Duurt nog een dag of 23, maar deze voorpret... Heerlijk!quote:Op zondag 2 december 2018 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus wat een boel posts, is het al 25 december?
Heerlijk nummer dat voor van die leuke ongemakkelijke situaties kan zorgenquote:
Wauw wat een divers lijstje, mooi manquote:Op zondag 2 december 2018 11:36 schreef asco het volgende:
Zo, mijn lijstje ook weer klaar.![]()
Joey Beltram - Energy Flash
Joe Smooth - Promised Land
Lipps Inc. - Funkytown
Lime - Your Love
Doe Maar - Smoorverliefd
Doe Maar - Nederwiet
Doe Maar - Belle Helene
Het Goede Doel - Hou Van Mij
Het Goede Doel - In Het Leven
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
Hans De Booij - Een Vrouw Zoals Jij
Hans De Booij - Annabel
Lil Louis - French Kiss
Technotronic & Kelly - Pump Up The Jam
Metallica - One
Wham - Everything She Wants
Michael Jackson - Don't Stop 'til You Get Enough
Michael Jackson - Off The Wall
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Dj Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime
DJ Paul Elstak - Luv U More
Donna Summer - I Feel Love
Natalie Imbruglia - Torn
Tori Amos - Winter
Guns N' Roses - November Rain
Dire Straits - Brothers In Arms
Pet Shop Boys - Being Boring
Pet Shop Boys - Suburbia
Supertramp - School
Mark & Clark Band - Worn Down Piano
ABBA - Eagle
ABBA - Does Your Mother Know
Frankie Knuckles - Your Love
Prodigy - Smack My Bitch Up
Nomad - (Wanna Give You) Devotion
quote:Op zondag 2 december 2018 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heerlijk nummer dat voor van die leuke ongemakkelijke situaties kan zorgen. Toen ik in het ziekenhuis lag kwam precies dit nummer langs op de radio toen de zuster in de kamer was
.
Komt vanzelf, duurt even, was bij mij ook pas na een uurquote:Op zondag 2 december 2018 11:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Na veel pijn en moeite mijn lijstje ingestuurd, krijg ik geen mail om te bevestigen
Daar zit ik ook aan te denken, ben nu met het eerste lijstje bezig en het lukt me niet om alles in 35 plekken te proppen.quote:Op zondag 2 december 2018 11:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik 35 lijstjes ga maken dit jaar...
Dank je.quote:Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Wauw wat een divers lijstje, mooi man
WIJ EISEN JE LIJSTJEquote:Op zondag 2 december 2018 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus wat een boel posts, is het al 25 december?
Ik ga nu excel opstarten om te kijken. En ik maak 2 lijstjes, denk ikquote:
Behalve Love, Nine Inch Nails en Nada Surf denk ik niet dat dat echt een gemis is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:32 schreef Gretzl het volgende:
O.a.
Nine Inch Nails (2x)
Andrew Bird (1x)
Dizzee Rascal (1x)
DJ Shadow (1x)
Hot Chip (1x)
John Grant (1x)
Låpsley (1x)
LIV (1x)
Love (1x)
Maggie Rogers (1x)
Midlake (1x)
Miike Snow (1x)
Nada Surf (1x)
TC Matic (1x)
zijn verdwenen uit de keuzelijst, is blijkbaar te weinig op gestemd afgelopen jaar?
If I Ever Feel Better is een prima keuze, die is wat ouder maar dat was ook wel een indiehit om het zo te noemen. Die andere 2 boven Lisztomania kiezen is opvallend jaquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wow. Phoenix en Vampire Weekend zijn volgens mij allebei nieuw. Wel een opmerkelijke keuze bij VW en Phoenix. Hoezo ga je voor Everything Is Everything, Too Young en If I Ever Feel Better als je ook kunt kiezen voor de grotere hits Lisztomania of 1901?? The Strokes konden we vorig jaar ook al uit kiezen, maar gek genoeg geen Last Nite.
Ahh, thanks! Ik ging al aan mezelf twijfelen of ik geen typefouten in het e-mailadres had staanquote:Op zondag 2 december 2018 11:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Komt vanzelf, duurt even, was bij mij ook pas na een uur
Je wil Slowdive in de keuzelijst?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een lastig verhaal worden als die nummers niet in de keuzelijst staan, want het gros van de goede recente muziek moet het met zeer beperkte airplay doen.
Het blijft wel positief dat de Radio 2-redactie de laatste jaren steeds meer alternatieve pop/rock toe aan de selectie toevoegt, en niet alleen maar hitjes van weleer. Zo zien we bijvoorbeeld de volgende artiesten allemaal terug in de voorkeuze:
Wie leveren er dit jaar weer een lijstje in? We moeten het nog steeds doen zonder o.a. The National, Sufjan Stevens, Sigur Rós en Beach House in de keuzelijst, maar vanaf nu is het toegestaan om voor 100% vrije keuzes te gaan. Dus in theorie kun je alles nomineren en maakt het enige kans![]()
Wel opgenomen in de voorselectie zijn:
[..]
Maar tegelijkertijd is er nog steeds geen plaats voor namen als:
[..]
En daar ben ik toch wel licht ontstemd over, omdat het imo gewoon nog steeds teveel willekeur betekent. Bovendien zou de playlist van Radio 2 door het jaar heen niet zo'n grote invloed moeten hebben. Ze zouden beter alle vrije keuze-nummers die een minimaal aantal stemmen krijgen sowieso kunnen opnemen in de voorselectie voor het jaar daarop.
Ik hou het gewoon bij een, het “kill your darlings” principe vind ik zelf ook wel mooi en erbij horen. Daarom nu een ander lijstje dan afgelopen jaar, en ja dan heb ik wel vaak als ik hier jullie lijstjes zie van “shit die had er bij mij ook in gemoeten” maar das voor mij een deel van de voorpretquote:Op zondag 2 december 2018 11:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik 35 lijstjes ga maken dit jaar...
Dit zit natuurlijk diepgewortelder dan de Top 2000. Hoeveel vrouwelijke headliners zijn er nu? Ik ben een sucker voor vrouwenstemmen, maar begrijp toch heus wel dat dit niet zo simpel ligt als jij of zij nu stelt.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:55 schreef Gretzl het volgende:
Eerste lijstje, ingeleverd namens m'n Amerikaanse broer
[..]#stemopeenvrouw #top2000vrouwenstemmentwitter:aafkeromeijn twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 20:06:43Vanaf morgen kun je weer stemmen op de #top2000. Wist je dat slechts 16% van de artiesten in de lijst vrouw is? En in de top 100 staan maar 7 vrouwen... Zullen we daar dit jaar iets aan doen? https://t.co/ZbxCYwJ50z reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |