Een motorleverancier staat bijna nooit in de teamnaam. Toro Rosso is hier eerder de uitzondering dan de regel.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:21 schreef CrashO het volgende:
Geen Honda achter de naam bij Red Bull voor komend jaar?
[mierenneukenmierenneukmode]Het is Red Bull Racing - Tag Heuer[/mierenneukenmierenneukmode]quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:40 schreef sasquatsch het volgende:
[mierenneukmode]Het is Red Bull Racing, niet alleen Red Bull als chassis/constructeursnaam[/mierenneukmode]
In het kaartje.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
[mierenneukenmierenneukmode]Het is Red Bull Racing - Tag Heuer[/mierenneukenmierenneukmode]
Maar gewoon Red Bull staat Koe-ler![]()
Of bedoel je niet de naam in de stand, maar die in het "kaartje"? Want voor die heb ik gewoon de namen aangehouden hoe ze ook op de officiële F1 site staan, en die is zonder Racing.
Duidelijk (je uitleg dan, dat elk team er 5 verschillende namen op nahoudt iets minderquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In het kaartje.
Officieel bij de FIA is de naam van de constructeur Red Bull Racing - Honda (TAG Heuer is daar ook verdwenen).
Dat mensen het vaak afkorten tot Red Bull snap ik, maar is niet juist.
En bij Toro Rosso is het ook officieel Scuderia Toro Rosso.
[ afbeelding ]
Vandaar ook RBR en STRquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In het kaartje.
Officieel bij de FIA is de naam van de constructeur Red Bull Racing - Honda (TAG Heuer is daar ook verdwenen).
Dat mensen het vaak afkorten tot Red Bull snap ik, maar is niet juist.
En bij Toro Rosso is het ook officieel Scuderia Toro Rosso.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Duidelijk (je uitleg dan, dat elk team er 5 verschillende namen op nahoudt iets minder)
De kaartjes zouden nu moeten kloppen.
Plaats dan ook de filmpjes.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgend jaar nwe graphics op de tv:
https://www.f1today.net/n(...)phics-voor-televisie
Eerder regel dan uitzondering volgens mij. En deze jongens krijgen niet allemaal zo'n mooie vrouw door hun uiterlijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Minttuquote:Op zaterdag 1 december 2018 20:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Betere vraag is of met de nieuwe coureursvriendinnen Mintu nog steeds de lekkerste is...
En die Finse mannen altijd maar klagen. En die dubbel t wil m'n autocorrect niet aan.quote:Op zaterdag 1 december 2018 20:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Minttu
Ik vind Emilia Bottas ook wel wat hebben. Niks speciaals, gewoon lekker Girl Next Door.
Nee hoor, sommige zijn helemaal niet ongelooflijk lelijk.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Emilia heeft net zo'n rotkop Valterriquote:Op zaterdag 1 december 2018 20:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Minttu
Ik vind Emilia Bottas ook wel wat hebben. Niks speciaals maar gewoon lekker Girl Next Door. Net als de vrouw van Seb (Hanna Prater)
We moet het doen zonder deze eye candy:quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |