ik wou het net typen, is niet te horen aan haar stem hequote:Op zaterdag 1 december 2018 09:04 schreef pollewop77 het volgende:
Moeder van Shellebel rookt zware shag
quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:04 schreef Vinamp het volgende:
Moeder rookt zware shag, maar zo te horen eet ze het ook
quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:04 schreef Vinamp het volgende:
Moeder rookt zware shag, maar zo te horen eet ze het ook
nee, chris weet ervanquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:07 schreef formule het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat Hiske verliefd is op Christel ?
Ja, want ze is verliefd op Mikequote:Op zaterdag 1 december 2018 09:07 schreef formule het volgende:
nopequote:Op zaterdag 1 december 2018 09:07 schreef formule het volgende:
lig in een deuk, ook om je herkenbare reactiequote:Op zaterdag 1 december 2018 09:08 schreef sjampoeh het volgende:
hiske houdt van behangetjes in laatjes . zoooooooooooo leukkkkkkkkkkkkkkkkkk ECCCCCCHTTT
welnee,die moet niets van mannen hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, want ze is verliefd op Mike
Is net of Mike zijn schuurmachine aanzetquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik wou het net typen, is niet te horen aan haar stem he
Denk je? Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 1 december 2018 09:09 schreef lonneberga het volgende:
[..]
welnee,die moet niets van mannen hebben.
Waar zou dat nou vandaan komenquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:11 schreef Vinamp het volgende:
zo bang zijn voor je eigen moeder is ook niet normaal
En dan toch je zelf zo bloot geven in zo'n programmaquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:11 schreef Vinamp het volgende:
zo bang zijn voor je eigen moeder is ook niet normaal
Ga echt stuk hierquote:
Wilde ik ook al typen hahaquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:15 schreef Chanel5 het volgende:
11 augustus heeft Shel haar moeder nog gezien, bijna drie manden zegt ze en ze begint te tellen op haar vingers, sept, okt, nov.....ja bijna 3 maanden.... tellen is niet haar sterkste kant hè?
vrees dat wij er weinig van te zien krijgen...quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ga echt stuk hier
Eerder waren bezoekjes behoorlijk gezapig in Uto1
Maar dit is next level bezoek
Moeder van Jessie bedoel jequote:Op zaterdag 1 december 2018 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk na het hele gebeuren met die moeder van Sanne, de moeder van Shel wel een hele waslijst met waarschuwingen heeft mee gekregen en ze nu normaal gaat doen
Ja doe "Dquote:
Hoiquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:16 schreef yaello het volgende:
Nog nooit zoveel zin gehad in familiebezoek,![]()
Goedemorgen allen
Dat tik ik ook net, denk niet dat ze mogen van de FEBOquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:17 schreef Mohitah het volgende:
Ik denk dus ook dat ze normaal moet doen van de Febo. We hopen op terror maar gaat vies tegenvallen als het niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |