaag een dlcpack met 70 procent korting (steam).

ETS2 lijkt me leuker dan ATS, we zijn immers Europeanen en de VS is dat imago van droomland wel kwijt intussen. Ik ben wel een beetje jaloers dat ze daar de snelheden van autos vaak mogen rijden. In Europa is het 80 met een oplegger waar ze in de VS 130 mee rijden in sommige staten :p Maar in Italië lijk ik ook weinig boetes te krijgen als ik met de autos mee rijdt met mijn oplegger met 80 sticker. Ik ben nu van Italië naar Noorwegen onderweg, daar zal ik wel een paar dagen over doen.
Moet met een uurtje of twee á drie wel te doen zijn ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_196042724
Ik had net met een special transport (wat een rit trouwens van Stavanger naar Oslo, 4 km per uur in C1 omhoog, differentieel nodig op een lange zandweg met de 700 PK Volvomotor en 12+2 gears. Ik had me daar een beetje in vergist wilde een snel ritje doen voor ik begin met werken) en bij een bocht bleef mijn vracht steken op een bord. Mijn vrachtwagen leek te kantelen, maar toen ik met een outside view keek zag ik dat alleen de cabine scheef stond. Zit er toch schade in, of hebben ze dat toegevoegd? Schade was maar een paar procent volgens de info in F6. Ik heb maar een safegame gepakt. Ik had niet zo'n zin dat transport met een scheve cabine te doen.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_196918066
volgens mij ia dat geen schademodel
wat wel, geen idee
vroeger toen ik roekelozer reed gebeurde dat ook na een flinke botsing
pi_196967226
is deze "giveaway" hier bekend? (hij voelt erg ondergesneeuwd door ander nieuws aan)

https://blog.scssoft.com/2020/11/hard-truck-tribute.html

quote:
Every owner of the American Truck Simulator base game will be eligible to receive this paint job as a free gift, which will be available to use on all current truck models. To receive this special paint job, all you need to do is complete the following requirements:

[list]
[li]Be registered on World of Trucks[/li]
[li]Have your World of Trucks account connected to your American Truck Simulator game[/li]
[li]Pick any external contracts in American Truck Simulator from any location of your choice, however, the job must be at least 500 miles long [/li]
[li]Complete this external contract job [/li]
[li]Claim your gift on your World of Trucks Event tab which can be found under 'My Page'[/li]
[li]You will have until the 7th of February 2021, 23:59 UTC to claim this Hard Truck Tribute Paint Job. After that time, you will be no longer able to obtain this paint job.[/li]
[/list]
inmiddels zelf cruising colorado event gisteren afgerond.. nog 5 leveringen voor kerstevent
  zaterdag 26 december 2020 @ 17:15:21 #115
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_196969390
Ik heb via werk de laatste maanden allerlei cadeaubonnen verzameld. Ik zat dus te denken om ETS weer eens op te pakken en van die bonnen misschien een stuurtje te kopen. Welke stuurtjes gebruiken jullie zoal?
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 17:27:37 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196969587
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb via werk de laatste maanden allerlei cadeaubonnen verzameld. Ik zat dus te denken om ETS weer eens op te pakken en van die bonnen misschien een stuurtje te kopen. Welke stuurtjes gebruiken jullie zoal?
Ik heb een paar jaar geleden deze gekocht, een Logitech Driving Force GT:



Kostte me toen iets van 100 euro.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_196970519
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb via werk de laatste maanden allerlei cadeaubonnen verzameld. Ik zat dus te denken om ETS weer eens op te pakken en van die bonnen misschien een stuurtje te kopen. Welke stuurtjes gebruiken jullie zoal?
een G27 aantal jaren (2014)terug nieuw gekocht (¤209) , daarna een wheelstand pro erbij.. (ook ¤105 euro,in 2017)


als deze kapot gaat ga ik voor een duurder stuurtje.

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 26-12-2020 18:33:40 ]
pi_197566878
weer een nieuw event:

quote:
#HaulingHope Event Rules:
Using External Contracts with a World of Trucks-connected profile in Euro Truck Simulator 2, American Truck Simulator or both, your Personal goal is to complete at least 7 undamaged deliveries of COVID-19 Vaccine cargo across any trucking territories. To be able to see and carry this cargo, you need to have a Fragile Cargo skill of at least level 1.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 12:13:55 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_197570041
Volgens mij ben jij de enige die nog redelijk hardcore speelt :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_197570098
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die nog redelijk hardcore speelt :D
op fok wel lijkt het... de community op tweakers is veel actiever en groter :{

en dan speel ik niet eens hardcore, ik speel beetje de events en als er weer een dlc uitkomt, daar tussen ben ik ook niet enorm actief
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 12:32:10 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_197570283
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:17 schreef mschol het volgende:

[..]

op fok wel lijkt het... de community op tweakers is veel actiever en groter :{

en dan speel ik niet eens hardcore, ik speel beetje de events en als er weer een dlc uitkomt, daar tussen ben ik ook niet enorm actief
Hoe apart het ook klinkt, ik kan me er niet meer toe zetten om even relaxed een ritje van A naar B te doen. Zit veel liever een beetje Football Manager of WoW te spelen. Ik krijg soms wel zin om het spel weer eens op te starten, maar dan moet ik weer "helemaal" naar het rommelhok voor het stuurtje en de pedalen, de boel aansluiten en mehhh :') En dan ga ik maar weer iets anders doen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:40:08 #122
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_197570412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hoe apart het ook klinkt, ik kan me er niet meer toe zetten om even relaxed een ritje van A naar B te doen. Zit veel liever een beetje Football Manager of WoW te spelen. Ik krijg soms wel zin om het spel weer eens op te starten, maar dan moet ik weer "helemaal" naar het rommelhok voor het stuurtje en de pedalen, de boel aansluiten en mehhh :') En dan ga ik maar weer iets anders doen.
Football Manager is ook lekker makkelijk te spelen tijdens het thuiswerken :D
Heb nu gewoon drie schermen staan: m'n werklaptop met daaraan een tweede scherm om te werken en in een hoekje van m'n bureau m'n privélaptop waar FM op draait en waar ik tussendoor af en toe eens op de spatiebalk ram :D

Overigens rij ik zelf elke dag nog wel 1 of 2 ritjes, nog steeds met m'n toetsenbord trouwens, maar altijd korte ritjes en ik vind het ook wel weer mooi geweest dan. Ik heb ook nooit zin om een rit Oslo - Barcelona ofzo te doen, altijd gewoon Rotterdam - Hamburg of soortgelijke afstanden :@
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 12:50:40 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_197570549
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Football Manager is ook lekker makkelijk te spelen tijdens het thuiswerken :D
Heb nu gewoon drie schermen staan: m'n werklaptop met daaraan een tweede scherm om te werken en in een hoekje van m'n bureau m'n privélaptop waar FM op draait en waar ik tussendoor af en toe eens op de spatiebalk ram :D

Overigens rij ik zelf elke dag nog wel 1 of 2 ritjes, nog steeds met m'n toetsenbord trouwens, maar altijd korte ritjes en ik vind het ook wel weer mooi geweest dan. Ik heb ook nooit zin om een rit Oslo - Barcelona ofzo te doen, altijd gewoon Rotterdam - Hamburg of soortgelijke afstanden :@
_O_

Meerdere schermen hebben is echt ideaal ja, of ze nou op de computer aangesloten zijn of als het laptops zijn, kun je idd tijdens het thuiswerken ook nog een beetje gamen :P Ik heb pas sinds medio 2019 een tweede scherm(pje) omdat ik ETS2 aan het streamen was, en het is wel zo handig om dan tegelijkertijd de chat in de gaten te kunnen houden, want daarvoor ging ik elke 5 minuten parkeren en alt-tabben :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:57:51 #124
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_197570639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O_

Meerdere schermen hebben is echt ideaal ja, of ze nou op de computer aangesloten zijn of als het laptops zijn, kun je idd tijdens het thuiswerken ook nog een beetje gamen :P Ik heb pas sinds medio 2019 een tweede scherm(pje) omdat ik ETS2 aan het streamen was, en het is wel zo handig om dan tegelijkertijd de chat in de gaten te kunnen houden, want daarvoor ging ik elke 5 minuten parkeren en alt-tabben :+
Hehe, ik heb überhaupt geen tweede scherm. Dat scherm dat ik nu heb staan heb ik toen alle coronashit begon gewoon van kantoor mee naar huis genomen :P
In de avond als ik klaar ben met werken gaat het kabeltje van het scherm ook de werklaptop uit en de privélaptop in zodat ik kan FM'en op een resolutie van 1920x1080, aangezien mijn privélaptop 8 jaar oud is en nog een 1600x900 scherm heeft :D (en ik kan dan filmpjes kijken op m'n laptopscherm)
pi_197571270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hoe apart het ook klinkt, ik kan me er niet meer toe zetten om even relaxed een ritje van A naar B te doen. Zit veel liever een beetje Football Manager of WoW te spelen. Ik krijg soms wel zin om het spel weer eens op te starten, maar dan moet ik weer "helemaal" naar het rommelhok voor het stuurtje en de pedalen, de boel aansluiten en mehhh :') En dan ga ik maar weer iets anders doen.
het tevoorschijn halen van stuurtje en pedalen, bij mij op een wheel stand pro, weerhoud mij er ook van vaker te spelen.

al moet ik zeggen dat ik sinds vorig event een mooi plekje onder het bureau heb gevonden voor de stand (ingeklapt) waar ik er bij normale werkzaamheden weinig tot geen last van heb.

scheelt weer heen en weer slepen

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hehe, ik heb überhaupt geen tweede scherm. Dat scherm dat ik nu heb staan heb ik toen alle coronashit begon gewoon van kantoor mee naar huis genomen :P
In de avond als ik klaar ben met werken gaat het kabeltje van het scherm ook de werklaptop uit en de privélaptop in zodat ik kan FM'en op een resolutie van 1920x1080, aangezien mijn privélaptop 8 jaar oud is en nog een 1600x900 scherm heeft :D (en ik kan dan filmpjes kijken op m'n laptopscherm)
ik heb 3 schermen :@
die ik ook alle 3 gebruik voor ATS/ETS2

zelfs voor 60% van de andere games die ik speel zou ik niet terug willen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')