Nee hoor. Dat moet van de redactiequote:Op vrijdag 30 november 2018 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Veel te grote bek die Merel.
Vreselijk, ik hou niet van dit soort praktijken, doen of je meer bent dan de restquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Veel te grote bek die Merel.
Heb nog wel een kilo of 40 vet over om in die bekken te spuiten..quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb nog wel een kilo of 40 vet over om in die bekken te spuiten..
Net weer ff anders dan schijten
quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zou ik na de winter doen. Het schijnt koud te worden deze winter dan kun je wel een beschermlaagje gebruikenquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Moeten we het wel gaan brengenquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]als ze te kort komen aan jou vet heb ik ook nog wel wat in voorraad
ik dacht ff dat je die tanden bedoeldequote:Op vrijdag 30 november 2018 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou ik na de winter doen. Het schijnt koud te worden deze winter dan kun je wel een beschermlaagje gebruiken
quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou ik na de winter doen. Het schijnt koud te worden deze winter dan kun je wel een beschermlaagje gebruiken
quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht ff dat je die tanden bedoelde
Herinner me nu ook opeens weer dat we ooit weken op Shelley hebben zitten wachten.quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:36 schreef freaky40 het volgende:
Zal me niets verwonderen dat de Febo denkt, laten we er op zaterdag een nieuwe bewoner in droppen om zo meer streams te genereren i.p.v. op een doordeweekse dag...maar goed, eigenlijk denk ik dit tegen beter weten in...maar je weet het nooit natuurlijk...Nicolien kwam op een zaterdagmiddag binnen in Uto 1 mind you...
Nou, dat was de moeite waardquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:39 schreef Harrison het volgende:
[..]
Herinner me nu ook opeens weer dat we ooit weken op Shelley hebben zitten wachten.
wat in het vat zit verzuurt dus wel?quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:39 schreef Harrison het volgende:
[..]
Herinner me nu ook opeens weer dat we ooit weken op Shelley hebben zitten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |