et ook niet, de pakketten van fucking 23NOV zijn nog steeds niet verwerktquote:
Ik ga daar helemaal niet aan denken.quote:Op maandag 3 december 2018 10:10 schreef Jimbo het volgende:
nou zo grappig is h
[..]
et ook niet, de pakketten van fucking 23NOV zijn nog steeds niet verwerkt
denk daar maar even over na vandaaghoe hard je collega's falen in hun werk
maar jij bent wel lief
Wel erg zuur zeg.quote:Op maandag 3 december 2018 10:10 schreef Jimbo het volgende:
nou zo grappig is h
[..]
maar jij bent wel lief
ik heb een idee voor 2019, het personeel beter betalen zodat ze niet hoeven stakenquote:Op maandag 3 december 2018 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga daar helemaal niet aan denken.
Ga lekker kerstmuziek luisteren en met de vrouwelijke collega's flirten![]()
Verder maar eens kijken naar jaarplan 2019 voor de afdeling
Jezus nog nietquote:Op maandag 3 december 2018 10:10 schreef Jimbo het volgende:
nou zo grappig is h
[..]
maar jij bent wel lief
wat verkoop je?quote:Op maandag 3 december 2018 10:21 schreef Samzz het volgende:
Hopelijk komen mijn pakketten wel voor de kerst aan. Ga ze deze week versturen.
Ik zeg toch voor de afdeling lamlulquote:Op maandag 3 december 2018 10:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een idee voor 2019, het personeel beter betalen zodat ze niet hoeven staken
Ik maak een kerstpakket voor iemand die niet veel te besteden heeft en een opsteker kan gebruiken.quote:
ohja d e mensen hogerop verdienen al genoegquote:
oh dat is liefquote:Op maandag 3 december 2018 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak een kerstpakket voor iemand die niet veel te besteden heeft en een opsteker kan gebruiken.
Oh het cadeau dat ik bij Bol besteld heb is meteen dezelfde dag verstuurd.quote:Op maandag 3 december 2018 10:29 schreef dud0r het volgende:
Ach de andere vervoerders hebben net zulke problemenDHL en UPS lopen ook een week achter. Om nog maar te zwijgen van de winkels. HEMA en bol hebben ook nog niet alles verwerkt wat er besteld is.
Ik verdien nog helemaal niet genoeg. Mag zeker nog wel een rug of 15 bij voor het een beetje een acceptabel salaris wordtquote:Op maandag 3 december 2018 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja d e mensen hogerop verdienen al genoeg
Jezus man wat ben je zuur vandaag, zand in je kutje?
Bol is wel bij met orders tot de 28ste ofzo, niet de fucking 23stequote:Op maandag 3 december 2018 10:29 schreef dud0r het volgende:
Ach de andere vervoerders hebben net zulke problemenDHL en UPS lopen ook een week achter. Om nog maar te zwijgen van de winkels. HEMA en bol hebben ook nog niet alles verwerkt wat er besteld is.
quote:Op maandag 3 december 2018 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik verdien nog helemaal niet genoeg. Mag zeker nog wel een rug of 15 bij voor het een beetje een acceptabel salaris wordt
die ligt in t eigen sorteercentrum gok ik zoquote:Op maandag 3 december 2018 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh het cadeau dat ik bij Bol besteld heb is meteen dezelfde dag verstuurd.
Nee, wordt vanuit België verstuurd.quote:Op maandag 3 december 2018 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die ligt in t eigen sorteercentrum gok ik zo
als ik tegen die tijd wat truien over heb doneer ik die wel ofzoquote:Op maandag 3 december 2018 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
FHF / Kerstpakkettenactie 2018 #3 Tis the season to be jolly!
Zie.
volgend jaar geen webshop meerquote:Op maandag 3 december 2018 10:31 schreef dud0r het volgende:
En volgend jaar valt zwarte vrijdag nog dichter op Sinterklaas
ik heb anders netjes al Mijn bestellingen van de 23e binnen. Ook gewoon keurig de volgende dagquote:Op maandag 3 december 2018 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bol is wel bij met orders tot de 28ste ofzo, niet de fucking 23ste![]()
quote:Op maandag 3 december 2018 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb anders netjes al Mijn bestellingen van de 23e binnen. Ook gewoon keurig de volgende dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |