abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 december 2018 @ 22:09:40 #151
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183930726
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 20:34 schreef Greys het volgende:
Maar wel het eerste jaar dat je zo volop in de SC meepost misschien, Dave? :D Of ook niet? :@
Weet ik eigenlijk niet, zou kunnen! Denk eigenlijk vorig jaar ook al.
:o)
  maandag 24 december 2018 @ 01:03:17 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183934061


Zo, tot zover mijn dankspeech voor het winnen van een award. Mijn emosies kunnen het nog maar net aan ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 december 2018 @ 01:05:06 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183934082
En een groot applaus voor Greys voor de organisatie en voor ijs_beer voor het tellen van alle stemmen _O_

En nu inderdaad allen naar de afterparty
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 december 2018 @ 01:10:54 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183934135
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:54 schreef summer52 het volgende:
Wat leuk én 2e bij het leukste oudje én 2e bij leukste nieuwkomer! Kortom een leuke opsteker. Dit jaar voor het eerst op ESF, überhaupt is het voor mij de eerste keer dat ik op een Forum ben. Maar ESF is zo ontzettend leuk, met leuke, grappige en meelevende mensen. Het is voor mij iedere keer wel een stap om iets te schrijven omdat ik vaak denk wie zit nu op mijn mening te wachten. Want ja ik ben stukken ouder en wil niet overkomen als een gefrustreerde oude doos. Nogmaals iedereen bedankt :Y
Jouw mening is net zo belangrijk en onbelangrijk als mijn mening en als die van elke andere poster op het forum. Ik geef hier over van alles en nog wat mijn mening en daar zitten ook mensen niet altijd op te wachten. Maar dat maakt niet uit, want anderen interesseert het misschien weer wel.

Tegelijkertijd vind ik ook niet elke reactie die iemand plaatst even interessant, maar een ander juist weer wel. Plus dat diegene daarna een reactie kan plaatsen die juist wel weer interessant/leuk/grappig of voer voor discussie is.

Dat is juist het leuke en interessante van een forum. En dan helemaal van het ESF forumdeel. Zolang iemand zich niet misdraagt, kan er heel veel gezegd worden. En over het algemeen komen er heel veel leuke dingen naar voren door allerlei users.

En elk mens is weer anders, dus dat maakt zijn/haar mening of verhaal juist interessant. Of iemand nou jong of oud is, maakt allemaal niet uit. Gewoon lekker schrijven wat jezelf wilt schrijven ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Forum Admin maandag 24 december 2018 @ 10:16:25 #155
58651 crew  murp
murp
pi_183936375
BEDANKT ALLEMAAL VOOR HET STEMMEN OP MIJ!! _O_ _O_

#supertrots O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2018 @ 10:44:26 #156
163650 Greys
pi_183936670
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183937137
Ik mag toch hopen dat de Yeah Yeah Fire award een beeld is van Eleni die d'r haar flipt? :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_183937207
Oooh jongens zit ik een beetje te klikken, zie ik opeens mijn naam staan :@ :o echt wat lief van jullie!





en super asociaal van mij dat ik dan zelf niet eens heb gestemd, sorry :@ komt er nog eens een herhaling dan zal ik dat zeker doen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183940718
Dank voor de Wiwi-Williamaward, beetje jammer dat hij vernoemt is naar iemand die ik verafschuw, die relnicht die in iedere krumpende Belgische negert een potentiele katoenslaaf ziet.
Verder ben ik bijna ontwaakt uit mijn ESF-winterslaap, dus ik kom binnenkort terug (zodra er wat meer liedjes bekend zijn of wanneer Jantje Smit klaar is met het kiezen van een artiest binnen zijn bekrompen Beste Zangers-vijvertje danwel zijn Volendamse kennissenkring).
  † In Memoriam † maandag 24 december 2018 @ 17:20:53 #160
368283 ato
pi_183943357
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2018 22:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet, zou kunnen! Denk eigenlijk vorig jaar ook al.
Ik dacht dat je nieuw was :X
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 24 december 2018 @ 17:22:23 #161
368283 ato
pi_183943397
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:48 schreef Wuwwa het volgende:
Dank voor de Wiwi-Williamaward, beetje jammer dat hij vernoemt is naar iemand die ik verafschuw, die relnicht die in iedere krumpende Belgische negert een potentiele katoenslaaf ziet.
Verder ben ik bijna ontwaakt uit mijn ESF-winterslaap, dus ik kom binnenkort terug (zodra er wat meer liedjes bekend zijn of wanneer Jantje Smit klaar is met het kiezen van een artiest binnen zijn bekrompen Beste Zangers-vijvertje danwel zijn Volendamse kennissenkring).
Kom maar snel _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2018 @ 17:25:27 #162
163650 Greys
pi_183943463
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:22 schreef Em31 het volgende:
Oooh jongens zit ik een beetje te klikken, zie ik opeens mijn naam staan :@ :o echt wat lief van jullie!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en super asociaal van mij dat ik dan zelf niet eens heb gestemd, sorry :@ komt er nog eens een herhaling dan zal ik dat zeker doen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2018 @ 17:26:15 #163
163650 Greys
pi_183943483
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:48 schreef Wuwwa het volgende:
Dank voor de Wiwi-Williamaward, beetje jammer dat hij vernoemt is naar iemand die ik verafschuw, die relnicht die in iedere krumpende Belgische negert een potentiele katoenslaaf ziet.
Verder ben ik bijna ontwaakt uit mijn ESF-winterslaap, dus ik kom binnenkort terug (zodra er wat meer liedjes bekend zijn of wanneer Jantje Smit klaar is met het kiezen van een artiest binnen zijn bekrompen Beste Zangers-vijvertje danwel zijn Volendamse kennissenkring).
We vinden jou gelukkig een stuk leuker dan degene naar wie de Award vernoemd is. :P

Tot snel dan. Zin an. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183951545
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2018 10:16 schreef murp het volgende:
BEDANKT ALLEMAAL VOOR HET STEMMEN OP MIJ!! _O_ _O_

#supertrots O+
[ afbeelding ]


quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:48 schreef Wuwwa het volgende:
Dank voor de Wiwi-Williamaward, beetje jammer dat hij vernoemt is naar iemand die ik verafschuw, die relnicht die in iedere krumpende Belgische negert een potentiele katoenslaaf ziet.
Verder ben ik bijna ontwaakt uit mijn ESF-winterslaap, dus ik kom binnenkort terug (zodra er wat meer liedjes bekend zijn of wanneer Jantje Smit klaar is met het kiezen van een artiest binnen zijn bekrompen Beste Zangers-vijvertje danwel zijn Volendamse kennissenkring).
Ik kijk er naar uit jongen. 8-)
~The present is all there is~
pi_183953615
Top 2000 aan het kijken met koffie en ondertussen de stemmen bekijken. Zie ik dat ik een stem heb voor de Toppers-award..weet niet wie het was, maar bedankt!! *O*
Oeh, emosioneel nu. Mijn Kerst kan niet meer stuk dank dank dank :s)
*pakt een doos tissues*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_183953659
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:48 schreef Wuwwa het volgende:
Dank voor de Wiwi-Williamaward, beetje jammer dat hij vernoemt is naar iemand die ik verafschuw, die relnicht die in iedere krumpende Belgische negert een potentiele katoenslaaf ziet.
Verder ben ik bijna ontwaakt uit mijn ESF-winterslaap, dus ik kom binnenkort terug (zodra er wat meer liedjes bekend zijn of wanneer Jantje Smit klaar is met het kiezen van een artiest binnen zijn bekrompen Beste Zangers-vijvertje danwel zijn Volendamse kennissenkring).
Zul je zien dat er straks een grote verrassing uit de hoge hoed komt, (met name) gekozen door Jan (al verwacht ik het niet). Maar dan kom ik echt niet meer bij _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_183961035
Iedereen die een award 'gewonnen' heeft: Gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')