Dat mag je vragen en nee, nooit last van gehad. Wel van ongepaste grapjes/opmerkingen en vooroordelen maar niks wat ik niet aankan.quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:32 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Heb jij last van rascisme? Mag ik dat vragen?
Ik vind dit een heerlijk antwoord, maar heb je dan geluk gehad? Of zie jij het gewoon anders?quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat mag je vragen en nee, nooit last van gehad. Wel van ongepaste grapjes/opmerkingen en vooroordelen maar niks wat ik niet aankan.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:41 schreef DeHovenier het volgende:
Waar is t topicnummer gebleven trouwens?
Heeft denk ik ook wel iets te maken met m'n eigen instelling. Je moet dingen niet groter maken dan ze zijn. Een lullige opmerking of een slechte grap is vaak niet meer dan dat. Qua sollicitaties en zo scheelt het misschien ook wel dat mijn naam niet verraadt dat ik allochtoon ben.quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vind dit een heerlijk antwoord, maar heb je dan geluk gehad? Of zie jij het gewoon anders?
quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Tijd voor een beetje Prince, little dance too![]()
Ik was ff elders...en ik zie dat je gelijk 1 van mijn lievelingsnummers uit mijn kinderjaren hebt geplakt.quote:
I won't, I am the star here ^^quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:53 schreef heracles het volgende:
[..]Haaiiii. Was in slaap gevallen. Hehe. Laat je niet gek maken he
![]()
Het boeit mij echt 0 Procentquote:Op zaterdag 1 december 2018 02:03 schreef lrishCassidy het volgende:
Ja sorry Stray maar de clones hier werken op mijn lachspieren.
Mij boeit het wel of iemand eerlijk is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het boeit mij echt 0 ProcentSoms is het leuk met iemand soms niet, so what?
quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben niet voor niks fan van Prince. Die lyrics altijd ^^
quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:08 schreef lrishCassidy het volgende:
Als je dat niet kan of niet wil.
Dan ben je het niet voor mij. Nooit.
Op FOK! kun je dit verwachten. IRL trouwens ook bij nader inzien..quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:10 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed zoals ik een beetje opmaak al deze maanden dat ik hier vertoef, honesty is niet in swing ofzo.
Hangt ervanaf hoe je in het leven staatquote:Op zaterdag 1 december 2018 02:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Op FOK! kun je dit verwachten. IRL trouwens ook bij nader inzien..
Nee, maar The Time echt wel funky. Sowieso is The Time gewoon Morris Day & Prince.quote:
Ik denk dat ik niet veel verschil van jou.quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe je in het leven staat
quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet veel verschil van jou.![]()
Dat zei ik ooit tegen jou. Maar ik denk toch van wel ^^
Sssst, zij is bijzonderquote:Op zaterdag 1 december 2018 02:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet veel verschil van jou.![]()
Ik ben iets verknipter, maar geen kloon, althans, een kloon van mij duurt nooit langer dan 1-2 dagen want ik ben Kim en Kim is ok.quote:
Coke snuivers.quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Lekker!!
Die te strakke cokebakkes achter de piano
Verschrikkelijke figuren!quote:
*snuifquote:
Niet per se maar vaak wel, uiteindelijk..quote:
Alsof dat belangrijk is op een forumquote:Op zaterdag 1 december 2018 02:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Niet per se maar vaak wel, uiteindelijk..
Ik vind ze onbetrouwbaar en dus een reden om mij er persoonlijk niet mee in te laten
Was een grap. Ben zelf een groot liefhebber.quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik vind ze onbetrouwbaar en dus een reden om mij er persoonlijk niet mee in te laten
Oh echt?quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
I know..quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was een grap. Ben zelf een groot liefhebber.
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijk is op een forum![]()
![]()
Een forum is nog geen persoonlijke omgeving..quote:Op zaterdag 1 december 2018 02:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Dit forum soms![]()
Mensen zijn vreemd
Morris-on
Ik heb vanavond mijn boom opgetuigd! Had ik zin in.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 1 december 2018 03:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een forum is nog geen persoonlijke omgeving..
En het is niet alsof ikzelf hier ooit nuchter zit![]()
Weliswaar geen coke, maar wel net zo destructief![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2018 03:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb vanavond mijn boom opgetuigd! Had ik zin in.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt leeg en dat kan kloppen, want ik trok er zomaar een tak uit.![]()
Maar in het echt is hij mooi!![]()
Romantiek is zo mooiquote:Op zaterdag 1 december 2018 03:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Romantiek is niet aan mij besteedt, blijkbaar![]()
Oldskoolquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En door die plaat van Kim luister ik nu deze:
Bohquote:
Ik kan me zonder rollator prima voortbewegen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 05:12 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vraag me in muzikale topics altijd af of mensen een beetje kunnen dansen
of iig lekker kunnen bewegen.
Ik vind je een topmeid. Ik mag jou welquote:Op zaterdag 1 december 2018 06:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijtje voor de nieuwe ploeg![]()
Nighty night![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:22 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik vind je een topmeid. Ik mag jou wel![]()
![]()
Goed nummerquote:
lekkerquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze muziek brengt je in hypnose.
Het mooie is hoe zij zo geconcentreerd bezig is maar toch ook wel af en toe een foutje maakt.
Ik ben nu aan deze begonnen. Ook een dj van RTS studio van toen het net begon. Deze begint zo rustig en gaat ook als een hypnose werken.quote:
quote:
Slaap lekker!quote:
Dat pianostuk met de gitaarsolo op het einde blijft zo heerlijk.quote:
het is voor mij die eerste zin van Axlquote:Op zondag 2 december 2018 17:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat pianostuk met de gitaarsolo op het einde blijft zo heerlijk.
Zeker met die zoete zwoele stemquote:Op zondag 2 december 2018 17:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het is voor mij die eerste zin van Axl
'When I look into your eyes, I can feel a love astrained
but darling when i hold yu. dont yu know i feel the same'
het hakt er in
Oh god, dit nummer, die gitaarsolo op het einde, so good.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |