Ik heb me maar voorgenomen om Strange journey redux te finishen tijdens de kerst ofzo.quote:Op maandag 17 december 2018 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ja wtf moet je dan als mensje wil toch die games spelen maar de tijd is er niet
Zit op 1808 Steam games waarvan ik geeneens weet hoeveel ik er niet gespeeld heb...quote:Op maandag 17 december 2018 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Same...
zit op 552 steam games waarvan de helft ongespeeld denk ik
Het enige waar de PC goed voor is is de C&C serie, maar dat lijkt ook een beetje doodgebloed sinds het door EA is overgenomen.quote:
gewoon tijdens het diner, why not?quote:Op maandag 17 december 2018 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb me maar voorgenomen om Strange journey redux te finishen tijdens de kerst ofzo.
Ik snap m nietquote:
FallOut 76 gaat belabberd volgens mij en Diablo is verdrietig omdat niemand het wil spelen op mobielquote:
Je was niet de enige.quote:Op dinsdag 18 december 2018 04:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah. Diablo mobile. Die was ik alweer vergeten.
+2k, ongeveer de helft daarvan zal >10min gespeeld zijn i guess?quote:Op maandag 17 december 2018 17:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Zit op 1808 Steam games waarvan ik geeneens weet hoeveel ik er niet gespeeld heb...
100% gespeeld neem ik aan?quote:
Met dat kut schild wat bij die zelfde update kwamquote:Op woensdag 19 december 2018 07:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb er welgeteld 1! Counter-strike 1.6, toen steam verplicht werd. Daarna nooit meer aangeraakt
De verpeste hitboxes danquote:Op woensdag 19 december 2018 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met dat kut schild wat bij die zelfde update kwam
Wie koopt er dan ook een appelquote:Op woensdag 19 december 2018 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb er ook maar eentje op Steam, Cities Skylines. Maar ja, sowieso een beetje kansloos om te gamen op een appel
Vind ik persoonlijk prettiger werken met Adobe programma'squote:
De software is hetzelfde toch ongeacht het platform?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk prettiger werken met Adobe programma's. Plus om te gamen heb ik veel liever een PS4.
Klopt, maar op os x loopt het allemaal wat soepeler als je meerdere programma's door elkaar gebruikt.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:25 schreef Tain het volgende:
[..]
De software is hetzelfde toch ongeacht het platform?
Jij bent zeker van dat plebs dat twee weken vrij is?quote:
Ik ben al sinds vrijdag vrijquote:Op donderdag 20 december 2018 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent zeker van dat plebs dat twee weken vrij is?
Een week en ik mag zondag 30 december werkenquote:Op donderdag 20 december 2018 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent zeker van dat plebs dat twee weken vrij is?
Okay, dat maakt het wel wat beter. Zelf ben ik de twee maandagen vrij dus ik klaag nietquote:Op donderdag 20 december 2018 18:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Een week en ik mag zondag 30 december werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |