Thanks voor de tip. En George Lazenby is goed!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:02 schreef JayHovah het volgende:
Voor plaatjes up te loaden kan je bijvoorbeeld www.tinypic.com gebruiken.
OT: George Lazenby
Geen idee, hij zat toch in die Emmanuelle film reeks? Dat is ook ooit een vraag hier geweest geloof ikquote:
Een film die alleen op tv geweest is inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2019 23:07 schreef Asap het volgende:
[..]
Geen idee, hij zat toch in die Emmanuelle film reeks? Dat is ook ooit een vraag hier geweest geloof ik
misschien een hint.quote:Op maandag 28 januari 2019 00:59 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Een film die alleen op tv geweest is inderdaad.
Ik bedoelde dat het goed was wat ie zei, maar dat het een film was die alleen op tv verschenen is. Maar ik tel hem wel goed hoorquote:
Hint voor de laatste? Ik heb geen idee meerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:49 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het goed was wat ie zei, maar dat het een film was die alleen op tv verschenen is. Maar ik tel hem wel goed hoorNog één!
Hij zat in een redelijk goed ontvangen '9/11' film.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Hint voor de laatste? Ik heb geen idee meer
Nopequote:
Nope. Het ging niet letterlijke over 9/11...quote:
Ook nietquote:
Nope.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
of was het die film over het vinden en vangen etc van bin laden?
geen idee hoe die heette, alleen dat er ook zo'n soort film was.
Dan heb ik geen idee...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:49 schreef Lyzio_NL het volgende:
Laat ik het zo zeggen: het ging over het plotten van een aanslag op de WTC vóór dat er vliegtuigen op 9/11 in vlogen.
De vraag staat inmiddels 6 dagen open, dusss...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:41 schreef Lyzio_NL het volgende:
Iemand een idee? Anders zal ik de vraag aanpassen naar wellicht iets wat meer voor de hand ligt.
Ghehe, true.. okay, komt ie:quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De vraag staat inmiddels 6 dagen open, dusss...
Nope. De film was overigens tenenkrommend slecht. Net zoals de serie (al zullen de meningen hier over verdeeld zijn en zullen veel mensen de serie 'cult' vinden).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |