Hebben de B&B'ers in de Yurt nog een ontspanningsmassage ontvangen van Joa??quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:20 schreef zodeju het volgende:
Hebben de gratis slapers nog een lekker ontbijtje gehad van Merel??
quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en de mannen weer ouwewijven over Gerrit en Shelly
da's gewoon werkoverleg, wie de taak gaat overnemen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en de mannen weer ouwewijven over Gerrit en Shelly
Oh, ze is beledigd omdat Lotus had gezegd of ze misschien een kleurplaat moest halen voor ze.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:28 schreef Mylene het volgende:
Christel begint weer over Lotus, dat ze aan continue aan het snauwen is.
quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Chris; Ook daar is het eenrichtingssfeer.
Ow ze heeft mot gehad met Lotus, Lotus kan alleen maar snauwen.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:04 schreef Mylene het volgende:
Christel zegt en zo krijg je ineens de wind van voren, niet normaal, buiten proporties. Dat het eenrichtingsverkeer is. En dan zegt ze ineens ik mag nu niet praten, bij het roken, zo kinderachtig. Over Lotus.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:39 schreef Mylene het volgende:
De ruzie van Christel en Lotus. Het ging over dat Christel de rookbeurt van Hiske eiste terwijl die niet in de rij stond. Lotus wilde roken en werd het gezeur van Christel zat en zei dat ze een kleurplaat voor haar ging uitprinten omdat zij zo kinderachtig deed. Waarop Christel weer antwoordde met je kleurplaat je kan nog geen eens binnen de lijntjes kleuren.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:58 schreef Mylene het volgende:
Hiske vindt de opmerkingen van Lotus heel hard, te extreem beaamt Christel.
Natuurlijk. Sinterklaas is in het land. Die is misschien al geweest.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Behang.
Van de vide silodak gevallen?
[ afbeelding ]
1 wandje in een middag tijd?quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Behang.
[ afbeelding ]
Kost geen drol, maar deze is best duur; 19 euri per rolquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Behang.
[ afbeelding ]
Lol moet zo wezen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Sinterklaas is in het land. Die is misschien al geweest.
Zijn ze al zo lang bezig.quote:
Wat hebben ze het toch ook zwaar he.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:39 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Kost geen drol, maar deze is best duur; 19 euri per rol
https://www.kwantum.nl/be(...)ehang-feline-0311263
2 rollen zag ik van de week liggen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol moet zo wezen.
[..]
Zijn ze al zo lang bezig.
[..]
Wat hebben ze het toch ook zwaar he.
Owja alleen achterwandje zeker, voor papier behang is het te vochtig ookquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 rollen zag ik van de week liggen.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 rollen zag ik van de week liggen.
Opgelostquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Alsof er maanden lang een lijk op heeft gelegen.
We hadden eens een matras waar mijn "schoonopa" op was overleden en op was opgebaard, aan de straat gezet voor grofvuil.... was binnen 2 uur door iemand weggepaktquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Alsof er maanden lang een lijk op heeft gelegen.
Als je die in een kringloop koopt, zijn ze (meestal) gestoomd.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Matrassen zijn tweedehands, dus logisch dat ze vies zijn
De één zijn dood is de ander zijn brood matras.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
We hadden eens een matras waar mijn "schoonopa" op was overleden en op was opgebaard, aan de straat gezet voor grofvuil.... was binnen 2 uur door iemand weggepakt
Klopt, maar goed deze hebben ook hele tijd op de grond gelegen in t beginquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als je die in een kringloop koopt, zijn ze (meestal) gestoomd.
Net zoals wij brand hadden: alle matrassen naar een speciaal bedrijf en schoon (hebben toch maar nieuwe gekocht)
Das dan weer minderquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, maar goed deze hebben ook hele tijd op de grond gelegen in t begin
Vannacht nog in een lekkende silo waar de vloer behoorlijk vochtig was.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, maar goed deze hebben ook hele tijd op de grond gelegen in t begin
Ook dat, beter hadden ze er wat onder gelegdquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vannacht nog in een lekkende silo waar de vloer behoorlijk vochtig was.
Die pallets.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook dat, beter hadden ze er wat onder gelegd
De waterkoker van mijn oma ook, die maakte haar kunstgebit er in schoon.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
We hadden eens een matras waar mijn "schoonopa" op was overleden en op was opgebaard, aan de straat gezet voor grofvuil.... was binnen 2 uur door iemand weggepakt
Gadverdammequote:Op zaterdag 1 december 2018 15:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Wij waren een deken vergeten weg te gooien.Binnen een week allemaal vliegen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wat een topidee, ik flikker die van mij altijd in de vaatwasserquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
De waterkoker van mijn oma ook, die maakte haar kunstgebit er in schoon.
iewquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Wij waren een deken vergeten weg te gooien.Binnen een week allemaal vliegen.
Bij je dildo`s toch?quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een topidee, ik flikker die van mij altijd in de vaatwasser
Jij kent je klassieke cossersquote:
Ja, wel even een Steradent toevoegen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een topidee, ik flikker die van mij altijd in de vaatwasser
Ja uiteraardquote:Op zaterdag 1 december 2018 16:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, wel even een Steradent toevoegen.
waarom wat is met haar?quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Merel doodziek in bed.
Ze viel wel mee dit keer.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
wat een geweldige huis tips hier![]()
![]()
.Behangen ... ook dat kan Hops niet
. Bezoek van shelly was leuk?.. Mams aardig
Verkouden, rokershoestje.quote:
okequote:Op zaterdag 1 december 2018 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verkouden, rokershoestje.
Of misschien voelt ze zich echt ziek.
Ik denk dat het niet door Lotus komt. Beetje je hersentjes gebruiken.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:46 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Lekker matrasje Lotus, goor zwijn
Had je misschien een briefje op moeten plakken "heeft lijk op gelegen". Wel zo netjes.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:48 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Kan Merel beter laten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:06 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus smeert een bammetje, 2 eetlepels palmvet
[ afbeelding ]
Een verstandig en verhelderende posting.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:07 schreef Poezewoes het volgende:
Heeft die Gerrit nu helemaal geen trots meer?
Je zo laten behandelen door Shelley het ijskonijn?
Ze zou van mij het leplazeus kunnen , krijgen. hoe ik me ook voelde, zou er geen woord meet tegeen zeggen!
Al doende leert menquote:Op zaterdag 1 december 2018 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had je misschien een briefje op moeten plakken "heeft lijk op gelegen". Wel zo netjes.
Ten opzichte van vorige keer dan.quote:
Klopt, ik zou er aarde op mieteren of wat dat ook, dat het erg smerig of nat was en dat men het liet liggen. Ook een tip.quote:
Moest ook meteen veranderen van stream. Was in de keuken bezig.quote:
In het ziekenhuis zit er plastic of rubber om de matrassen, die kunnen daardoor heel goed schoongemaakt worden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, ik zou er aarde op mieteren of wat dat ook, dat het erg smerig of nat was en dat men het liet liggen. Ook een tip.![]()
Je moet er toch niet aan denken dat het in het ziekenhuis vaak gebeurt. Wordt vast goed schoongemaakt. Het ligt er natuurlijk aan hoe lang de dooie erop gelegen heeft.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
In het ziekenhuis zit er plastic of rubber om de matrassen, die kunnen daardoor heel goed schoongemaakt worden.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moest ook meteen veranderen van stream. Was in de keuken bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |